Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
- Data zamieszczenia: 2012-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
ul. Sadowa 6A 6A
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
REGON: 47206842300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów, na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego - 3 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów, na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego. Inspektor nadzoru będzie pełnił nadzór inwestorski nad następującymi robotami: 1) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji i grysów, na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki, oraz gminy Zgierz - średnia głębokość ubytku 4,00 cm, 142,00 t, 2) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji i grysów, na terenie gmin: Ozorków i Parzęczew - średnia głębokość ubytku 4,00 cm, 100,00 t, 3) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji i grysów, na terenie miasta i gminy Stryków, oraz gminy Głowno - średnia głębokość ubytku 4,00 cm, 162,00 t. 2. Szczegółowy wykaz dróg powiatowych Powiatu Zgierskiego na których będą prowadzone remonty cząstkowe objęte nadzorem inwestorskim stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl. 4. Wykonawca jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny będzie za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonania robót z warunkami zawartymi w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych. 5. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; b) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; c) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających; e) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót; f) potwierdzanie ilości wykonanych robót; g) potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze; h) sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzenie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji; i) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji; j) inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego. 6. Inspektor nadzoru występujący w imieniu Zamawiającego będzie zobowiązany każdorazowo do rozliczania Wykonawcy z terminowości przystąpienia do remontów cząstkowych na wyznaczonych odcinkach dróg powiatowych Powiatu Zgierskiego wskazanych przez koordynatora. 7. Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu Wykonawcy na roboty budowlane. 8. Nadzór inwestorski sprawowany będzie przez cały okres realizacji zadania do chwili spisania protokołu końcowego, oraz przez cały czas trwania gwarancji. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia z podaniem zakresu zamówienia. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pt. 6 stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu samego rodzaju zamówienia. 13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 14. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad Rewitalizacją i adaptacją nieruchomości położonej przy ul. Księży Młyn 13/15 na rzecz Akademickiego Centrum Designu w Łodzi - roboty budowlane - etap II
Dodano: 2016-06-09 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu
Dodano: 2016-06-09
Inspektorzy nadzoru inwestorskiego - Oczyszczalnia ścieków w Łowiczu - budynek administracyjny
Dodano: 2016-05-31- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu
Dodano: 2016-05-31 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn.: Zaprojektowanie i wykonanie budowy i przebudowy kompleksu budynków wraz z infrastrukturą podziemną oraz zagospodarowaniem terenu przy ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi na potrzeby nowej siedziby ŁSI sp. z o.o. - realizowanej w trybie Zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-04-15 - Przetarg nieograniczony na wykonywanie usług nadzoru nad inwestycjami realizowanymi na terenie gminy Rząśnia
Dodano: 2016-03-15 - Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na realizowanej inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie ul. Kwiatowa 1a
Dodano: 2015-01-21 - Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego w ramach projektu: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Radomsko
Dodano: 2014-06-26 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu- uzupełnienie
Dodano: 2014-04-10 - Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na realizowanej inwestycji pn.: Rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Opocznie ul. Kossaka1a
Dodano: 2014-03-19