Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU w ramach zadania: Przebudowa przyszkolnych obiektów sportowych przy Zespole Szkół w Sulechowie.

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU w ramach zadania: Przebudowa przyszkolnych obiektów sportowych przy Zespole Szkół w Sulechowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania pełnienie, w imieniu Gminy Sulechów, funkcji inspektora nadzoru, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa przyszkolnych obiektów sportowych przy Zespole Szkół w Sulechowie. 2. W zakres robót do nadzorowania wchodzą roboty rozbiórkowe, budowa boiska wielofunkcyjnego, bieżni czterotorowej prostej i skoczni do skoku w dal, odwodnienie oraz ukształtowanie terenu i zieleni oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych, drogi, dojścia i ogrodzenia oraz oświetlenia terenu, a także dostawa i montaż sprzętu sportowego i trybun. 3. Nadzorowane roboty wykonywane będą na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez P.U.P.I. PLAN Sp. z o. o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Browarnej 1, zatwierdzonej decyzją o pozwoleniu na budowę nr 368/07 z dnia 26.04.2007 r. Starosty Zielonogórskiego. 4. Do obowiązków Wykonawcy, jako inspektora nadzoru, należeć będzie w szczególności: 1) pełnienie roli inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, poprzez regularne wizytowanie budowy, sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, jak również monitorowanie postępu robót; 2) koordynacja pracy zespołu inspektorów nadzoru; 3) dopilnowanie montażu przez wykonawcę robót budowlanych tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 4) sprawdzanie rozliczeń finansowych wykonawcy robót budowlanych pod względem zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz kontrola prawidłowości dokumentów rozliczeniowych wykonawcy robót; 5) opiniowanie, wnioskowanych przez wykonawcę robót budowlanych, zmian w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót; 6) organizowanie narad przy udziale przedstawicieli Zamawiającego, wykonawcy robót budowlanych i innych uczestników procesu inwestycyjnego, jak również organizowanie cyklicznych narad technicznych dotyczących realizacji robót, co najmniej jeden raz w miesiącu lub częściej, jeżeli zajdzie taka potrzeba lub na wniosek Zamawiającego, oraz kierowanie w/w naradami; 7) sporządzanie protokołów z narad technicznych; 8) bieżące kontrolowanie wpisów dokonywanych w dzienniku budowy; 9) nadzór nad obsługą geodezyjną i potwierdzanie wykonania pomiarów wpisami do dziennika budowy; 10) współpraca z autorami projektu budowlanego i nadzorem autorskim; 11) rozstrzyganie, w porozumieniu z kierownikiem budowy, wątpliwości natury technicznej powstałych w okresie realizacji robót, 12) stałe konsultacje i doradztwo fachowe w imieniu i na rzecz Zamawiającego; 13) przestrzeganie terminów wynikających z umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych; 14) egzekwowanie postanowień umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia w trakcie realizacji robót budowlanych; 15) egzekwowanie uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane; 16) utrzymanie na bieżąco łączności między wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego, a także z przedstawicielami Zamawiającego we wszystkich sprawach dotyczących realizacji i rozliczenia robót; 17) składanie, w terminie do 3 dni po upływie każdego miesiąca realizacji umowy, sprawoz-dań z realizacji zadania oraz przyczyn ewentualnych odstępstw w stosunku do harmonogramu rzeczowo-finansowego; 18) kontrolowanie gospodarki materiałowej oraz dokonywanie sprawdzenia jakości materiałów i wyrobów, przed ich wbudowaniem, pod kątem dopuszczenia do stosowania w budownictwie - zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów wadliwych, względnie nie dopuszczonych do obrotu lub stosowania w budownictwie; 19) zatwierdzanie, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego, przedstawianych przez wykonawcę robót budowlanych propozycji rozwiązań materiałowych; 20) sprawdzanie zgodności przedstawianych przez wykonawcę robót budowlanych atestów, certyfikatów oraz kart gwarancyjnych na wbudowane materiały i urządzenia ze stanem faktycznym; 21) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 22) kontrolowanie postępu robót oraz zatwierdzanie rysunków wykonawczych i powykonawczych oraz harmonogramów rzeczowo-finansowych; 23) dokonywanie odbiorów robót budowlanych zgodnie z postanowieniami umowy o roboty budowlane; 24) dokumentowanie czynności odbioru, w szczególności sporządzanie wszelkich protokołów odbiorów, w tym protokołu odbioru końcowego, notatek itp., kompletowanie dokumentów odbioru, protokołów badań i sprawdzeń, atestów, certyfikatów, kart gwarancyjnych, prób i pomiarów; 25) wykonanie w 2 egzemplarzach pełnej dokumentacji fotograficznej z realizacji budowy w wersji drukowanej i elektronicznej - w/w dokumentację z realizacji budowy Wykonawca ma obowiązek przekazać protokolarnie Zamawiającemu nie później, niż w dniu doręczenia Zamawiającemu ostatniej faktury VAT; 26) kompletowanie dokumentów niezbędnych do zawiadomienia o zakończenia budowy oraz przekazania obiektu do użytkowania; 27) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o konieczności wykonania robót nie objętych umową z wykonawcą robót budowlanych, niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego, celem podjęcia stosownej decyzji; bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych polecenia wykonania tych robót; 28) sporządzanie, po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, protokołów konieczności wykonania robót, o których mowa w pkt. 27 powyżej, wraz ze szczegółowym uzasadnieniem; 29) weryfikowanie konieczności wykonania robót, o których mowa w pkt. 27 powyżej, oraz kosztorysów dotyczących wykonania tych robót; 30) prowadzenie rozliczeń budowy w sposób umożliwiający prawidłowe sporządzenie dowodów wytworzenia środka trwałego (OT); 31) udział w kontrolach i przeglądach przeprowadzanych przez instytucje do tego upoważnione: a) w okresie do uzyskania pozwolenia na użytkowanie włącznie; b) w okresie po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie; 32) organizowanie i uczestniczenie, w okresie gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, w przeglądach gwarancyjnych wynikających z umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych; do dnia upływu terminu gwarancji jakości Wykonawca powinien być dostępny na każde żądanie Zamawiającego; 33) sporządzanie dokumentacji z przeglądu gwarancyjnego obejmującej: wykaz usterek i wad, podanie zaleceń odnośnie ich usunięcia oraz sporządzanie wezwań do usunięcia usterek i wad w okresie gwarancji jakości; 34) dokonywanie odbioru robót realizowanych przez wykonawcę robót w wykonaniu gwarancji jakości lub uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady, w tym w szczególności sprawdzanie poprawności usunięcia usterek i wad stwierdzonych podczas przeglądów gwarancyjnych, a nadto sporządzanie dokumentacji odbioru w/w robót, w tym zwłaszcza protokołów odbioru; 35) podejmowanie innych racjonalnych działań, nie wymienionych powyżej, które zabezpieczać będą interes Zamawiającego i przyczynią się do sprawnego oraz prawidłowego zrealizowania zadania inwestycyjnego. 5. Obowiązki, o których mowa w ust. 4 powyżej, wykonywane będą w okresie realizacji robót budowlanych, na terenie budowy lub poza nim, stosownie do potrzeb zaistniałych w toku realizacji robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Sytuacja finansowa: 2.1 Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres usług objętych zamówieniem, do wysokości 85 % wynagrodzenia, będzie wypłacane miesięcznie z dołu na podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę i doręczanych Zamawiającemu każdorazowo nie wcześniej niż na koniec miesiąca kalendarzowego obowiązywania umowy, zgodnie z harmonogramem płatności, przy czym pierwsza faktura VAT może być wystawiona przez Wykonawcę nie wcześniej, niż ostatniego roboczego dnia miesiąca następującego po miesiącu zawarcia umowy. Zamawiający dokona wypłaty pozostałych 15% wynagrodzenia po zakończeniu re-alizacji zadania inwestycyjnego i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie. 2.2 Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 400 000,- zł. słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100. 3 Doświadczenie zawodowe - Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru dla realizacji inwestycji o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,- zł każda. 4 Potencjał kadrowy: 4.1Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk: 1) koordynatora zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego; 2) inspektorów nadzoru z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - min. 1 osoba b) drogowej - min. 1 osoba, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - min. 1 osoba; d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - min. 1 osoba, 4.2. W skład zespołu Inżyniera Kontraktu może wchodzić dowolna liczba osób. 4.3. Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inspektor nadzoru w specjalności drogowej musi wykazać się nadzorowaniem co najmniej jednego boiska, o nawierzchni ze sztucznej trawy. 4.4. Wszystkie osoby wyszczególnione w pkt. 4.1.2 muszą: 1) wykazać się minimum pięcioletnim doświadczeniem w nadzorowaniu robót w zakresie posiadanych przez siebie uprawnień w specjalnościach określonych powyżej; 2) być członkami Izby Inżynierów Budownictwa; 3) mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42, z poźn. zm.); 4) opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporzą-dzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa. (Dz. U. nr 220, poz. 2174 z 2003 r.). 5. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk oferty załącznik nr 1. 2. Dane Wykonawcy załącznik nr 1 a. 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -zał. nr 2. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: 5.1. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie na załączniku nr 3. 5.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności na załączniku nr 4. 5.3. Na potwierdzenie informacji zawartych w wykazie, którym mowa w pkt 5.2. do oferty należy dołączyć wypełnione CV z opisem doświadczenia zawodowego dla każdej osoby wymienionej w ww. wykazie - na załączniku nr 4a. 5.4. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5.2. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. W celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty musi być dołączona: 6.1. Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 400.000,- zł słownie: czterysta tysięcy złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach