Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami określonymi w Kontrakcie 1.1 pn. Budowa infrastruktury wodociągowej i elektroenergetycznej dla otworu studziennego B-5 na terenie ujęcia wody Brodwino oraz przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania i ujęcia wody Bitwy pod Płowcami w Sopocie

AQUA - Sopot sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-740 Sopot, ul. Polna 66-68
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 555 49 20 , fax. 0-58 555 49 21
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AQUA - Sopot sp. z o.o.
    ul. Polna 66-68 66-68
    81-740 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 0-58 555 49 20, fax. 0-58 555 49 21
    REGON: 22046157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aqua-sopot.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami określonymi w Kontrakcie 1.1 pn. Budowa infrastruktury wodociągowej i elektroenergetycznej dla otworu studziennego B-5 na terenie ujęcia wody Brodwino oraz przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania i ujęcia wody Bitwy pod Płowcami w Sopocie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami określonymi w Kontrakcie 1.1 pn. Budowa infrastruktury wodociągowej i elektroenergetycznej dla otworu studziennego B-5 na terenie ujęcia wody Brodwino oraz przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania i ujęcia wody Bitwy pod Płowcami w Sopocie. 2. Niniejsze zamówienie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, działanie I Gospodarka wodno-ściekowa, Kontrakt 1.2 w ramach projektu pn.: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w uzdrowisku Sopot, nr Umowy o dofinansowanie POIS.01.01.00-00-017 / 08-00. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 26 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000 zł (osiem tysięcy złotych) na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny, kadrowy, kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - co najmniej 1 usługę o wartości co najmniej 200 000 zł netto, której przedmiotem był nadzór nad realizacją zakończonej roboty budowlanej, - co najmniej 1 usługę, której przedmiotem był nadzór nad realizacją zakończonych robót budowlanych obejmujących budowę lub modernizację stacji uzdatniania wody o wydajności min. 150m3/h. b) wskazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował (przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: - Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej trzyletni staż pracy jako inspektor nadzoru, - Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz co najmniej trzyletni staż pracy jako inspektor nadzoru, UWAGA: Zamawiający wymaga aby jeden z ww Inspektorów pełnił funkcję Kierownika zespołu inspektorów nadzoru/Koordynatora. - Osoba posiadająca kwalifikacje kat. IV lub V zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19.06.2006 r. w sprawie kategorii prac geologicznych, kwalifikacji do wykonywania, dozorowania i kierowania tymi pracami oraz sposobu postępowania w sprawach stwierdzenia kwalifikacji lub posiadająca odpowiadające im ważne potwierdzenie kwalifikacji wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz co najmniej trzyletni staż pracy jako inspektor nadzoru, Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) oświadczenie, o którym mowa w art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p.- sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie składa Pełnomocnik (Pełnomocnicy) reprezentujący wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). c) W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa powyżej w pkt. 1.2)a Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający dopuszcza wykazanie się jedną usługą nadzoru spełniającą jednocześnie oba warunki określone powyżej w pkt. 1.2)a. d) W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa powyżej w pkt. 1.2)b Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał, że będzie takimi osobami dysponował oraz kserokopie dokumentów: - potwierdzających posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w odpowiedniej specjalności (dla inspektora w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, inspektora nadzoru w specjalności sanitarnej, inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej), - zaświadczenie o wpisie na właściwą listę samorządu zawodowego (dla inspektora w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, inspektora nadzoru w specjalności sanitarnej, inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej), - potwierdzających kwalifikacje kat. IV lub V zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19.06.2006 r. w sprawie kategorii prac geologicznych, kwalifikacji do wykonywania, dozorowania i kierowania tymi pracami oraz sposobu postępowania w sprawach stwierdzenia kwalifikacji lub odpowiadające im ważne potwierdzenie kwalifikacji wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.a), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo właściwym organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia określone w pkt. 3. znajdują odpowiednie zastosowanie. 5. W przypadku, gdy w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawców zagranicznych widnieć będą kwoty określone w walucie obcej (innej niż PLN), Zamawiający przyjmie do przeliczenia tych wartości kurs przeliczeniowy waluty tj. średni kurs ogłoszony przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie zostanie opublikowany średni kurs ogłaszany przez NBP, Zamawiający przyjmie do przeliczeń średni kurs walut ogłoszony przez NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aqua-sopot.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach