Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania: budowy ścieżki rowerowej na odcinku od ulicy Ciepłowniczej w Pyrzycach do granicy gminy Pyrzyce w miejscowości Brzesko

Gmina Pyrzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 74-200 Pyrzyce, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 39 70 320 , fax. 91 39 70 314
  • Data zamieszczenia: 2013-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyrzyce
    Plac Ratuszowy 1 1
    74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 39 70 320, fax. 91 39 70 314
    REGON: 81116857110000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania: budowy ścieżki rowerowej na odcinku od ulicy Ciepłowniczej w Pyrzycach do granicy gminy Pyrzyce w miejscowości Brzesko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Przedmiot zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania budowy ścieżki rowerowej na odcinku od ulicy Ciepłowniczej w Pyrzycach do granicy gminy Pyrzyce w miejscowości Brzesko. Opis robót budowlanych i towarzyszących będących przedmiotem nadzoru: Ścieżka rowerowa o nawierzchni bitumicznej na podbudowie tłuczniowej na istniejącym byłym nasypie kolejowym linii kolejowej jednotorowej. Ścieżka rowerowa w planie przebiega po istniejącym nasypie kolejowym bez korekt. Szerokość ścieżki rowerowej wynosi 3,0 m, długość 8,84 km. Na całym odcinku, na prostych i na łukach poziomych, projektuje się przekrój poprzeczny jednostronny ze spadkiem 1%. Na łukach poziomych stosuje się przechyłki jednostronne ze spadkiem 1% do wewnątrz łuków. Na przepustach projektuje się typowe urządzenia zabezpieczające ruch rowerowy (poręcze metalowe z płaskowników). Przyjmuje się do wykonania nawierzchni warstwę ścieralną asfaltową o uziarnieniu 0/8 mm, grubości 3 cm, wyprodukowaną wg standardu II, grysowo-żwirową. Warstwę układa się na podbudowie tłuczniowej gr. 15 cm, stosując zaklinowanie podbudowy masą asfaltową w ilości 50 kg/m2 oraz wiązanie międzywarstwowe w postaci skropienia podbudowy asfaltem w ilości 0,5 kg/m2. Na projektowanym odcinku ścieżki rowerowej znajdują się przejazdy umożliwiające połączenie komunikacyjne między działkami po obu stronach ścieżki. Przejazdy te należy zachować ze względu na uprawy pól położonych wzdłuż ścieżki. Przejazdy projektuje się jak drogi obciążone ruchem lekkim. Przyjmuje się do wykonania nawierzchni warstwę ścieralną asfaltową o uziarnieniu 0/12 mm, grubości 4 cm, wyprodukowaną wg standardu II, grysowo-żwirową. Warstwę układa się na podbudowie tłuczniowej gr. 20 cm, stosując wiązanie międzywarstwowe w postaci skropienia podbudowy asfaltem w ilości 0,5 kg/m2. Wartość nadzorowanej inwestycji wynosi 2 718 688,05 zł netto. Podstawowe obowiązki inspektora nadzoru. 1) zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji; 2) kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji; 3. reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji; 4) monitorowanie postępu prac zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do umowy, włącznie ze składaniem comiesięcznych raportów rzeczowo-finansowych, 5) zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami drogowymi, 6) zapewnienie dyspozycyjności i pobytu nadzoru na placu budowy, 7) zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, 8) nadzór rzeczowo-terminowy w zakresie przygotowania dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót, 9) rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy; Przewiduje się, że zakres zadań inspektora nadzoru będzie także obejmował prowadzenie następujących działań: A) zadania podczas realizacji zadania inwestycyjnego, w tym: 1) utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji, 2) dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian i uzupełnień, 3) kontrola nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 4) sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzonych przez Wykonawcę robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z zawartych między Wykonawcą a Zamawiającym, umów, 5) współpraca z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót, 6) zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, 7) sprawdzanie prawidłowości i autentyczności wszystkich certyfikatów, praw własności, itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane, 8) zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę, 9) kontrolowanie wytwórni materiałów, prefabrykatów mas bitumicznych w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosowania metod wytwarzania, 10) kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót, 11) rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, 12) rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych, 13) szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości fizycznych i finansowych, 14) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót, przed ich zatwierdzeniem Wykonawcy; 15) negocjowanie z Wykonawcą i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu, 16) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie, 17) sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych, dokonywanie odbioru robót zanikających, 18) uczestniczenie w odbiorach, 19) wykonywanie dokumentacji fotograficznej przed, podczas prowadzenia inwestycji oraz po jej zakończeniu, 20) potwierdzanie gotowości do odbioru robót, 21) uczestniczenie w czynnościach odbioru robót i przekazania do użytkowania, 22) pełnych rozliczeń końcowych budowy oraz poszczególnych etapów, przygotowanie danych merytorycznych do dokumentów OT dla przedmiotowego zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami księgowymi, 23) informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z harmonogramu robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie tych problemów, 24) współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, 25) ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, 26) sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót, w formie uzgodnionej z Zamawiającym, 27) organizowanie odbioru końcowego i sporządzenie protokołu odbioru, listy usterek i innych dokumentów związanych z warunkami umowy dotyczącymi realizacji projektu, B) Zadania podczas okresu zgłaszania wad. Po zakończeniu robót, inspektor nadzoru będzie obsługiwał okres udzielonej przez Wykonawcę robót rękojmi i gwarancji. Inspektor nadzoru będzie uczestniczył w nadzorowaniu przeglądów gwarancyjnych, końcowych, akceptacji i rozwiązywaniu sporów. W szczególności zadania te polegać będą na: 1) organizowaniu i uczestnictwie w przeglądach gwarancyjnych (minimum raz w roku), 2) każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych Wykonawcy robót, 3) okresowej inspekcji wad usuwanych przez Wykonawcę, 4) przygotowaniu i wydanie końcowego raportu przed upływem terminu rękojmi i terminu gwarancji, 5) uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane, 6) zarekomendowanie zwrotu zobowiązań wynikających z umowy z Wykonawcą robót. C) Dodatkowo do zadań inspektora nadzoru należeć będzie: 1) organizowanie, w porozumieniu z Zamawiającym, cyklicznych narad koordynacyjnych dotyczących budowy (co najmniej raz na dwa tygodnie w miesiącu, a jeśli zajdzie potrzeba lub na życzenie Zamawiającego, raz w tygodniu) oraz przygotowanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót, sporządzanie protokołów spotkań, 2) zapewnienie we własnym zakresie dla pracy swojego zespołu pomieszczeń biurowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1.500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych PLN. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w BGŻ Nr 07 2030 0045 1110 0000 0112 5470 z adnotacją wadium - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową ścieżki rowerowej na odcinku od ulicy Ciepłowniczej w Pyrzycach do granicy gminy Pyrzyce w miejscowości Brzesko 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2013-04-15, sposób przekazania: dołączyć do oferty 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ nr rachunku: 07 2030 0045 1110 0000 01120 5470z adnotacją: wadium na Budowa ścieżki rowerowej na odcinku od ulicy Ciepłowniczej w Pyrzycach do granicy gminy Pyrzyce w miejscowości Brzesko 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyrzyce.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach