Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w pełnym zakresie przy realizacji robót budowlanych polegających na budowie sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Redzie wraz z instalacjami wewnętrznymi sanitarnymi, elektrycznymi, wentylacją, ogrzewaniem oraz wewnętrznymi przyłączami kanalizacji sanitarnej i c.o. na działce Nr 672 w Redzie przy ul. Zawadzkiego 12

Gmina Miasto Reda ogłasza przetarg

  • Adres: 84-240 Reda, ul. Pucka 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6788023 , fax. 58 6783124
  • Data zamieszczenia: 2012-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Reda
    ul. Pucka 9 9
    84-240 Reda, woj. pomorskie
    tel. 58 6788023, fax. 58 6783124
    REGON: 19167516100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.reda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w pełnym zakresie przy realizacji robót budowlanych polegających na budowie sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Redzie wraz z instalacjami wewnętrznymi sanitarnymi, elektrycznymi, wentylacją, ogrzewaniem oraz wewnętrznymi przyłączami kanalizacji sanitarnej i c.o. na działce Nr 672 w Redzie przy ul. Zawadzkiego 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający wymaga, aby usługa nadzoru inwestorskiego pełniona była również nad robotami dodatkowymi oraz uzupełniającymi w przypadku ich wystąpienia przez cały 36-miesięczy okres rękojmi i gwarancji obowiązujący wykonawcę robót budowlanych, bez dodatkowego wynagrodzenia. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania ujęty został w dokumentacji technicznej budowy sali gimnastycznej. 3. Nadzór inwestorski polegał będzie na: a) Pełnieniu w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami w branżach: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej. b) Pełnieniu funkcji koordynatora inspektorów nadzoru w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji. Zamawiający wyznacza na koordynatora inspektorów nadzoru w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji - inspektora nadzoru robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 4. Do zadań inspektora nadzoru należy pełny zakres czynności określony poniżej, w tym wynikający z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zmianami): 1) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) Sprawdzanie, jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3) Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulęgających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych. 4) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 5) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia potwierdzonego wpisem do dziennika budowy, dotyczącego: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonywania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz urządzeń technicznych, 6) Wymaganie od kierownika budowy rejestracji w Starostwie Powiatowym kolejnych tomów dziennika budowy, 7) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót , a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 8) Wymaganie od wykonawcy robót budowlanych wykonania poniższych czynności: a) Wykonania i utrzymania zaplecza budowy, instalacji i zabudowań tymczasowych i wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwej realizacji prac, b) Zabezpieczenie i oznaczenie prowadzonych robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania prowadzonych prac przez cały czas realizacji robót, c) Dokonania na koszt Wykonawcy robót budowlanych stosownych korekt robót wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, uzgodnień itp. koniecznych do prawidłowego wykonania budowy Sali w przypadku stwierdzenia kolizji wykonywanych robót ze znajdującymi się na terenie obiektami budowlanymi lub elementami infrastruktury technicznej, d) Usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych wszelkich wad i usterek w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do usunięcia, e) Zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem przez cały czas realizacji zadania, f) Naprawy ewentualnych uszkodzeń urządzeń i obiektów oraz usuwania awarii powstałych w wyniku realizacji robót budowlanych, g) Dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymania terenu robót w należytym stanie i porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, tak, aby użytkownicy obiektu Szkoły oraz służby specjalne mieli dostęp do danych nieruchomości, składania i usuwania wszelkich niezbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych i pomocniczych, h) Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez wykonawcę robót budowlanych, i) Potwierdzenia złożenia odpadów powstałych w wyniku realizacji robót budowlanych do miejsc przeznaczonych do ich odzysku lub utylizacji, j) Przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy - Prawo ochrony środowiska i ustawy o odpadach, k) Realizowania robót budowlanych z uwzględnieniem warunków wynikających z uzgodnień dokonanych z podmiotami zarządzającymi nieruchomościami, obiektami lub urządzeniami, w tym sporządzania i przekazywania dokumentacji powykonawczej, zgłaszania rozpoczęcia i zakończenia prac w wymaganych terminach, uzgadniania szczegółowych warunków realizacji prac, l) Dostarczenia protokołów odbioru robót, 9) Weryfikacja dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane atesty, certyfikaty itp. stosowanych materiałów i urządzeń, 10) Weryfikacja wszelkiej dostarczonej przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacji kompletowanej w trakcie realizacji robót zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przygotowanych do odbioru końcowego kompletów protokołów niezbędnych przy odbiorze, 11) Monitorowanie obsługi geodezyjnej wykonawcy robót budowlanych, 12) Weryfikowanie i zatwierdzanie sporządzonej przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej technicznej i dokumentacji powykonawczej geodezyjno-kartograficznej, 13) Analizowanie harmonogramu robót, wnioskowanie do wykonawcy robót o jego korektę bądź zmianę i przedkładanie zamawiającemu do zatwierdzenia, 14) Sprawowanie bieżącej kontroli zgodności wykonywanych robót budowlanych z harmonogramem rzeczowo-finansowym, 15) Weryfikowanie i akceptowanie okresowych raportów wykonawcy robót budowlanych, 16) Zatwierdzenie sporządzonego przez wykonawcę robót budowlanych planu realizacji robót budowlanych wraz z planem zagospodarowania placu budowy, 17) Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa BHP i ppoż., 18) Informowanie zamawiającego o zgłoszonych przez wykonawcę robót budowlanych problemach technicznych i innych problemach związanych z realizacją robót, 19) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych wykonawcy robót, odbiorach robót budowlanych wykonanych w okresie gwarancyjnym wykonawcy robót budowlanych - bez dodatkowego wynagrodzenia, 20) Dokonywanie odbiorów częściowych, zanikających, końcowych, gwarancyjnych, pogwarancyjnych, 21) Niezwłoczne powiadamianie zamawiającego o wszelkich przerwach w realizacji robót, 22) Sprawdzanie rozwiązań zamiennych, 23) Koordynowanie wszelkich działań związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, 24) Rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej wynikłe w toku wykonywania robót, w razie potrzeby zasięganie opinii odpowiednio projektanta, 25) Występowanie do zamawiającego z wnioskiem o wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian i poprawek w terminie uzgodnionym z projektantem, w razie stwierdzenia w niej wad lub niedoskonałości albo konieczności wprowadzenia zmian w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych, 26) Potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 27) Bieżące kontrolowanie prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie odpowiednich wpisów, 28) Podejmowanie decyzji i zasięganie opinii technicznych w imieniu zamawiającego w zakresie wymaganym umową, nie pociągających za sobą skutków finansowych, 29) Pisemne informowanie zamawiającego w terminie 1 dnia roboczego od podjęcia informacji o konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, nie uwzględnionych w umowie o realizację robót budowlanych, 30) Niezwłoczne powiadomienie zamawiającego o wszystkich robotach nie objętych umową, a koniecznych do wykonania ze względu na bezpieczeństwo lub zapobieżenie przed awarią, 31) Informowanie zamawiającego o konieczności zwiększenia lub ograniczenia ilości robót budowlanych, jeżeli jest to niezbędne dla zgodnego z treścią umowy i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy, 32) Nadzorowanie wymaganych przez zamawiającego badań dotyczących, jakości robót wykonanych przez wykonawcę, 33) Podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów, w tym mieszanek mineralno-bitumicznych, betonów do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy normy oraz dokumentację projektową i specyfikacje techniczne, 34) Uczestniczenia w kontrolach przeprowadzanych przez nadzór budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, 35) Uczestniczeniu w uzupełnieniu i składaniu informacji oraz dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę robót budowlanych związanych z realizacją tych robót w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, 36) Udzielania opinii i sprawdzania dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wykonalności, szczegółowych specyfikacji technicznych dla robót, technologii robót, zastosowania materiałów, itp., 37) Potwierdzenie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych, a także w przepisach BHP i ppoż., 38) Kontrolowanie wykonania robót w zakresie zgodności z rysunkami, specyfikacjami i warunkami pozwolenia na budowę, 39) Wydawanie poleceń wykonawcy robót do wykonania lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć, jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub majątku osób trzecich oraz powiadomienie o tym zamawiającego, 40) Organizowanie narad roboczych przynajmniej raz w tygodniu jak również w zależności od potrzeb, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich zamawiającemu w terminie 1 dnia po naradzie oraz objazd inwestycji 1 raz w tygodniu wraz z przedstawicielami zamawiającego, 41) Uczestniczenie w spotkaniach roboczych i naradach koordynacyjnych, w tym również stawienie się na każdorazowe wezwanie zamawiającego, na placu budowy lub w siedzibie urzędu gminy w ciągu nie później niż 24 godziny od wezwania, 42) Sprawdzania miesięcznych zestawień wykonywanych robót składanych przez wykonawcę robót i potwierdzenia ilości wykonanych robót i kwoty do wypłaty w terminie 7 dni od złożenia zestawienia przez wykonawcę, 43) Sporządzanie protokołów konieczności wraz z ich uzasadnieniem na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające. 44) Kontrolowanie prawidłowego prowadzenia dziennika budowy i ksiąg obmiaru, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki odbioru robót, w taki sposób aby mogły zostać przekazane wraz z protokołami odbioru częściowego robót. 45) Stwierdzenia zakończenia robót, przeprowadzenie końcowego odbioru robót z udziałem przedstawiciela zamawiającego, sporządzenie listy ewentualnych usterek i wyznaczenie czasu do ich usunięcia przez wykonawcę, a także udział w czynnościach przekazania obiektu do użytkowania i eksploatacji. 46) Nadzorowania skompletowania 2 kompletów archiwalnych dokumentacji powykonawczych z wszystkimi wymaganymi rysunkami roboczymi , w tym 1 w wersji elektronicznej, 47) Nadzoru nad zapewnieniem bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji inwestycji w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy prawa, podczas całego procesu realizacji inwestycji, 48) Uzyskania wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i udział w uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie inwestycji, 49) Przygotowanie druków OT po zakończeniu budowy, 50) Uzgodnienia spraw dotyczących dokumentacji z biurem projektów : Pracownia Projektowa Joanna Okraska z siedzibą w 94-410 Łódź przy ul. Łukowej 16/4. 51) Dokonywanie czynności sprawdzania dokumentów, które będą załącznikami do tych faktur (w tym protokołów odbioru) pod względem merytorycznym oraz rachunkowym, 52) Spisanie korespondencji i dokumentacji zadania inwestycyjnego i przekazanie tego spisu wraz z załączoną korespondencją i dokumentacją zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji, 53) Sporządzanie okresowych raportów z nadzorowanych robót - na żądanie zamawiającego, 54) Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w sposób ciągły, nieprzerwany, zapewniający prawidłowe i terminowe ukończenie robót budowlanych, pełnienie obowiązków inspektora nadzoru we wszystkich miejscach do tego koniecznych w oparciu o własny sprzęt ( m.innymi własny środek transportu) niezbędny do ich prawidłowego wykonania, 55) Posiadanie podczas wykonywania przedmiotu zamówienia aktywnego i działającego numeru faxu, adresu poczty elektronicznej, a wszyscy inspektorzy nadzoru posiadanie aktywnych i działających numerów telefonów komórkowych. 5. Bez zgody zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydania wykonawcy polecenia wykonania robót zamiennych lub uzupełniających. 6. Jeżeli zajdzie konieczność wykonania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenia mienia przed awarią, inspektor nadzoru dokona wpisu w dzienniku budowy i powiadomi zamawiającego niezwłocznie po dokonaniu wpisu w dzienniku budowy. 7. Inspektor nadzoru jest w granicach posiadanego umocowania wynikającego z zawartej umowy przedstawicielem zamawiającego na budowie, a godziny pracy inspektora nadzoru dostosowane będą do czasu pracy wykonawcy robót. 8. Budowa została podzielona na 2 etapy : Etap I - wykonanie stanu surowego zamkniętego budynku Sali nie przekraczającej kwoty 40 % wartości oferty - termin wykonania do końca 2012 roku. Etap II - wykonanie pozostałych robót w roku 2013 w tym : a. Zakończenie wszystkich prac budowlanych i wykończeniowych wraz z wyposażeniem sportowym stałym Sali w terminie 11 miesięcy od dnia podpisania umowy. b. Zakończenie odbiorów końcowych w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. c. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w terminie 13 miesięcy od dnia podpisania umowy. 9. Budowa obejmuje m.in. : a. Budowę budynku sali gimnastycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. b. Wyposażenie sportowe sali - stałe. c. Utwardzenie terenu przy budynku kostką betonową na podkładzie cementowo- piaskowym, plac apelowy, droga ppoż., wykonanie wjazdu i wyjazdu od ulicy Ceynowy, budowę 10 miejsc parkingowych. d. Zagospodarowanie odprowadzenia wód opadowych na nieutwardzone tereny działki. e. Obsadzenie trawą terenów nieutwardzonych. 10. Branżowe rozwiązania techniczne zostały ujęte w opracowaniach : a. Branża elektryczna i teletechniczna b. Branża sanitarna c. Branża wentylacyjna Całość wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Obszar działki nr 672 znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej, ujętej w zapisach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W związku z tym zostały wykonane prace wykopaliskowe, które uzyskały pozytywną opinię Dyrektora Muzeum Archeologicznego w Gdańsku. Projekt budowy Sali Gimnastycznej został również pozytywnie zaopiniowany przez Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip reda zakładka zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach