Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Aleksandrowie Łódzkim- etap I

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2013-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Aleksandrowie Łódzkim- etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru. W ramach świadczonej usługi nadzór inwestorski sprawowany będzie nad wykonaniem robót budowlanych - etap I w budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Specjalnych im. Stefana Kopcińskiego w Aleksandrowie Łódzkim, przy ul. Franciszkańskiej 14-16, 95-070 Aleksandrów Łódzki. W ramach etapu I zostaną wykonane między innymi następujące roboty budowlane polegające na: remoncie ogólnobudowlanym pomieszczeń kotłowni obejmującym: demontaż istniejących warstw podłogi na gruncie, wykonanie nowej podłogi na gruncie, osadzenie studzienki schładzającej z podłączeniem do wpustu podłogowego, wykonanie posadzki z płytek ceramicznych typu gres, demontaż istniejących drzwi wraz z ościeżnicą, poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego, montaż nowych drzwi wraz z ościeżnicą, wykonanie okładziny ścian wewnętrznych z płyt ogniochronnych, naprawa istniejących tynków cementowo-wapiennych na ścianach i suficie, wykonanie okładziny ścian z płytek ceramicznych, malowanie ścian i sufitu, montaż nowych parapetów wewnętrznych; remoncie instalacji centralnego ogrzewania, instalacji gazu do zasilania kotła i kotłowni; zasileniu i uziemieniu nowego kotła w kotłowni. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia pn: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Aleksandrowie Łódzkim- etap I został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną obejmującą: Dokumentacje projektową: Część 1: Projekt budowlano-wykonawczy docieplenia ścian zewnętrznych, docieplenia stropodachu, remontu pomieszczenia kotłowni - pkt 3.2.12; Część 2: Projekt budowlano-wykonawczy remontu instalacji centralnego ogrzewania, instalacji gazu i kotłowni Część 3: Projekt budowlano-wykonawczy remontu instalacji odgromowej + wytyczne podłączenia kotła gazowego - pkt 3.2 Przedmiar; STWiOR; Część 1: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH dotyczących docieplenia ścian zew., docieplenia stropodachu oraz remontu pomieszczenia kotłowni w głównym budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Specjalnych im. Stefana Kopcińskiego w Aleksandrowie Łódzkim; Część 2: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH dotyczących remontu instalacji centralnego ogrzewania, instalacji gazu i kotłowni w głównym budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Specjalnych im. Stefana Kopcińskiego w Aleksandrowie Łódzkim; Część 3: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH dotyczących remontu instalacji odgromowej+ wytyczne podłączenia kotła gazowego w głównym budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Specjalnych im. Stefana Kopcińskiego w Aleksandrowie Łódzkim; Wymieniona dokumentacja dotyczy inwestycji objętej usługą nadzoru, dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl. w zakładce BAZA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH tytuł postępowania Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Aleksandrowie Łódzkim- etap I. Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu Wykonawcy na roboty budowlane. Nadzór inwestorski sprawowany będzie przez cały okres realizacji zadania określony w następujący sposób: termin przekazania terenu robót wraz z kompletną dokumentacją techniczną: 7 dni od daty podpisania umowy, termin rozpoczęcia robót: od daty przekazania terenu robót, termin zakończenia robót nadzorowanej inwestycji został określony na dzień 16.08.2013r. Powyższa usługa nadzoru inwestorskiego sprawowana będzie do chwili spisania protokołu końcowego bez uwag. Ponadto Wykonawca pełniący funkcję inspektora nadzoru budowlanego powyższej inwestycji, zobowiązany będzie pełnić tę funkcję przez cały czas trwania gwarancji określonej w umowie z Wykonawcą robót budowlanych - 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmuje między innymi: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; b) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; c) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych; e) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych pisemnie, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; f) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; g) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót; h) potwierdzanie ilości wykonanych robót; i) potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze; j) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji; k) organizowanie i prowadzenie raz w tygodniu narad technicznych, problemowych i innych spotkań, w których będą uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania, w tym także na wniosek Zamawiającego; l) wykonywanie innych czynności, nie wymienionych w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji robót budowlanych; m) nadzór nad realizacją poszczególnych etapów robót zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę szczegółowym Harmonogramem prac budowlanych sporządzony w oparciu o wykres Gantta. W przypadku, gdy szczegółowy Harmonogram prac budowlanych nie spełnia wymagań umowy lub nie jest zgodny z rzeczywistym postępem i deklarowanymi zamiarami Wykonawcy, inspektor nadzoru inwestorskiego powiadamia o tym fakcie Zamawiającego oraz wnosi do Wykonawcy o skorygowanie szczegółowego Harmonogramu prac budowlanych; n) sporządzenie i przedstawianie Zamawiającemu w formie elektronicznej cotygodniowych sprawozdań z realizacji poszczególnych etapów robót. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynnościach przekazywania wykonawcy robót budowlanych terenu budowy. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco kontroli ilościowej i jakościowej wykonanych prac oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonania robót budowlanych z warunkami zawartymi w dokumentacji projektowej, oraz specyfikacjach technicznych. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, ze zm.) w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach