Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa drogi gruntowej Nr 5139 E Chociszew Orła, gm. Parzęczew

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa drogi gruntowej Nr 5139 E Chociszew Orła, gm. Parzęczew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn Przebudowa drogi gruntowej Nr 5139 E Chociszew - Orła, gm. Parzęczew Nadzór obejmować będzie roboty budowlane polegające na: wykonaniu i odbiorze robót związanych z odtworzeniem trasy drogowej i jej punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w pasie drogi powiatowej Nr 5139 E w m. Orła, gm. Parzęczew, na długości 145,00 m. wykonaniu i odbiorze robót związanych z wykonaniem i wyprofilowaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, na powierzchni 783,00 m2 w pasie drogi powiatowej 5139 E w m. Orła, gm. Parzęczew. wykonaniu warstwy podbudowy z kruszywa łamanego lub tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm po zagęszczeniu, na powierzchni 783,00 m2, w pasie drogi powiatowej 5139 E w m. Orła, gm. Parzęczew. wykonaniu i odbiorze robót związanych z oczyszczeniem i skropieniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni na powierzchni 783,00 m2, w pasie drogi powiatowej 5139 E w m. Orła, gm. Parzęczew. wykonaniu i odbiorze robót związanych z wykonaniem wyrównania poprzecznego i podłużnego podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi, w ilości 75 kg/m2, w pasie drogi powiatowej 5139 E w m. Orła, gm. Parzęczew. wykonaniu i odbiorze robót związanych z wykonywaniem warstw konstrukcji warstwa ścieralna gr. 3,0 cm nawierzchni z betonu asfaltowego, na powierzchni 725,00 m2, w pasie drogi powiatowej 5139 E w m. Orła, gm. Parzęczew. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji robót budowlanych nadzorowanej inwestycji zawarte są w: OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00, OST- Podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie D - 04.04.00- 04.04.03, OST- Roboty przygotowawcze D- 01.00.00, OST- Wyrównania podbudowy D-04.08.00, OST- Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża D-04.01.01, OST -Nawierzchnia z betonu asfaltowego D-05.03.05, OST - Oczyszczanie i skropienie warstw konstrukcyjnych D-04.03.01. SST-1- Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych D-01.01.01, SST-2- Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża D-04.01.01, SST-3- Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie D-04.04.02 SST-4- Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych D-04.03.01, SST-5-Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi D-04.08.01, SST-6-Nawierzchnia z betonu asfaltowego D-05.03.05. 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz kosztorysową, dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.plprzetargi. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski przy inwestycji Przebudowa drogi gruntowej Nr 5139 E Chociszew - Orła, gm. Parzęczew Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych 5. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tj. Dz. U. Z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm. i obejmuje w szczególności: reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową i pozwoleniem budowlanym, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych; przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót; potwierdzanie ilości wykonanych robót; potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze; sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji; uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji; inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego; 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm. 7. Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.Wykonawca powinien na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą powinien przedłożyć niżej wymienione świadczenia i dokumenty:Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w pkt X SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu art. 24 ust 1 i 2 Ustawy - wg załącznika nr 4 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ - wymagane dysponowanie osobami: które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg - minimum 1 osoba; Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że wskazane przez Wykonawcę osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane w wymaganej branży oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych; 4. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. V. 3. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Jeżeli dla prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia niezbędne jest uczestnictwo w wykonywaniu zamówienia innych osób niż wymienione w wykazie, Wykonawca zapewnia udział tych osób, we własnym zakresie i na własny koszt. * - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w a i c., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lit. b nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wykonawca składa tylko jedno oświadczenie na potwierdzenie każdego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach