Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania Budowa hali sportowej z częścią dydaktyczną przy Zespole Szkół Publicznych nr 3 przy ulicy ks. Marcina Załuskiego 57 w Kobyłce

Miasto Kobyłka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-230 Kobyłka, ul. Wołomińska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 760 70 08 , fax. 22 760 70 55
  • Data zamieszczenia: 2013-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kobyłka
    ul. Wołomińska 1 1
    05-230 Kobyłka, woj. mazowieckie
    tel. 22 760 70 08, fax. 22 760 70 55
    REGON: 01326966300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania Budowa hali sportowej z częścią dydaktyczną przy Zespole Szkół Publicznych nr 3 przy ulicy ks. Marcina Załuskiego 57 w Kobyłce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego (dalej inspektor NI) dla budowy hali sportowej z pomieszczeniami towarzyszącymi oraz łącznikiem przy Zespole Szkół Publicznych nr 3 na terenie działki nr ew. 355, 382, 383, 400, 401, 415 obr. 28, w Kobyłce zwanej dalej inwestycją. 2. Zakres usługi obejmuje wykonywanie stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z poźn. zm.) zadań: 1) Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (art. 25, 26 Prawa budowlanego) o specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 2) Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestorskiego (art. 27 Prawa budowlanego) przez inspektora nadzoru inwestorskiego o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który będzie odpowiedzialny za organizację, koordynację oraz nadzorowanie prac inspektorów nadzoru inwestorskiego w zgodności z dokumentacją projektową i harmonogramem robót. 3. Zamawiający przewiduje PRAWO OPCJI (art. 34 ust. 5 ustawy PZP), które będzie polegało na objęciu zamawianym nadzorem inwestorskim realizowanej inwestycji przez dodatkowe miesiące (maksymalnie 6) szczególnie w sytuacji, kiedy wykonawca Rb nie zrealizuje inwestycji. Rozliczenie prawa opcji nastąpi na zasadach określonych w zamówieniu podstawowym (wykonawcy zostanie naliczony dodatkowy miesięczny ryczałt w wysokości zamówienia podstawowego). Z prawa opcji. zamawiający może, lecz nie musi skorzystać, jednak, jeżeli podejmie decyzje o powierzeniu prawa opcji, wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji. 4. Termin wykonania zamówienia - do zakończenia realizacji inwestycji tj. wydania prawomocnej decyzji na użytkowanie zamawianego obiektu. Zamawiający przewiduje rozpoczęcie realizacji roboty budowlanej od 15.05.2014 r. Przewidywany termin zakończenia realizacji inwestycji (wydania prawomocnej decyzji na użytkowanie hali sportowej) 31.05.2016 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy np. w przypadku niezawarcia umowy o roboty budowlane (np. ceny ofert na roboty budowlane przekroczą planowany budżet)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Formę wniesienia wadium wybiera wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Kobyłka Bank Millennium nr konta: 69 1160 2202 0000 0002 0389 9479 z dopiskiem: Wadium WZP.271.54.2013 inspektor nadzoru hala 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna, oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). 5. Zgodnie z zapisami art. 85 ust. 5 ustawy PZP, jeśli wykonawca złoży wadium w innej formie niż gotówka, do obliczania terminu ważności dokumentu wadialnego należy brać datę składania ofert i doliczyć liczbę dni związania ofertą. 6. Jeśli wykonawca złoży wadium w innej formie niż gotówka należy dołączyć dokumenty poświadczające umocowanie osoby podpisującej dokument wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kobylka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach