Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn. Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Stanowo w ramach projektu pn. Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Bodzanów

Gmina Bodzanów ogłasza przetarg

  • Adres: 09-470 Bodzanów, ul. Bankowa 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 2607006 w. 30 , fax. 24 2607065
  • Data zamieszczenia: 2014-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bodzanów
    ul. Bankowa 7 7
    09-470 Bodzanów, woj. mazowieckie
    tel. 24 2607006 w. 30, fax. 24 2607065
    REGON: 61101522800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bodzanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn. Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Stanowo w ramach projektu pn. Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Bodzanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 07.07.1994r. - Prawa Budowlanego ( Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) wraz z kontrolowaniem rozliczeń budowy i potwierdzeniem faktycznie wykonanych robót w specjalności: a) konstrukcyjno - budowlanej - bez ograniczeń - koordynator inspektorów, b) sanitarnej i sieci instalacji wod - kan i CO - bez ograniczeń, c) elektroenergetycznej - bez ograniczeń na zadanie pn. Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Stanowo w ramach projektu pn. Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Bodzanów. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje: - modernizację układu technologicznego uzdatniania wody w Stanowo, gm. Bodzanów zlokalizowanej na działkach o nr ew. 44/33, 44/36, 44/37, 44/38, w celu ujednolicenia technologii uzdatniania wody oraz wzrostu wymagań jakościowych stawianym wodzie przeznaczonej do spożycia przez ludzi - Fe = 0,2 mg/l, Mn = 0,05 mg/l. - wymianę agregatów pompowych w studniach głębinowych wraz z wymianą orurowania. - renowację studni głębinowych poprzez dostosowanie jej do obecnych warunków technicznych studni głębinowych 5. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, które znajdują się do wyglądu w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 8. II. Okres realizacji zamówienia. 1.Nadzór będzie pełniony: 1) w czasie trwania robot budowlanych i ich odbioru, aż do dnia uzyskania zawiadomienia od właściwego organu w sprawie przystąpienia do użytkowania, nie dłużej niż do 15 września 2014r.2) w okresie gwarancji i rękojmi - w ciągu 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Wykonanie robót budowlanych najpóźniej do dnia 15.08.2014r. III. Obowiązki inspektora nadzoru. 1.Do obowiązków inspektora nadzoru należy pełny zakres czynności określony w ustawie z dnia 07.07.1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 2.Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie ciągłego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami, dokonywanie oceny zgodności materiałów i robót z dokumentacją projektową i wymaganiami Szczegółowych Specyfikacji Technicznych, dokonaną na podstawie dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych. 3. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy w szczególności: 1) analiza dokumentacji technicznej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych 2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi, pozwoleniami na budowę, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 5) przygotowanie i udział w naradach roboczych, 6) przygotowanie i udział w odbiorach: częściowych i końcowym, 7) zawiadomienie właściwego organu w sprawie przystąpienia do użytkowania, 8) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót w dzienniku budowy, 9) potwierdzanie usunięcia wad, 10) udział w przeglądach gwarancyjnych. 4. Inspektor nadzoru nie będzie powodował nieuzasadnionych przestojów w prowadzeniu robót budowlanych oraz dostosuje czas pełnienia nadzoru do czasu pracy wykonawcy robót (np. w przypadku wprowadzenia wydłużonego dnia pracy lub pracy w dni ustawowo wolne)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bodzanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach