Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja wraz z modernizacją instalacji pod względem ppoż. w budynku O/ZUS w Zielonej Górze przy ulicy Kupieckiej 65

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-426 Zielona Góra, ul. Kupiecka 65
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3294200 , fax. 068 3244213
  • Data zamieszczenia: 2010-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
    ul. Kupiecka 65 65
    65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3294200, fax. 068 3244213
    REGON: 00001775600141
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja wraz z modernizacją instalacji pod względem ppoż. w budynku O/ZUS w Zielonej Górze przy ulicy Kupieckiej 65
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja wraz z modernizacją instalacji pod względem ppoż. w budynku O/ZUS w Zielonej Górze przy ulicy Kupieckiej 65 Zakres robót obejmuje: - branża budowlana: remont i ocieplenie stropodachów, skucie istniejących tynków i ocieplenie zewnętrznych ścian budynku, wykonanie tynku i malowanie elewacji, wymianę drzwi i okien na granicach stref pożarowych, rozbiórki i przebudowę ścian działowych, klamrowanie pęknięć, wykonanie dylatacji itp.; - branża elektryczna: demontaż starej i montaż nowej instalacji odgromowej budynku, wykonanie instalacji oświetlenia i gniazd 230V w pomieszczeniu serwerowni, wykonanie instalacji elektrycznego zasilania silnika wentylatora, wykonanie instalacji sterowania klapy nadciśnieniowej itp.; - branża sanitarna: wykonanie instalacji napowietrzania klatki schodowej, rusztu itp. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z prawem budowlanym w oparciu o: - dokumentacje projektową; - przedmiary robót i specyfikacje techniczne; - ofertę wykonawcy robót budowlanych oraz zawartą z nim umową. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej, z którą należy zapoznać się przed złożeniem oferty, dostępną w Wydziale Inwestycji i Remontów Oddziału ZUS w Zielonej Górze, ulica Wyspiańskiego 15 b, pokój nr 311. 4. Warunki realizacji: - nadzór nad prowadzeniem robót zgodnie z dokumentacją techniczną, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym i innymi przepisami obowiązującymi w budownictwie; - koordynowanie robót i kontakt pomiędzy Zamawiającym, wykonawcą robót oraz projektantem; - rozliczenie finansowe wykonawcy robót w zakresie ilościowym i jakościowym oraz zgodności z dokumentacją techniczną i ofertową wykonawcy robót; - w przypadku nie wyłonienia wykonawcy robót (inwestycji), Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od podpisania umowy na pełnienie nadzoru inwestycyjnego; - maksymalny czas dojazdu na budowę - 2 godz. od momentu powiadomienia przez wykonawcę robót lub Zamawiającego; - Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na okres równy gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót (inwestycji). Gwarancja musi zawierać zobowiązanie inspektora nadzoru, że w ramach wynagrodzenia określonego w złożonej ofercie będzie uczestniczył m.in.: - w przeglądach w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi w celu ustalenia zakresu i terminu usunięcia ewentualnych wad i usterek oraz nadzorowanie ich usunięcia, - odbiorze pogwarancyjnym (ostatecznym). 5. Wartość brutto robót budowlanych wynosi: - branża budowlana - 2.179.305,75 zł, - branża elektryczna - 54.285,47 zł, - branża sanitarna - 6.473,54 zł. 6. Zamawiający nie dopuszcza realizacji przedmiotowego zamówienia przy udziale podwykonawców
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 490 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach