Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na zadaniu pn.: Budowa monitoringu w Parku Miejskim przy ul. Dzieci Polskich - wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową na przyłączenie 4 kamer w parku przy ul. Dzieci Polskich do Centrum Monitoringu w KPP poprzez Miejską Sieć Szerokopasmową

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2012-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na zadaniu pn.: Budowa monitoringu w Parku Miejskim przy ul. Dzieci Polskich - wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową na przyłączenie 4 kamer w parku przy ul. Dzieci Polskich do Centrum Monitoringu w KPP poprzez Miejską Sieć Szerokopasmową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do podstawowych obowiązków i czynności Wykonawcy należy: 1. pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązująca ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243 poz.1623), 2. zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji, 3. nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji, 4. reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji, 5. wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją inwestycji, 6. współpraca z nadzorem autorskim, 7. zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, 8. rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji inwestycji, 9. rzeczowe i i finansowe rozliczenie robót budowlanych, 10. zatwierdzenie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, 11. szacowanie i weryfikowanie oraz uzgadnianie z Zamawiającym robót dodatkowych, zamiennych zaproponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie rzeczowym i finansowym, 12. sporządzenie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, 13. dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, 14. organizacja oraz przeprowadzenie odbioru końcowego oraz przygotowanie protokołu odbioru w porozumieniu z Zamawiającym, 15. nadzór i weryfikacja dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego i innych służb w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie, 16. uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych z Wykonawcą robót budowlanych (min. raz do roku) po zakończeniu robót w terminie gwarancji zaproponowanym przez Wykonawcę na zadaniu, tj. miesięcy, 17. prowadzenie i uczestnictwo w naradach technicznych, przygotowanie protokołów z tych narad, 18. informowanie Zamawiającego o ewentualnych nieprawidłowościach i zagrożeniach, 19. kontrola postępu prac na budowie, wykonywanie dokumentacji fotograficznej robót ulegających zakryciu i przekazaniu tej dokumentacji na nośniku elektronicznym podczas odbioru końcowego. Wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca powinien zapoznać się z obiektem, dokumentacjami technicznymi oraz innymi materiałami posiadanymi przez Zamawiającego. Z projektami budowlanymi wraz z częściami kosztorysowymi oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót można zapoznać się na stronie internetowej: 20. BIP Piła - Zamówienia Publiczne - Gmina Piła - Nr zamówienia: 116-ZP-2012 (www.bip.um.pila.pl) 2. Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Warunki płatności 1. Za wykonanie całości przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie brutto. 2. Niezbędnym załącznikiem do faktury będzie protokół odbioru końcowego robót budowlanych wraz z zestawieniem wartości wykonanych robót podpisany przez Strony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach