Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. Skarb krzyżacki w naszych rękach - prace restauratorskie i adaptacyjne zamku krzyżackiego w Człuchowie na cele kulturotwórcze i turystyczne dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 ( Oś Priorytetowa 6 Turystyka i dziedzictwo kulturowe Działania 6.3 Regionalne dziedzictwo kulturowe o potencjale turystycznym) - III etap.

Urząd Miejski w Człuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8342291 , fax. 059 8343272
  • Data zamieszczenia: 2011-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Człuchowie
    ul. Wojska Polskiego 1 1
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 059 8342291, fax. 059 8343272
    REGON: 00052540629300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.czluchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. Skarb krzyżacki w naszych rękach - prace restauratorskie i adaptacyjne zamku krzyżackiego w Człuchowie na cele kulturotwórcze i turystyczne dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 ( Oś Priorytetowa 6 Turystyka i dziedzictwo kulturowe Działania 6.3 Regionalne dziedzictwo kulturowe o potencjale turystycznym) - III etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia polega na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. Skarb krzyżacki w naszych rękach - prace restauratorskie i adaptacyjne zamku krzyżackiego w Człuchowie na cele kulturotwórcze i turystyczne dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 ( Oś Priorytetowa 6 Turystyka i dziedzictwo kulturowe Działania 6.3 Regionalne dziedzictwo kulturowe o potencjale turystycznym) - III etap. Do głównych obowiązków Inspektora Nadzoru będzie pełnienie obowiązków wynikających z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z póz. zmianami) i obejmujących w szczególności: - Reprezentowanie interesów zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy o realizację inwestycji; - Dokonywanie sprawdzenia i weryfikacji dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do zamawiającego o dokonanie w niej zmian lub uzupełnień, mając na względzie aspekty ekonomiczne, techniczne i użytkowe obiektu; - Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach technicznych; - Opracowanie oraz przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów do uruchomienia finansowania inwestycji; - Dokonywanie czynności sprawdzania kalkulacji szczegółowych i kosztorysów przedkładanych przez wykonawcę lub wykonawców robót budowlanych; - Sprawdzanie faktur wykonawcy robót budowlanych oraz dokumentów załączonych, rozliczenia robót (inwestycji) i odbiór tych robót; - Kompleksowa koordynacja robót; - Dostarczanie Zamawiającemu niezbędnych danych dla celów planowania inwestycyjnego oraz akumulacji środków finansowych; - Współpraca przy przygotowaniu materiałów niezbędnych do sporządzania sprawozdawczości inwestycyjnej (RPO, GUS i inne); - Uzgadnianie z Zamawiającym zakresu prac wykonywanych do zlecenia w danym roku kalendarzowym; - Dokonanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub jej odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą robót budowlanych i odbioru ostatecznego przy udziale Zamawiającego, w ramach tych czynności Wykonawca (Inspektor) zobowiązuje się do: 1) stwierdzenia gotowości do odbioru; 2) dokonania ewentualnych odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od wykonawcy robót budowlanych, jak również przekazanie przedmiotu odbioru Zamawiającemu; 3)przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej; 4)Przygotowanie dokumentów do przyjęcia na stan majątkowy składników wykonanej inwestycji, 5)Sporządzanie rozliczenia inwestycji w terminie zgodnym z obowiązującymi przepisami prawnymi; 6)Przedkładanie Zamawiającemu informacji pisemnych i ustnych o zaawansowaniu prac w zakresie rzeczowym i finansowym; 7)Nadzorowanie prac budowlanych, których wykonanie określa projekt budowlany; 8)Kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacja techniczną i dokumentacją projektową; 9)Kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót; 10)Rozstrzyganie - w uzgodnieniu z zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót; 11)Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do zamawiającego o ich wykonanie; 12)Kontrolowanie jakości oraz określania wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki; 13) Sprawdzanie wykonania robót zanikowych; 14)Uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych instalacji i urządzeń; 15)Kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym; 16)Uczestniczenie w czynnościach odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 17)Uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi, oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek; 18)Dokonanie rozliczenia końcowego inwestycji; 19)Dojazd i pobyt na placu budowy oraz na spotkanie z Zamawiającym, minimum raz w tygodniu (minimalna ilość odbytych spotkań w trakcie realizacji zadania to 70) , a w okresie gwarancji minimum jeden raz w ciągu sześciu miesięcy. Ponadto inspektor nadzoru powinien być dostępny na każde zasadne wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót; 20)Informowanie zleceniodawcy na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót; 21)Informowanie zleceniodawcy o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na zleceniobiorcy (ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji itp.) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia odbioru przez wykonawcę robót, 22)Branie udziału w naradach koordynacyjnych związanych z realizacją nadzorowanych robót; 23)Ciągła współpraca z komórkami organizacyjnymi Zamawiającego; 24)Udział w przygotowaniu dokumentów rozliczeniowych dla instytucji dofinansowujących zadania objęte umową. 25) Akceptacja nowych elementów pod względem konserwatorskim wraz z współpracą w tym zakresie z właściwym miejscowo Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Wartości zadania inwestycyjnego objętego nadzorem inwestorskim wynosi: 3 471 367,96 zł. brutto kwota wynikająca z oferty najkorzystniejszej złożonej w postępowaniu. Dokumentacja techniczna robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim dostępna jest do wglądu w celu wyceny oferty w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie www.bip.czluchow.pl przetarg na realizację zadania pn. Skarb krzyżacki w naszych rękach - prace restauratorskie i adaptacyjne zamku krzyżackiego w Człuchowie na cele kulturotwórcze i turystyczne dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 ( Oś Priorytetowa 6 Turystyka i dziedzictwo kulturowe Działania 6.3 Regionalne dziedzictwo kulturowe o potencjale turystycznym) - etap III W ramach w/w przetargu do realizacji jest przewidziana przebudowa kaplicy zamkowej w Człuchowie na cele turystyczne. Zakres prac obejmuje wykonanie m.in..: - usunięcie istniejącego pokrycia dachu; - wykonanie otworu drzwiowego w istniejącej ścianie kamiennej na poziomie przyziemia; - budowę stropu nad kondygnacją górną piwnic; - wzmocnienie istniejącego stropu nad przestrzenią kościoła; - montaż sufitu podwieszanego; - budowę klatki schodowej łączącej kondygnację skrzydła północnego ( piwnice, przyziemie, piętro); - budowę ścianek działowych stałych i ruchomych; - budowę dźwigu oszklonego; - budowę drewnianych schodów zewnętrznych na dziedziniec; - zagospodarowanie stryszku; - wykonanie docieplenia poddasza i doświetlenie go oknami połaciowymi; - ponowny montaż istniejącej empory z nowymi schodami drewnianymi; - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej i instalacji teletechnicznej; - wykonanie instalacji sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji dozorowej; - wykonanie wewnętrznych instalacji wodno - kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i wentylacji; - wykonanie wnętrza północnego skrzydła zgodnie z projektem koncepcyjnym;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742315404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czluchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach