Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji modernizacji, rozbudowy i budowy oczyszczalni ścieków w Ciasnej i Sierakowie Śląskim w ramach zadania pn: Ochrona dorzecza Małej Panwi i Liswarty poprzez modernizację gospodarki ściekowej polegającej na modernizacji, rozbudowie i budowie oczyszczalni ścieków wraz z systemem sieci kanalizacji sanitarnej.

Urząd Gminy Ciasna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-793 Ciasna, ul. Nowa 1a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3535100 w. 19 , fax. 034 3535105
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ciasna
    ul. Nowa 1a 1a
    42-793 Ciasna, woj. śląskie
    tel. 034 3535100 w. 19, fax. 034 3535105
    REGON: 15139841600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciasna.ug.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji modernizacji, rozbudowy i budowy oczyszczalni ścieków w Ciasnej i Sierakowie Śląskim w ramach zadania pn: Ochrona dorzecza Małej Panwi i Liswarty poprzez modernizację gospodarki ściekowej polegającej na modernizacji, rozbudowie i budowie oczyszczalni ścieków wraz z systemem sieci kanalizacji sanitarnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowy nadzór nad modernizacją, rozbudową i budową dwóch oczyszczalni. W szczególności do obowiązków Wykonawcy należy: 2.1. Przekazanie wspólnie z Inwestorem terenu budowy Wykonawcy inwestycji. 2.2. Zarządzanie robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 2.3. Rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót. 2.4. Wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji umowy z wykonawcą inwestycji, sprawdzanie obmiarów i jakości robót, materiałów zgodnie z dokumentacją, nadzorowanie robót. 2.5. Przygotowanie wszelkich raportów z realizacji zadania inwestycyjnego zgodnie ze specyfiką programu z którego inwestycja uzyskała dofinansowanie. 2.6. Prowadzenie wszelkich czynności związanych z rozliczeniem umowy z wykonawcami. 2.7. Sprawdzanie faktur wykonawców oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót /inwestycji/. 2.8. Dokonywanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub jej odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcami inwestycji. W ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się do : a/ stwierdzenia gotowości do odbioru oraz powołanie komisji odbioru b/ zorganizowanie odbioru i przekazanie zadania lub poszczególnych jego etapów c/ przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej e/ wykonywanie w imieniu Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi udzielonych przez Wykonawców inwestycji 2.9. Wnioskowanie o egzekwowanie od wykonawcy inwestycji należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742620003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 000,- zł . Wadium można wnieść w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25 poz. 253, Nr 66 poz. 596 i Nr 216 poz. 1824). 2. Wadium w postaci pieniądza należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy Nr 97 8457 0008 2012 0300 0231 0002. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Gminy. Wymagana ważność tej formy wadium - 30 dni od daty otwarcia ofert. 3. Jeżeli wadium wpłacone jest przelewem na konto Urzędu, środki finansowe muszą być na koncie Zamawiającego w dniu otwarcia ofert, tj. 08.12.2009r. do godz. 11:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym pracowników posiadających wymagane uprawnienia (zg. z art. 12, 13, 14, Prawa budowlanego) do pełnienia obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 1.2. Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie prowadzili kompleksowy nadzór (od rozpoczęcia budowy do jej zakończenia) na minimum jednej budowie oczyszczalni ścieków o pojemności minimum 200 m3. 1.3. Dysponują osobami z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem, zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: a) inspektorem nadzoru z uprawnieniami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych z minimum 5 letnim doświadczeniem inspektorskim przy robotach związanych z budową oczyszczalni ścieków, przepompowni. b) inspektorem nadzoru z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z min. 5 letnim doświadczeniem inspektorskim przy robotach ogólnobudowlanych, c) inspektorem nadzoru z uprawnieniami w zakresie instalacji elektrycznych, elektroniki i automatyki z min. 5 letnim doświadczeniem inspektorskim przy robotach w tych branżach. Uwaga: W/w warunki będą uważane za spełnione również gdy jedna osoba będzie posiadać uprawnienia z różnych branż (pod uwagę będą brane uprawnienia a nie osoby)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składowania ofert. 2. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz zaświadczenie właściwego oddziału ZUS o nie zaleganiu przez Wykonawcę z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy. 4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy PZP (załącznik nr 3). 6. Wykaz zadań, na których pełnili funkcję inspektora nadzoru na minimum jednej budowie oczyszczalni ścieków o pojemności minimum 200 m3. Ww. dokumenty muszą zawierać następujące informacje: - nazwę zadania z rodzajem nadzorowanych prac, - miejsce realizacji, - zakres rzeczowy wraz z kosztem zadania, - okres czasowy (data rozpoczęcia i zakończenia zadań), - potwierdzenie właściwego, rzetelnego i starannego wykonania przedmiotowego zadania przez inwestora.. 7. Uprawnienia inspektorów nadzoru oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazagmin.pl/bip_ciasna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach