Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w ramach Kontraktu 07 pod nazwą Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na Osiedlu Binków, realizowanego w ramach projektu Budowa i modernizacja systemu sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie Miasta Bełchatowa.

Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Św. Faustyny Kowalskiej 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6338309 , fax. 044 6338306
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Spółka z o.o.
    ul. Św. Faustyny Kowalskiej 9 9
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6338309, fax. 044 6338306
    REGON: 59000591900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodkan-belchatow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w ramach Kontraktu 07 pod nazwą Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na Osiedlu Binków, realizowanego w ramach projektu Budowa i modernizacja systemu sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie Miasta Bełchatowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w ramach Kontraktu 07 pod nazwą Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na Osiedlu Binków, realizowanego w ramach projektu Budowa i modernizacja systemu sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie Miasta Bełchatowa. Zamówienie opisane powyżej dotyczy: a) nadzorowanie robót - branża wodno - kanalizacyjna; b) nadzorowanie robót - branża drogowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się, na podstawie art. 22 ustawy, wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują wykonanie z należytą starannością minimum jednej usługi polegającej na wykonywaniu nadzoru nad budową co najmniej: dla nadzorowania robót - branża wodno - kanalizacyjna: - 500 mb sieci kanalizacji sanitarnej; - 500 mb sieci kanalizacji deszczowej; dla nadzorowanie robót - branża drogowa: - odtworzenia co najmniej 0,5 km ulic lub dróg. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie. c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. posiadających uprawnienia odpowiednio: dla branży wodno - kanalizacyjnej - uprawnienia inspektora nadzoru robót sieciowych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych; dla branży drogowej - uprawnienia inspektora nadzoru robót w specjalności drogowej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie oświadczeń wykonawcy i złożonych dokumentów wymienionych w punkcie 6 SIWZ na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zaświadczenie/oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , powinien dostarczyć wykonawca, którego oferta została wybrana, najpóźniej w dniu podpisania umowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego z nich. 2.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień, opisanych w pkt. 5, ppkt. 5.1. lit. c), wraz z aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie opisanych wyżej usług. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie. 4. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wg wzoru, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego z nich. 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. ( nie dotyczy osób fizycznych wykonujących działalność osobiście). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego z nich. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. ( nie dotyczy osób fizycznych wykonujących działalność osobiście). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego z nich. 8. Oświadczenie wykonawcy dotyczące części zamówienia, którą zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom (jeżeli dotyczy). 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 10.Umowę spółki, jeżeli Wykonawcą jest spółka cywilna. 11.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty, o których mowa wyżej powinny zostać zastąpione odpowiednimi dokumentami, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 roku, nr 87, poz. 605 ze zm.). Wszystkie dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodkan-belchatow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach