Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn.: Rozbudowa w trybie zaprojektuj i wybuduj Szkoły Podstawowej w Siechnicach z kompleksowym zagospodarowaniem terenu i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-010 Święta Katarzyna, ul. Żernicka 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3116256 wew 114 , fax. 71 3114370
  • Data zamieszczenia: 2012-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Żernicka 17 17
    55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3116256 wew 114, fax. 71 3114370
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.siechnice.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn.: Rozbudowa w trybie zaprojektuj i wybuduj Szkoły Podstawowej w Siechnicach z kompleksowym zagospodarowaniem terenu i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn.: Rozbudowa w trybie zaprojektuj i wybuduj Szkoły Podstawowej w Siechnicach z kompleksowym zagospodarowaniem terenu i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru należą czynności zapisane w art. 25 ustawy Prawo budowlane. Obsługa w trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu ma na celu realizację inwestycji, o której mowa w §1 zgodnej w szczególności z: 1)dokumentacją projektową, warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę, 2) warunkami określonymi w pozwoleniu Konserwatorskim dotyczącym przedmiotowej inwestycji (jeżeli dotyczy), 3) wymaganiami materiałowo - technicznymi określonymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, wytycznymi realizacji inwestycji, specyfikacją istotnych warunków zamówienia stanowiącą załącznik do ogłoszenia o przetargu na realizację zadania pn.: Rozbudowa w trybie zaprojektuj i wybuduj Szkoły Podstawowej w Siechnicach z kompleksowym zagospodarowaniem terenu i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Zamawiający dostarczy Inspektorowi Nadzoru dokumentację techniczną (dokumentację projektową wraz z uzgodnieniami, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, wszystkie niezbędne opinie uzgodnienia, decyzje). Do obowiązków Inspektora Nadzoru na etapie realizacji robót należą: 1) Udział w protokolarnym przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy robót placu budowy. 2) Sprawdzenie i zaopiniowanie dokumentacji projektowej w terminie 7 dni od otrzymania od Zamawiającego.3) Zaopiniowanie Harmonogramu rzeczowo-finansowego Wykonawcy stanowiącego podstawę rozliczeń między Wykonawcą a Zamawiającym opisanych w Umowie w terminie 2 dni od otrzymania. 4)Sprawdzenie i opiniowanie miesięcznych sprawozdań o postępie prac składanych przez Wykonawcę. 5) Zapewnienie stałego kontaktu Zamawiającego z Inspektorem, na każdym etapie robót budowlanych i w okresie zgłaszania wad. 6) Opiniowanie i rekomendowanie każdej propozycji aneksu do Umowy z Wykonawcą robót. 7) Rozwiązywanie razem z Zamawiającym wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót, w szczególności w zakresie zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji projektowej dla ww. inwestycji, rozliczaniem zrealizowanych robót budowlanych. 8) W okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady lecz nie dłużej niż przewiduje to umowa, Inspektor będzie uczestniczył w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych i rozwiązywaniu sporów. 9) Reprezentowanie Zamawiającego wobec Wykonawcy robót oraz innych jednostek biorących udział w procesie inwestycyjnym. Zamawiający zastrzega konieczność wcześniejszego informowania o planowanych działaniach Inspektora nadzoru i uzyskania ich akceptacji przez Zamawiającego. 10) Sprawdzanie posiadanych przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących wbudowanych materiałów i urządzeń. 11) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót budowlano - montażowych. 12) Bieżący odbiór robót zakrytych i zanikających. 13) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usuniętych wad. 14) Udział w cotygodniowych naradach technicznych z udziałem kierownika budowy, przedstawiciela Wykonawcy robót oraz przedstawicieli Zamawiającego. 15) Minimum dwa pobyty tygodniowo na budowie inspektora z każdej branży. 16) Opiniowanie zgłoszeń Wykonawcy robót o częściowych odbiorach zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym stanowiącym załącznik nr 2 do umowy nr 46/12/2011 z 23.12.2011 r. z Wykonawcą ww. zadania inwestycyjnego. 17) Rozliczanie Wykonawcy robót pod względem rzeczowym i finansowym, w tym zatwierdzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych w terminie 3 dni od przekazania przez Wykonawcę lub Zamawiającego. 18) Opiniowanie wniosków Wykonawcy robót na roboty zamienne, o ile takie wystąpią. 19) Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających i innych zgodnie z Kontraktem i z zachowaniem zasad ustawy Pzp. 20) Przygotowywanie i przedkładanie Zamawiającemu protokołów konieczności robót dodatkowych oraz uzupełniających i innych zgodnie z umową i z zachowaniem zasad ustawy PZP wraz z kosztorysami dotyczącymi tych robót, a także opiniowanie ich zasadności oraz dokonywanie ich kontroli w trakcie realizacji, z zastrzeżeniem, że bez zgody Zamawiającego Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót polecenia wykonywania robót dodatkowych lub uzupełniających. 21) Analizowanie i weryfikowanie dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę robót i projektantów, na etapie realizacji przedmiotu umowy, wraz z ich pisemną opinią, przy czym zgodność lub jej brak odnosi się do zapisów umowy. 22) Przeprowadzanie regularnych inspekcji terenu budowy sprawdzających, co najmniej prawidłowość i jakość wykonywanych robót, zabezpieczenie bezpieczeństwa i zdrowia, jakość używanych materiałów, itp. 23) W razie konieczności, sporządzenie pisemnej opinii (w ciągu 7 dni od złożonego, przez Wykonawcę robót, wniosku) w zakresie formalnym i merytorycznym dotyczącej zmiany kierownika budowy, kierowników robót wskazanych w ofercie Wykonawcy robót. 24) Nadzorowanie i dopilnowanie zaleceń komisji odbiorowej i usunięcia, przez Wykonawcę robót, stwierdzonych usterek dających się naprawić. 25) Opracowanie opinii dotyczącej wad obiektu uznanych za nienadające się do usunięcia oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy robót z określeniem utraty wartości robót budowlanych i kwot obniżonego wynagrodzenia za te roboty. 26) Zatwierdzanie proponowanych metod wykonania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe zaproponowane przez Wykonawcę robót. 27) Pisemne opiniowanie i rekomendowanie wszystkich zmian w dokumentacji projektowej służącej do realizacji robót budowlanych w ramach ww. zadania inwestycyjnego, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych. 28) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących zakresu i wartości robót budowlanych. 29) sprawdzenie poprawności opracowania dokumentacji powykonawczej oraz ocena jej zgodności z faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi. 30) Pisemne opiniowanie wystąpień Wykonawcy robót np. o przedłużenie terminu wykonania robót, wraz z pisemną analizą skutków finansowych, formalnych oraz w zakresie przepisów ustawy PZP, dla umowy i Zamawiającego. Inspektor przekaże Wykonawcy robót decyzję Zamawiającego, w terminie 7 dni, liczone od dnia wystąpienia Wykonawcy robót. 31) Sporządzenie, w przypadku przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę robót, inwentaryzacji wykonanych robót. 32) W przypadku odstąpienia od umowy z Wykonawcą robót, wykonywanie wszelkich czynności związanych z tym odstąpieniem, w tym co najmniej udział w przejęciu placu budowy, nadzór nad robotami zabezpieczającymi, itp. 33) Zweryfikowanie i pisemne zatwierdzenie przez branżowych Inspektorów nadzoru, obmiarów robót wykonanych przez Wykonawcę robót o ile są niezbędne. 34) Kontrolowanie i sprawdzanie rozliczeń budowy w terminie 3 dni od daty otrzymania dokumentów. 35) Dopilnowanie, aby umowa z Wykonawcą robót została wykonana w terminie, ewentualnie zawiadomienie Zamawiającego o zagrożeniach wpływających na przesunięcie terminu realizacji robót. Opiniowanie przyczyny nie dotrzymania terminu wykonania zadania przez Wykonawcę robót, stanowiącej podstawę dla Zamawiającego do wystąpienia w sprawie kar umownych, o odszkodowanie za zwłokę i do dochodzenia (na zasadach ogólnych ustawy KC) odszkodowania uzupełniającego przenoszącego wysokość kar umownych - do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. Opinia będzie wykonana najpóźniej w terminie 14 dni od daty zaistnienia w/w okoliczności. 36) Egzekwowanie od Wykonawcy robót przekazania Zamawiającemu instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń. 37) Wykonywanie dokumentacji fotograficznej placu budowy, poszczególnych elementów robót budowlanych, również z czynności odbiorowych i archiwizowanie, za pomocą zdjęć w formie cyfrowej (również film w formie cyfrowej) z pisemnymi komentarzami dla Zamawiającego. 38) Koordynowanie prac inspektorów nadzoru oraz pozostałych osób wchodzących w skład personelu Inspektora nadzoru. 39) Zgłaszanie projektantowi/Wykonawcy robót uwag Zamawiającego i dokonywanie z nimi stosownych uzgodnień lub wyjaśnień. 40)Udział w szacunku i wycenie szkód powstałych przy realizacji zadania Inwestycyjnego. 41) Pomoc i obecność podczas końcowego rozliczenia zadania inwestycyjnego. 42) Kontrola Wykonawcy robót w zakresie bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych oraz terenu przyległego do placu budowy. 43) Wstrzymanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 44) Przygotowanie materiałów koniecznych do dokonania odbioru końcowego, w szczególności: a) Potwierdzenie w dzienniku budowy gotowości obiektu do odbioru końcowego. b) Kontrola w zakresie kompletności dokumentacji powykonawczej. c) Kontrola w zakresie skompletowania dokumentacji wyposażenia i urządzeń (karty gwarancyjne, instrukcje itd.). d) Koordynacja odbiorów specjalistycznych, w tym m.in.: Państwowej Straży Pożarnej i innych wymaganych przepisami lub przez dostawców mediów. 45) Udział w odbiorze końcowym. 46) Dopilnowanie wykonania przez Wykonawcę robót jego obowiązków wynikających z umowy zawartej z Zamawiającym. 47) Udział w przeglądach gwarancyjnych na wezwanie Zamawiającego. Na etapie rękojmi za wady do obowiązków Inspektora Nadzoru należy: 1) egzekwowanie od Generalnego Wykonawcy inwestycji terminowego usunięcia potwierdzonych wad, zgodnie z zapisami umowy zawartej pomiędzy Gminą Siechnice a Wykonawcą, 2) protokolarne stwierdzenie usunięcia wad przez wykonawcę inwestycji, 3) w razie sporu z Generalnym Wykonawcą inwestycji kompletowanie dokumentacji będącej w posiadaniu Inspektora Nadzoru i doręczenia jej Zamawiającemu, 4) współuczestnictwo na wniosek Zamawiającego w dochodzeniu od Generalnego Wykonawcy inwestycji roszczeń dotyczących rękojmi za wady
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 1 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach