Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn Modernizacja boiska sportowego w Ujeździe wraz z rozbudową infrastruktury towarzyszącej

Gmina Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 47-143 Ujazd, ul. Sławięcicka 19
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4048750,4048757,4048757 , fax. 0-77 4637081
  • Data zamieszczenia: 2013-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujazd
    ul. Sławięcicka 19 19
    47-143 Ujazd, woj. opolskie
    tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, fax. 0-77 4637081
    REGON: 53141329000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn Modernizacja boiska sportowego w Ujeździe wraz z rozbudową infrastruktury towarzyszącej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru. W ramach świadczonej usługi nadzór inwestorski sprawowany będzie nad wykonaniem robót budowlanych modernizacji boiska sportowego w Ujeździe wraz z rozbudową infrastruktury towarzyszącej 2. W ramach zadania wykonane zostaną między innymi następujące roboty budowlane : - budowa zadaszonej trybuny mieszczącej 1000 osób wraz z zapleczem socjalnym dla sportowców zawierającym szatnie i pomieszczenia towarzyszące. Jest to obiekt o pow. zabudowy 915,54 m2, powierzchni użytkowej 1348,50 m2 i kubaturze 2350 m3. Wymiary budynku : wysokość 7,70 m, szerokość : 12,36 m , długość 80,88 m. - automatyczny system nawadniania boiska sportowego - rozwiązanie oparte na dwunastu zraszaczach, wraz z czujnikiem deszczu. - oświetlenie , monitoring oraz ogrodzenie boiska, - zadaszona scena widowiskowa - obiekt jedno - kondygnacyjny, nie podpiwniczony o pow. zabudowy 153,81 m2 i kubaturze 495,29 m3. Wymiary sceny : wysokość : 5,75m, szerokość : 8,53-17,43 m , długość 13,45 m. - zamontowanie urządzeń rekreacyjnych dla dzieci - parkingi dla samochodów osobowych - rozbiórka obiektu starej szatni i WC 3. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia pn: Modernizacja boiska sportowego w Ujeździe wraz z rozbudową infrastruktury towarzyszącej opisany za pomocą dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia opisuje 1.Zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę na przyłącze wod-kan, energetyczne 2.Projekt budowlany- modernizacja boiska sportowego w Ujeździe wraz z rozbudową zaplecza socjalnego i infrastruktury towarzyszącej. 3.Projekt wykonawczy- projekt zagospodarowania działki. 4.Projekt wykonawczy- modernizacja boiska sportowego budowa trybun z zapleczem socjalnym. 5.Projekt wykonawczy- instalacji elektrycznej trybuny- szatnie w Ujeździe. 6.Projekt wykonawczy- modernizacja boiska sportowego w Ujeździe przyłącza wod-kan i instalacja nawadniająca płytę boiska. 7.Projekt wykonawczy- modernizacja boiska sportowego w Ujeździe wewnętrzne instalacje wod-kan i instalacyjna w obiekcie pod trybunami. 8.Projekt wykonawczy- modernizacja boiska sportowego budowa zadaszonej sceny widowiskowej. 9.STWiOR - branża budowlana. 10.STWiOR - branża instalacyjna.4.Wymieniona dokumentacja dotyczy inwestycji objętej usługą nadzoru, dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.bip.ujazd.pl w zakładce Przetargi tytuł postępowania Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: Modernizacja boiska sportowego w Ujeździe wraz z rozbudową infrastruktury towarzyszące 5.Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu Wykonawcy na roboty budowlane. 6.Nadzór inwestorski sprawowany będzie przez cały okres realizacji zadania określony w następujący sposób: termin przekazania terenu robót wraz z kompletną dokumentacją techniczną: 7 dni od daty podpisania umowy, termin rozpoczęcia robót: od daty przekazania terenu robót, termin zakończenia robót nadzorowanej inwestycji został określony na dzień 15.09.2014r. Powyższa usługa nadzoru inwestorskiego sprawowana będzie do chwili spisania protokołu końcowego bez uwag. Ponadto Wykonawca pełniący funkcję inspektora nadzoru budowlanego powyższej inwestycji, zobowiązany będzie pełnić tę funkcję przez cały czas trwania gwarancji określonej w umowie z Wykonawcą robót budowlanych - 60 miesięcy. 7.Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. 8.Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmuje : a)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; b)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; c) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; d)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych; e)wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych pisemnie, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; f)żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; g)przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót; h)potwierdzanie ilości wykonanych robót; i)potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze; j)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji; k)organizowanie i prowadzenie raz w tygodniu narad technicznych, problemowych i innych spotkań, w których będą uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania, w tym także na wniosek Zamawiającego; l)wykonywanie innych czynności, nie wymienionych w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji robót budowlanych; m)nadzór nad realizacją poszczególnych etapów robót zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę szczegółowym Harmonogramem prac budowlanych W przypadku, gdy szczegółowy Harmonogram prac budowlanych nie spełnia wymagań umowy lub nie jest zgodny z rzeczywistym postępem i deklarowanymi zamiarami Wykonawcy, inspektor nadzoru inwestorskiego powiadamia o tym fakcie Zamawiającego oraz wnosi do Wykonawcy o skorygowanie szczegółowego Harmonogramu prac budowlanych; 10.Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynnościach przekazywania wykonawcy robót budowlanych terenu budowy. 11.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco kontroli ilościowej i jakościowej wykonanych prac oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonania robót budowlanych z warunkami zawartymi w dokumentacji projektowej, oraz specyfikacjach technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ujazd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach