Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn.Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie w ramach projektu pn.Podniesienie jakości kształcenia poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 oraz nad zadaniem Modernizacja boiska Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie w ramach projektu pn.Podniesienie jakości przez ...

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn.Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie w ramach projektu pn.Podniesienie jakości kształcenia poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 oraz nad zadaniem Modernizacja boiska Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie w ramach projektu pn.Podniesienie jakości przez ...
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W związku z ograniczeniem do 600 znaków w części nr II.1.1) Zamawiający w tej części podaje pełną nazwę nadaną zamówieniu. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego brzmi: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie w ramach projektu pn. Podniesienie jakości kształcenia poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 oraz nad zadaniem Modernizacja boiska Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie w ramach projektu pn. Podniesienie jakości kształcenia poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 - dwa zadania. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części, które będą nosiły nazwę zadania: Zadanie 1 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie w ramach projektu pn. Podniesienie jakości kształcenia poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. Zadanie 2 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Modernizacja boiska Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie w ramach projektu pn. Podniesienie jakości kształcenia poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. 3. Zmawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy z Wykonawców jest zobowiązany zabezpieczyć składaną ofertę wadium: 1) Dla zadania Nr 1 w wysokości 500,00 zł brutto (słownie: pięćset złotych, 00/100), 2) Dla zadania Nr 2 w wysokości 500,00 zł brutto (słownie: pięćset złotych, 00/100),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, iż: a) Dla części Nr 1: w okresie ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował lub realizuje co najmniej 2 zamówienia polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy przy termomodernizacji budynku użyteczności publicznej lub wielorodzinnego budynku mieszkalnego o wartości minimum 5.000,00 zł. brutto - każda, b) Dla części Nr 2: w okresie ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował lub realizuje co najmniej 2 zamówienia polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy w zakresie wykonania boiska o nawierzchni syntetycznej, o wartości minimum 5.000,00 zł. brutto - każda. c) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie tj. : cc) dla zadania Nr 1: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - minimum 1 osoba, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum 1 osoba, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - minimum 1 osoba, ccc) dla zadania Nr 2: w specjalności drogowej - minimum 1 osoba. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w dziale X SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione świadczenia i dokumenty: 1. W celu spełnienia warunków określonych w dziale III.2) pkt 1 należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu spełnienia warunków określonych w dziale III.2) pkt 2 należy przedłożyć: 1) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg załącznika Nr 4A dla zadania Nr 1 i załącznika nr 4B dla zadania Nr 2 do SIWZ -- wymagane udokumentowanie (odrębnie dla danego zadania) wykonania lub wykonywania co najmniej 2 usług polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy: dla zadania Nr 1 - przy termomodernizacji budynku użyteczności publicznej lub wielorodzinnego budynku mieszkalnego o wartości minimum 5.000,00 zł. brutto - każda, dla zadania Nr 2 - w zakresie wykonania boiska o nawierzchni syntetycznej, o wartości minimum 5.000,00 zł. brutto - każda. 2) dokumenty (referencje, protokoły odbioru) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku świadczenia usług na rzecz Zamawiającego, załączenie przedmiotowych dokumentów nie jest wymagane. 3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg. załącznika Nr 5A dla zadania Nr 1 i załącznika Nr 5B dla zadania Nr 2 do SIWZ, wymagana: a) dla zadania Nr 1: minimum 1 osoba w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, minimum 1 osoba w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, minimum 1 osoba w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Spośród osób wymienionych w wykazie Wykonawca wyznaczy koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego. b) dla zadania Nr 2: minimum 1 osoba w specjalności drogowej. 4) dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 3, zgodnie z wymaganymi specjalnościami 5) aktualne dokumenty potwierdzające przynależność osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 3 do właściwej izby samorządu zawodowego, 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 3 Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował. 3. W celu spełnienia warunków określonych w dziale III.2) pkt 1 i pkt 4 należy przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty, o których mowa w ust. 4 i 5 zostały określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach