Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn.Budowa chodnika ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn.Budowa chodnika ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn Budowa chodnika ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie Nadzór obejmować będzie roboty budowlane polegające na: a wykonaniu robót, związanych z wykonaniem chodnika z brukowej kostki betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem, na powierzchni 1336,00 m2, w pasie drogowym ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie. b wykonaniu robót związanych z wykonaniem zjazdów z kostki brukowej betonowej, gr. 8 cm, kolorowej, na podsypce cementowo - paskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, na powierzchni 696,00 m2, w pasie drogowym ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie. c wykonaniu robót związanych z ustawieniem krawężników betonowych wystających o wymiarach 15 x 30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem, na podsypce cementowo - piaskowej, na podsypce cementowo-piaskowej, na długości 780,00 m, w pasie drogowym ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie. d wykonaniu robót związanych z ustawieniem betonowego obrzeża chodnikowego o wymiarach 30 x 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, wzdłuż chodnika na długości 780,00 m, jako obramowanie zjazdów na długości 336,00 m w pasie drogowym ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie e wykonaniu robót związanych z wykonywaniem przepustów z rur betonowych ? 40, pod zjazdami na długości 140,00 m, w pasie drogowym ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie. f wykonaniu robót związanych z wykonywaniem podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm, na zjazdach, na powierzchni 696,00 m2, w pasie drogowym ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie. g wykonaniu robót związanych z odtworzeniem trasy drogowej i jej punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych, w pasie drogowym ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie, na długości 0,738 km. h wykonaniu robót związanych z wykonaniem i wyprofilowaniem koryta, na zjazdach, na powierzchni 696,00 m2 , na chodniku, na powierzchni 1716,00 m2 w pasie drogowym ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie. i wykonaniu robót związanych z usunięciem 10 szt. drzew, w pasie drogowym ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie. j wykonaniu robót związanych z wykonaniem regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych w pasie drogowym ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie. k wykonaniu osłon na istniejących kablach telefonicznych, na długości 322,00 m, w pasie drogowym ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie. 1. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz kosztorysową, dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi. 2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski przy inwestycji Budowa chodnika ul. Konstytucji 3 Maja w Ozorkowie Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych 3. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tj. Dz. U. Z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm. i obejmuje w szczególności: a reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową i pozwoleniem budowlanym, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; b uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; c sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie d sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych; e przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót; f potwierdzanie ilości wykonanych robót; g potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze; h sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji; i uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji; j inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego; 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm. 5. Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy . Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych, nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie stosuje aukcji elektronicznej oraz nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.Wykonawca powinien na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą powinien przedłożyć niżej wymienione świadczenia i dokumenty:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu ( art. 24 ust 1 i 2 Ustawy) - wg załącznika nr 4 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ - wymagane dysponowanie osobami: które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg - minimum 1 osoba; Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że wskazane przez Wykonawcę osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane w wymaganej branży oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych; 4. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. V. 3. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Jeżeli dla prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia niezbędne jest uczestnictwo w wykonywaniu zamówienia innych osób niż wymienione w wykazie, Wykonawca zapewnia udział tych osób, we własnym zakresie i na własny koszt. * - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt. a i c., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lit. b nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. ** Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wykonawca składa tylko jedno oświadczenie na potwierdzenie każdego warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach