Gmina Bodzanów ogłasza przetarg
- Adres: 09-470 Bodzanów, ul. Bankowa 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 24 2607006 w. 30 , fax. 24 2607065
- Data zamieszczenia: 2014-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bodzanów
ul. Bankowa 7 7
09-470 Bodzanów, woj. mazowieckie
tel. 24 2607006 w. 30, fax. 24 2607065
REGON: 61101522800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bodzanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn. Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Stanowo w ramach projektu pn. Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Bodzanów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 07.07.1994r. - Prawa Budowlanego ( Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) wraz z kontrolowaniem rozliczeń budowy i potwierdzeniem faktycznie wykonanych robót w specjalności: a) konstrukcyjno - budowlanej - bez ograniczeń - koordynator inspektorów, b) sanitarnej i sieci instalacji wod - kan i CO - bez ograniczeń, c) elektroenergetycznej - bez ograniczeń na zadanie pn. Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Stanowo w ramach projektu pn. Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Bodzanów. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje: - modernizację układu technologicznego uzdatniania wody w Stanowo, gm. Bodzanów zlokalizowanej na działkach o nr ew. 44/33, 44/36, 44/37, 44/38, w celu ujednolicenia technologii uzdatniania wody oraz wzrostu wymagań jakościowych stawianym wodzie przeznaczonej do spożycia przez ludzi - Fe = 0,2 mg/l, Mn = 0,05 mg/l. - wymianę agregatów pompowych w studniach głębinowych wraz z wymianą orurowania. - renowację studni głębinowych poprzez dostosowanie jej do obecnych warunków technicznych studni głębinowych 5. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, które znajdują się do wyglądu w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 8. II. Okres realizacji zamówienia. 1.Nadzór będzie pełniony: 1) w czasie trwania robot budowlanych i ich odbioru, aż do dnia uzyskania zawiadomienia od właściwego organu w sprawie przystąpienia do użytkowania, nie dłużej niż do 15 września 2014r.2) w okresie gwarancji i rękojmi - w ciągu 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Wykonanie robót budowlanych najpóźniej do dnia 15.08.2014r. III. Obowiązki inspektora nadzoru. 1.Do obowiązków inspektora nadzoru należy pełny zakres czynności określony w ustawie z dnia 07.07.1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 2.Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie ciągłego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami, dokonywanie oceny zgodności materiałów i robót z dokumentacją projektową i wymaganiami Szczegółowych Specyfikacji Technicznych, dokonaną na podstawie dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych. 3. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy w szczególności: 1) analiza dokumentacji technicznej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych 2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi, pozwoleniami na budowę, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 5) przygotowanie i udział w naradach roboczych, 6) przygotowanie i udział w odbiorach: częściowych i końcowym, 7) zawiadomienie właściwego organu w sprawie przystąpienia do użytkowania, 8) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót w dzienniku budowy, 9) potwierdzanie usunięcia wad, 10) udział w przeglądach gwarancyjnych. 4. Inspektor nadzoru nie będzie powodował nieuzasadnionych przestojów w prowadzeniu robót budowlanych oraz dostosuje czas pełnienia nadzoru do czasu pracy wykonawcy robót (np. w przypadku wprowadzenia wydłużonego dnia pracy lub pracy w dni ustawowo wolne) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bodzanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Połączenie drogi w strefie przemysłowej z węzłem A2: Budowa drogi 1KDL w strefie przemysłowej we wsi Chlebnia i Natolin, Gmina Grodzisk Mazowiecki, wraz z odwodnieniem, oświetleniem, zjazdami oraz chodnikiem
Dodano: 2016-07-27 - Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad Kontraktem: Projekt i budowa urządzeń ochrony środowiska - ekranów akustycznych, zlokalizowanych w pasie drogi krajowej nr 60 na odcinku Obwodnicy Gostynina od km 0+000 do km 8+804
Dodano: 2016-07-18 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy nw. zadaniach: Zadanie 1 Budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej na odcinku od Opatkowic do Zdziczowa, Zadanie 2 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majdany - rurociąg główny od OŚ Majdany do studni S101 wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją n/w inwestycji: 1. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Traugutta 24 w Grodzisku Mazowieckim. 2. Przebudowa Zespołu Szkół nr 2 przy ulicy Westfala 3 w Grodzisku Mazowieckim.
Dodano: 2016-07-04 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji polegającej na budowie nowej siedziby Oddziału terenowego Urzędu Dozoru Technicznego w Katowicach przy ulicy Żelaznej, znak spawy: ZP-AN-82/15
Dodano: 2016-06-21 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją n/w inwestycji: 1. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Traugutta 24 w Grodzisku Mazowieckim. 2. Przebudowa Zespołu Szkół nr 2 przy ulicy Westfala 3 w Grodzisku Mazowieckim
Dodano: 2016-06-17 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH REALIZOWANYCH NA PODSTAWIE DOKUMENTACJI dla zadania:Dostosowanie do przepisów higienicznosanitarnych etap III i Etap V budynku nr 14 na terenie Akademii Obrony Narodowej
Dodano: 2016-04-22 - 24/2016 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych Przebudowa przyziemia budynku nr 14 na potrzeby biblioteki Akademii Obrony Narodowej.
Dodano: 2016-04-18 - Sprawowanie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania pn. BUDOWA CENTRUM EDUKACYJNO - MULTIMEDIALNEGO w Piasecznie (szkoła podstawowa i obiekty towarzyszące) wraz z zagospodarowaniem terenu oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i dostarczeniem świadectwa charakterystyki energetycznej budynku
Dodano: 2016-04-14 - Świadczenie usług w zakresie pełnienia obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa przychodni lecznictwa otwartego na terenie Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy (ul. M.C. Coopera, Warszawa, działka nr ew. 7/1)
Dodano: 2016-04-06