Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn: Budowa drogi gminnej nr 107774L o długości 3186 m w miejscowości Oblasy i Wojszyn, gm. Janowiec.

Gmina Janowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 24-123 Janowiec, ul. Radomska 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 8815216, 8815215 , fax. 0-81 8815216
  • Data zamieszczenia: 2010-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowiec
    ul. Radomska 2 2
    24-123 Janowiec, woj. lubelskie
    tel. 0-81 8815216, 8815215, fax. 0-81 8815216
    REGON: 43101957000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn: Budowa drogi gminnej nr 107774L o długości 3186 m w miejscowości Oblasy i Wojszyn, gm. Janowiec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa drogi gminnej nr 107774L o długości 3186 m w miejscowości Oblasy i Wojszyn, gm. Janowiec zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym oraz ustawą Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: Nadzór budowlany we wszystkich branżach objętych projektem, sprawdzanie dokumentów związanych bezpośrednio z realizowanym zadaniem, reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z umową, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian lub uzupełnień, uczestnictwa w przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych placu budowy, kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacja projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót, sprawdzania jakości robót, wbudowanych materiałów z uwzględnieniem kontroli dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobiegania zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, uczestnictwa w próbach i odbiorach technicznych, sprawdzanie wykonania robót zanikowych, przygotowania i udziału w czynnościach odbioru całego zadania i przekazania do użytkowania, kontroli nadzorowanych przez siebie robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpiecznych warunków pracy, kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy, wydawania kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizowanego zadania, wstrzymania robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem, pozwoleniem na budowę bądź zawartą umową, potwierdzania swojej obecności na budowie zapisem w dzienniku budowy i dokonywania wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, przynajmniej raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego, nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, rozstrzygania, w porozumieniu z kierownikiem budowy, wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót, uczestnictwa w pracach komisji technicznych, powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, w razie konieczności wykonywania robót zamiennych bądź dodatkowych, spisania wspólnie z kierownikiem budowy protokołu konieczności, podając przybliżony koszt tych robót i wystąpienia z wnioskiem do Zamawiającego w sprawie ich wykonania oraz opracowania w miarę potrzeby dla tych robót, niezbędnej dokumentacji projektowej, udział przy wykonywaniu prób i sprawdzeń zrealizowanych elementów zadania, potwierdzania w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości robót do odbioru po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń oraz należytego urządzenia i uporządkowania placu budowy, sprawdzenia kompletności dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru oraz dołączenia, opracowanej przez siebie, oceny jakościowej wraz z jej uzasadnieniem, po ostatecznym dokonaniu odbioru robót, przyjęcia od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz przekazania ich Zamawiającemu, uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek, udział w rozliczeniu końcowym inwestycji. Dokumentacja techniczna dotycząca nadzorowanych robót zawarta jest w załączniku nr 3,4,5 do SIWZ. Wartość robót budowlanych zgodnie z rozstrzygnięciem przetargu na wyłonienie Wykonawcy robót wynosi - 2.114.022,41 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://janowiec.bip.e-zeto.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach