Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji inwestycji na budowę chodników

Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Warszawska 48/8
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6422500 , fax. 014 6422500
  • Data zamieszczenia: 2013-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej
    ul. Warszawska 48/8 48/8
    33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
    tel. 014 6422500, fax. 014 6422500
    REGON: 85166528400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji inwestycji na budowę chodników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Postanowienia ogólne: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji inwestycji pn.: 1. Budowa chodnika wraz z odwodnieniem przy drodze powiatowej nr 1315K Wielopole - Odporyszów - Breń w m. Laskówka Chorąska - IV etap w km 2+275,00 - 2+345,65 oraz w km 3+259,70 - 3+380,50 o łącznej długości 191,45 m. Zakres robót budowlanych obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - wykonanie odwodnienia, - wykonanie podbudowy, - ułożenie chodnika, - roboty wykończeniowe. 2. Budowa chodnika wraz z odwodnieniem przy drodze powiatowej nr 1323K Czarkówka - Radgoszcz - Luszowice - Lipiny w m. Lipiny - etap III w km 0+278 - 0+488,40 o łącznej długości 210,4 m. Zakres robót budowlanych obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - wykonanie odwodnienia, - wykonanie podbudowy, - ułożenie chodnika, - oznakowanie poziome i pionowe, - roboty wykończeniowe. 3. Budowa chodnika wraz z odwodnieniem przy drodze powiatowej nr 1317K Szczucin - Maniów - Borki - Załuże - Wadowice Dolne w m. Borki - etap II w km 0+100,85 - 0+280,85 o łącznej długości 180 m. Zakres robót budowlanych obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - wykonanie odwodnienia, - wykonanie podbudowy, - ułożenie chodnika, - poszerzenie jezdni, - roboty wykończeniowe. 4. Budowa placu postojowego i chodnika z elementami odwodnienia przy drodze powiatowej nr 1323K Czarkówka - Radgoszcz - Luszowice - Lipiny w m. Radgoszcz od ul. Cichej do ul. Dojazdowej w kierunku OSP przy ul. Witosa - etap II w km 0+078,00 - 0+143,00 o łącznej długości 65 m Zakres robót budowlanych obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - wykonanie odwodnienia, - wykonanie podbudowy, - ułożenie chodnika, - poszerzenie jezdni, - roboty wykończeniowe. 5. Budowa chodnika wraz z odwodnieniem oraz przebudową przepustu przy drodze powiatowej nr 1328K Dąbrowa Tarnowska - Smyków w m. Szarwark - etap I w km 5+972,40 - 6+192,40 o łącznej długości 220 m. Zakres robót budowlanych obejmuje: - roboty przygotowawcze, - rozbiórka elementów dróg i ulic, - zabezpieczenie kabli, - roboty ziemne, - przebudowa przepustu, - wykonanie odwodnienia, - wykonanie podbudowy, - ułożenie chodnika, - oznakowanie pionowe, - roboty wykończeniowe. 2. Dane szczegółowe: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z prawem budowlanym. Usługa obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010r nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), a w szczególności: 2.1. Reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy w zakresie sprawowania kontroli zgodności realizacji zadania z projektem oraz stosownymi pozwoleniami, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. 2.2. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych urządzeń i wyrobów a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 2.3. Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu, uczestniczenie w próbach technicznych sieci, instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót końcowych. 2.4. Stwierdzanie gotowości do odbioru końcowego wpisem do dziennika budowy oraz informowania o tym Zamawiającego. 2.5. Udział w uzgodnieniach Zamawiającego z Wykonawcą dotyczących zmian rozwiązań technicznych mających wpływ na koszt zadania , warunki wykonawstwa, estetykę i jakość robót. 2.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy. 2.7. Sprawdzanie stanu zaawansowania robót w oparciu o dokumentację techniczną oraz prawidłowości ich rozliczenia poprzez sprawdzenie i zatwierdzenie o gotowości do odbioru końcowego. 2.8. Zapewnienie pobytów inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 2.9. Pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach naruszających interes Zamawiającego a mających miejsce w trakcie realizacji nadzoru inwestorskiego lub uzyskanych w związku z pełnieniem nadzoru. 2.10. Wstrzymanie prowadzenia wszelkich robót, których realizacja nie została należycie zabezpieczona w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami. 2.11. Udziału w odbiorze zadania inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności do: - przygotowania wymaganych przy odbiorze dokumentów, - udzielenia pomocy przy spisywaniu protokołu odbioru końcowego, - udzielenie pomocy w końcowym rozliczeniu robót. 3. Do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie ponadto : 3.1. Uczestniczenie w przeglądach dokonywanych w okresie gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, a także nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. 3.2. Kontrola usunięcia przez Wykonawcę wad (usterek) stwierdzonych w czasie odbioru, w okresie gwarancyjnym i w okresie rękojmi, 3.3. Udział w ostatecznym odbiorze robót budowlanych po upływie okresu gwarancji i rękojmi ustalonego w umowie z Wykonawcą. 3.4. Kontrola zgodności wykonania robót pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami, a także z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, 3.5. Kontrola jakości użytego przez wykonawcę robót sprzętu, 3.6. Uzgadnianie z Wykonawcą wszelkich propozycji zmian do projektu wykonawczego i ich zatwierdzenie bądź odrzucenie i dokonywanie z nim niezbędnych wyjaśnień, 3.7. Przeprowadzenie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową z Wykonawcą, 3.8. Na etapie realizacji robót budowlanych zgłaszanie projektantowi lub Zamawiającemu zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych do projektu budowlanego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/dabrowski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach