Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad usuwaniem wyrobów zawierających azbest pochodzących z posesji osób fizycznych położonych na terenie miasta Włodawy w roku 2011

Burmistrz Włodawy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego 41
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (082) 57 21 444 , fax. (082) 57 22 454
  • Data zamieszczenia: 2011-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Włodawy
    al. J. Piłsudskiego 41 41
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. (082) 57 21 444, fax. (082) 57 22 454
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wlodawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad usuwaniem wyrobów zawierających azbest pochodzących z posesji osób fizycznych położonych na terenie miasta Włodawy w roku 2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych objętych nadzorem, polegających na: 1) demontażu pokryć dachowych zawierających azbest z budynków mieszkalnych z nieruchomości osób fizycznych w ilości ok. 1 510,0 m2 (powierzchni dachów), załadunku i transporcie na wysypisko odpadów niebezpiecznych celem utylizacji, 2) demontażu pokryć dachowych zawierających azbest z budynków gospodarczych i in., z nieruchomości osób fizycznych w ilości ok. 74,0 m2 (powierzchni dachów), załadunku i transporcie na wysypisko odpadów niebezpiecznych celem utylizacji, 3) załadunku i transporcie na wysypisko odpadów niebezpiecznych celem utylizacji powstałych z demontażu wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, gospodarczych i in., składowanych na nieruchomościach osób fizycznych w ilości ok. 595,0 m2 - 7,735 Mg. Planowana ilość do usunięcia lub demontażu wyrobów zawierających azbest może ulec zmianie ze względu na to, że wskazane ilości wyrobów zawierających azbest pochodzą z informacji mieszkańców i mogą odbiegać od stanu faktycznego. Ponadto zmiana ilości wyrobów zawierających azbest może być spowodowana odstąpieniem właścicieli budynków od wykonania ww. prac lub przystąpieniem dodatkowych osób do wykonania ww. prac. 4. Wykaz nieruchomości objętych zamówieniem: 1) ul. Adama Asnyka 24 2) ul. Alfreda Sokołowskiego 9 3) ul. B. Prusa 8 4) ul. Jasna 59 5) ul. Kraszewskiego 11 A 6) ul. Nadrzeczna 27 7) ul. Piastowska 41 8) ul. Podzamcze 51 9) ul. Saska 14 10) ul. Saska 20 11) ul. Wiejska 15 12) ul. Wiejska 17 13) ul. Wiejska 37 A 14) ul. Ziemowita 8 15) ul. Ziemowita 9 16) ul. Ziemowita 24 Uwaga: Inspektor nadzoru inwestorskiego jest zobowiązany do pełnienia swojej funkcji do czasu ukończenia zamówienia w ramach wynagrodzenia ryczałtowego wynikającego z umowy. Podane w opisach nazwy lub parametry techniczne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 2. Wykonawca ma obowiązek zapewnić do wykonywania zamówienia osoby posiadające stosowne kwalifikacje do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w minimum ograniczonym zakresie. W ramach przedmiotowej inwestycji nadzorowane będą roboty według zasad wiedzy technicznej wraz z wykonaniem wszelkich prac (robót) niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu (kompleksowego zakończenia robót). 3. Zadania i obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego: 1) pełny zakres czynności określonych w art. 25-26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623), 2) przyjazd na plac budowy niezwłocznie po zawiadomieniu przez Zamawiającego w nagłych, nieprzewidzianych przypadkach, 3) możliwość organizacji oraz przewodniczenia naradom technicznym dotyczącym między innymi postępu robót, w których biorą udział przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację robót stron, 4) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych, 5) ochrona interesów Zamawiającego w przypadku roszczeń Wykonawcy robót i osób trzecich, 6) uczestnictwo w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego, 7) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 8) udzielanie w terminie do 3 dni odpowiedzi na pisemne pytania Wykonawcy robót, 9) prowadzenie dokumentacji fotograficznej prowadzonych robót i przekazanie jej zamawiającemu na płycie w formacie jpg, 10) Inspektor Nadzoru nie jest uprawniony do podejmowania samodzielnie decyzji niosących skutki finansowe dla Zamawiającego. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) W przypadku pełnienia funkcji inspektora przez więcej niż jedną osobę wyznaczony zostanie koordynator - kierownik zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, który będzie odpowiedzialny za organizację, koordynację oraz nadzorowanie prac Zespołu w zgodności z dokumentacją projektową i harmonogramem robót oraz za kontakt z Zamawiającym 2) Inspektor Nadzoru ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, jeżeli nie zostały one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego, 3) Inspektor lub inspektorzy ponoszą wszelkie koszty związane z pełnieniem swojej funkcji. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej, 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, jeżeli nie zostały one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwlodawa.bip.mbnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach