Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji zadań inwestycyjnych

Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Warszawska 48
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6422500 , fax. 14 6422500
  • Data zamieszczenia: 2014-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej
    ul. Warszawska 48 48
    33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
    tel. 14 6422500, fax. 14 6422500
    REGON: 85166528400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji zadań inwestycyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Postanowienia ogólne: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji inwestycji pn. 1) Przebudowa barier ochronnych przy drodze powiatowej nr 1301K w m. Gręboszów oraz nr 1302K na odc. Ujście Jezuickie - Biskupiec o łącznej długości 500 mb. Zakres robót obejmuje przebudowę barier ochronnych U-14a przy drodze powiatowej nr 1301K Wola Żelichowska - Gręboszów - Otfinów w m. Gręboszów oraz nr 1302K Ujście Jezuickie - Borusowa na odc. Ujście Jezuickie - Biskupiec o łącznej długości 500 mb zgodnie z dokumentacją projektową. 2) Odbudowa drogi powiatowej 1318K Szczucin - Suchy Grunt - Radwan w miejscowości Szczucin, Zabrnie, Suchy Grunt, Brzezówka, Radgoszcz w km 0+000 - 1+200, 5+900 - 7+987, 8+396 - 8+580, 9+420 - 11+150, 11+900 - 12+100, 13+110 - 17+000 wraz z odbudową przepustów w km 7+120, 15+744. Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - roboty rozbiórkowe, - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych o grubości 20 cm (likwidacja przełomów), - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości 15 cm (likwidacja przełomów), - wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego o grubości 4 cm - likwidacja przełomów, - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni, - skropienie emulsją asfaltową, - wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym o średniej grubości 4 cm, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna o grubości 4 cm, - ścinanie poboczy, - uzupełnienie poboczy o szerokości 0,5 m kruszywem łamanym, - odbudowa istniejących przepustów pod koroną drogi w km 7+120, 15+744, - odtworzenie rowów przydrożnych. 2. Dane szczegółowe: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z prawem budowlanym. Usługa obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409), a w szczególności: 2.1. Reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy w zakresie sprawowania kontroli zgodności realizacji zadania z projektem oraz stosownymi pozwoleniami, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. 2.2. Sprawdzanie, jakości wykonywanych robót, wbudowanych urządzeń i wyrobów a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 2.3. Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu, uczestniczenie w próbach technicznych sieci, instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót końcowych. 2.4. Stwierdzanie gotowości do odbioru końcowego wpisem do dziennika budowy oraz informowania o tym Zamawiającego. 2.5. Udział w uzgodnieniach Zamawiającego z Wykonawcą dotyczących zmian rozwiązań technicznych mających wpływ na koszt zadania, warunki wykonawstwa, estetykę i jakość robót. 2.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy. 2.7. Sprawdzanie stanu zaawansowania robót w oparciu o dokumentację techniczną oraz prawidłowości ich rozliczenia. 2.8. Zapewnienie pobytów inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 2.9. Pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach naruszających interes Zamawiającego a mających miejsce w trakcie realizacji nadzoru inwestorskiego lub uzyskanych w związku z pełnieniem nadzoru. 2.10. Wstrzymanie prowadzenia wszelkich robót, których realizacja nie została należycie zabezpieczona w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami. 2.11. Udziału w odbiorze zadania inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności do: - przygotowania wymaganych przy odbiorze dokumentów, - udzielenia pomocy przy spisywaniu protokołu odbioru końcowego, - udzielenie pomocy w końcowym rozliczeniu robót. 3. Do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie ponadto : 3.1. Uczestniczenie w przeglądach dokonywanych w okresie gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, a także nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. 3.2. Kontrola usunięcia przez Wykonawcę wad (usterek) stwierdzonych w czasie odbioru, w okresie gwarancyjnym i w okresie rękojmi, 3.3. Udział w ostatecznym odbiorze robót budowlanych po upływie okresu gwarancji i rękojmi ustalonego w umowie z Wykonawcą. 3.4. Kontrola zgodności wykonania robót pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami, a także z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, 3.5. Kontrola, jakości użytego przez wykonawcę robót sprzętu, 3.6. Opiniowanie zgłaszanych przez Wykonawcę wszelkich propozycji zmian do projektu wykonawczego (wszelkie zmiany muszą uzyskać uprzednią zgodę Zamawiającego), 3.7. Przeprowadzenie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową z Wykonawcą, 3.8. Na etapie realizacji robót budowlanych zgłaszanie projektantowi lub Zamawiającemu zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych do projektu budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/zdwdtarnowskiej
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach