Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
- Data zamieszczenia: 2009-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
ul. Sadowa 6A 6A
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
REGON: 47206842300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej Nr 5110 E w m. Mąkolice, gm. Głowno oraz nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej Nr 5118 E w m. Karnków, gm. Głowno- dwa zadania. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej Nr 5110 E w m. Mąkolice, gm. Głowno oraz nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej Nr 5118 E w m. Karnków, gm. Głowno.- dwa zadania. 2.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część zadanie stanowi: 2.2.1 Zadanie nr 1: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej Nr 5110 E w m. Mąkolice, gm. Głowno 2.2.2. Charakterystyka nadzorowanej inwestycji dla Zadania nr 1: a) wykonaniu i odbiorze robót związanych z oczyszczeniem i skropieniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni na powierzchni 1620,00 m2, w pasie drogi powiatowej Nr 5110 E w m. Mąkolice, gm. Głowno. b) wykonaniu i odbiorze robót związanych z wykonywaniem warstw konstrukcji warstwa ścieralna gr. 4,0 cm nawierzchni z betonu asfaltowego, na powierzchni 1620,00 m2, w pasie drogi powiatowej Nr 5110 E w m. Mąkolice, gm. Głowno. 2.2. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 2.1. zawarte są w: Załącznik nr 9 do SIWZ 2.2.1 OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00, 2.2.2 OST- Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych D-04.03.01, 2.2.3 OST - Nawierzchnia z betonu asfaltowego D-05.03.05, Załącznik nr 10 do SIWZ 2.2.4 SST-1 - Oczyszczanie i skropienie warstw konstrukcyjnych D-04.03.01, 2.2.5 SST-2- Nawierzchnia z betonu asfaltowego D-05.03.05 2.2.3. Zadanie nr 2: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej Nr 5118 E w m. Karnków, gm. Głowno. 2.2.5. Charakterystyka nadzorowanej inwestycji dla Zadania nr 2: a) wykonaniu i odbiorze robót związanych z oczyszczeniem i skropieniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni na powierzchni 3200,00 m2, w pasie drogi powiatowej Nr5118 E w m. Karnków, gm. Głowno. b) wykonaniu i odbiorze robót związanych z wykonywaniem warstw konstrukcji warstwa ścieralna gr. 4,0 cm nawierzchni z betonu asfaltowego, na powierzchni 3200,00 m2, w pasie drogi powiatowej Nr 5118 E w m. Karnków, gm. Głowno. 2.3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 2.1. zawarte są w: Załącznik nr 9 do SIWZ 2.2.6 OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00, 2.2.7 OST- Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych D-04.03.01, 2.2.8 OST - Nawierzchnia z betonu asfaltowego D-05.03.05, Załącznik nr 10 do SIWZ 2.2.9 SST-1 - Oczyszczanie i skropienie warstw konstrukcyjnych D-04.03.01, 2.2.10 SST-2- Nawierzchnia z betonu asfaltowego D-05.03.05 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715210006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.Wykonawca powinien na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą powinien przedłożyć niżej wymienione świadczenia i dokumentyOcena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w pkt 10 SIWZ. Kryterium oceny ofert W trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena 100%
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 5.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu art. 24 ust 1 i 2 Ustawy- wg załącznika nr 5 do SIWZ 5.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.3.Wykaz wykonanych usług min. 2 w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na prowadzeniu czynności nadzorowania robót budowlanych pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy za kwotę brutto mini. 8 00,00 zł każda, z podaniem, dat wykonania i odbiorców - wg załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku realizacji usług na rzecz Zamawiającego należy je ująć w wykazie; 5.4. Dokumenty min. 2 referencje potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku świadczenia usług na rzecz Zamawiającego, załączenie przedmiotowych dokumentów nie jest wymagane. 5.5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ - wymagane dysponowanie osobami: które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg - minimum 1 osoba; Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że wskazane przez Wykonawcę osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane w wymaganej branży oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych; * - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w a i c., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lit. b nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. ** Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wykonawca składa tylko jedno oświadczenie na potwierdzenie każdego warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: Budowa budynku przedszkola i żłobka wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz infrastrukturą zewnętrzną
Dodano: 2016-01-21 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Rozbudowa czterech odcinków dróg wraz z budowa infrastruktury technicznej w Żłobnicy -łączna długość dróg ok 5730mb - nr zam ZP.271.14.2015
Dodano: 2015-10-16 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa układu drogowego wraz z budowa pełnej infrastruktury technicznej w miejscowości Czyżów - łączna długość dróg 8 805,82 mb. nr zam. IZP.271.05.2013
Dodano: 2013-03-21 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: Rozbudowa dwóch dróg gminnych w Łuszczanowicach; IZP.271.29.2012
Dodano: 2012-11-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową dróg gminnych w Kleszczowie, ul. Słoneczna i Sosnowa - dł. odc. 1250mb oraz w Wolicy /obok boiska/ - dł. odc. 402mb część I: branża drogowa część II: branża wod-kan część III: branża gazowa część IV: branża elektryczna część V: branża teletechniczna - nr zam. IZP.271.1.13.2012
Dodano: 2012-06-12 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Prace budowlane - budowa instalacji oświetlenia boiska szkolnego ze słupami oświetleniowymi oraz instalacji monitoringu boiska i bieżni z kamerami przy Zespole Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Głownie, ul. Tadeusza Kościuszki 10 realizowanego w ramach projektu Podniesienie jakości kształcenia poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Zespole Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Głownie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województw
Dodano: 2010-08-06 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn.Prace budowlane - wykonanie boiska szkolnego do gry w piłkę siatkową-koszykową z bieżnią prostą w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie, ul. Traugutta 1
Dodano: 2010-06-25 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Wymiana przepustu w drodze powiatowej Nr 5110 E.
Dodano: 2010-06-23 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 5106 E - ul. Piłsudskiego i drogi powiatowej Nr 5156 E - ul. 1 Maja w Zgierzu.
Dodano: 2010-05-14 - Nadzór inwestorski nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych - 3 zadania
Dodano: 2010-02-24