Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją projektu pn. Budujemy miasteczko ruchu drogowego w Pyrzycach przy ul. Rejtana na działce 20/54 obręb 6 miasta Pyrzyce

Gmina Pyrzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 74-200 Pyrzyce, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 39 70 320 , fax. 91 39 70 314
  • Data zamieszczenia: 2013-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyrzyce
    Plac Ratuszowy 1 1
    74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 39 70 320, fax. 91 39 70 314
    REGON: 81116857110000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją projektu pn. Budujemy miasteczko ruchu drogowego w Pyrzycach przy ul. Rejtana na działce 20/54 obręb 6 miasta Pyrzyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podstawowe obowiązki inspektora nadzoru: 1. zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji; 2. kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji; 3. administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót budowlanych, w zakresie wynikającym z warunków zawartych w tej umowie; 4. reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji; 5. monitorowanie postępu prac zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do umowy, włącznie ze składaniem comiesięcznych raportów rzeczowo-finansowych. 6. zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami: drogowymi, sanitarnymi, elektrycznymi, urządzaniem zieleni; 7. zapewnienie codziennej dyspozycyjności i pobytu nadzoru na placu budowy, 8. nadzór i akceptacja przeprowadzonych testów i technologicznych rozruchów; 9. zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót; 10. nadzór rzeczowo-terminowy w zakresie przygotowania dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, zgłoszenia zakończenia robót, etc.; 11. rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy; 12. zachowanie poufności informacji. Przewiduje się, że zakres zadań inspektora nadzoru będzie także obejmował prowadzenie następujących działań: A) zadania podczas realizacji zadania inwestycyjnego, w tym: 1) utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji, 2) dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian i uzupełnień, 3) kontrola nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 4) sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzonych przez Wykonawcę robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z zawartych między Wykonawcą a Zamawiającym, umów, 6) współpraca z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót, 7) zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, 8) organizowanie testów jakości przez specjalistyczne instytuty, na prośbę Zamawiającego, 9) sprawdzanie prawidłowości i autentyczności wszystkich certyfikatów, praw własności, itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane, 10) zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę, 11) kontrolowanie wytwórni materiałów, prefabrykatów mas bitumicznych w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosowania metod wytwarzania, 12) kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót, 13) rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, 14) rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych, 15) szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości fizycznych i finansowych, 16) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót, przed ich zatwierdzeniem Wykonawcy; 17) negocjowanie z Wykonawcą i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu, 18) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie, 19) sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych, dokonywanie odbioru robót zanikających, 20) uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych instalacji i urządzeń, 21) wykonywanie dokumentacji fotograficznej przed, podczas prowadzenia inwestycji oraz po jej zakończeniu, 22) potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub urządzeń, 23) uczestniczenie w czynnościach odbioru robót i przekazania do użytkowania, 24) pełnych rozliczeń końcowych budowy oraz poszczególnych etapów, przygotowanie danych merytorycznych do dokumentów OT dla przedmiotowego zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami księgowymi, 25) informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z harmonogramu robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie tych problemów, 26) współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, 27) ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, 28) sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót, w formie uzgodnionej z Zamawiającym, 29) organizowanie odbioru końcowego i sporządzenie Protokołu Odbioru, Listy Usterek i innych dokumentów związanych z warunkami umowy dotyczącymi realizacji projektu, B) Zadania podczas okresu zgłaszania wad. Po zakończeniu robót, inspektor nadzoru będzie obsługiwał okres udzielonej przez Wykonawcę robót rękojmi i gwarancji. Inspektor nadzoru będzie uczestniczył w nadzorowaniu przeglądów gwarancyjnych, końcowych, akceptacji i rozwiązywaniu sporów. W szczególności zadania te polegać będą na: 1) organizowaniu i uczestnictwie w przeglądach gwarancyjnych (minimum raz w roku), 2) każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych Wykonawcy robót, 3) okresowej inspekcji wad usuwanych przez Wykonawcę, 4) przygotowaniu i wydanie końcowego raportu przed upływem terminu rękojmi i terminu gwarancji, 5) uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane, 6) zarekomendowanie zwrotu zobowiązań wynikających z umowy z Wykonawcą robót. C) Dodatkowo do zadań inspektora nadzoru należeć będzie: 1) organizowanie, w porozumieniu z Zamawiającym, cyklicznych narad koordynacyjnych dotyczących budowy (co najmniej raz na dwa tygodnie w miesiącu, a jeśli zajdzie potrzeba lub na życzenie Zamawiającego, raz w tygodniu) oraz przygotowanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót, sporządzanie protokołów spotkań, 2) zapewnienie we własnym zakresie dla pracy swojego zespołu pomieszczeń biurowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach