Gmina Pyrzyce ogłasza przetarg
- Adres: 74-200 Pyrzyce, Plac Ratuszowy 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 39 70 320 , fax. 91 39 70 314
- Data zamieszczenia: 2013-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyrzyce
Plac Ratuszowy 1 1
74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 39 70 320, fax. 91 39 70 314
REGON: 81116857110000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją projektu pn. Budujemy miasteczko ruchu drogowego w Pyrzycach przy ul. Rejtana na działce 20/54 obręb 6 miasta Pyrzyce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Podstawowe obowiązki inspektora nadzoru: 1. zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji; 2. kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji; 3. administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót budowlanych, w zakresie wynikającym z warunków zawartych w tej umowie; 4. reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji; 5. monitorowanie postępu prac zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do umowy, włącznie ze składaniem comiesięcznych raportów rzeczowo-finansowych. 6. zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami: drogowymi, sanitarnymi, elektrycznymi, urządzaniem zieleni; 7. zapewnienie codziennej dyspozycyjności i pobytu nadzoru na placu budowy, 8. nadzór i akceptacja przeprowadzonych testów i technologicznych rozruchów; 9. zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót; 10. nadzór rzeczowo-terminowy w zakresie przygotowania dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, zgłoszenia zakończenia robót, etc.; 11. rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy; 12. zachowanie poufności informacji. Przewiduje się, że zakres zadań inspektora nadzoru będzie także obejmował prowadzenie następujących działań: A) zadania podczas realizacji zadania inwestycyjnego, w tym: 1) utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji, 2) dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian i uzupełnień, 3) kontrola nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 4) sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzonych przez Wykonawcę robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z zawartych między Wykonawcą a Zamawiającym, umów, 6) współpraca z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót, 7) zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, 8) organizowanie testów jakości przez specjalistyczne instytuty, na prośbę Zamawiającego, 9) sprawdzanie prawidłowości i autentyczności wszystkich certyfikatów, praw własności, itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane, 10) zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę, 11) kontrolowanie wytwórni materiałów, prefabrykatów mas bitumicznych w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosowania metod wytwarzania, 12) kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót, 13) rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, 14) rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych, 15) szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości fizycznych i finansowych, 16) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót, przed ich zatwierdzeniem Wykonawcy; 17) negocjowanie z Wykonawcą i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu, 18) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie, 19) sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych, dokonywanie odbioru robót zanikających, 20) uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych instalacji i urządzeń, 21) wykonywanie dokumentacji fotograficznej przed, podczas prowadzenia inwestycji oraz po jej zakończeniu, 22) potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub urządzeń, 23) uczestniczenie w czynnościach odbioru robót i przekazania do użytkowania, 24) pełnych rozliczeń końcowych budowy oraz poszczególnych etapów, przygotowanie danych merytorycznych do dokumentów OT dla przedmiotowego zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami księgowymi, 25) informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z harmonogramu robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie tych problemów, 26) współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, 27) ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, 28) sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót, w formie uzgodnionej z Zamawiającym, 29) organizowanie odbioru końcowego i sporządzenie Protokołu Odbioru, Listy Usterek i innych dokumentów związanych z warunkami umowy dotyczącymi realizacji projektu, B) Zadania podczas okresu zgłaszania wad. Po zakończeniu robót, inspektor nadzoru będzie obsługiwał okres udzielonej przez Wykonawcę robót rękojmi i gwarancji. Inspektor nadzoru będzie uczestniczył w nadzorowaniu przeglądów gwarancyjnych, końcowych, akceptacji i rozwiązywaniu sporów. W szczególności zadania te polegać będą na: 1) organizowaniu i uczestnictwie w przeglądach gwarancyjnych (minimum raz w roku), 2) każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych Wykonawcy robót, 3) okresowej inspekcji wad usuwanych przez Wykonawcę, 4) przygotowaniu i wydanie końcowego raportu przed upływem terminu rękojmi i terminu gwarancji, 5) uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane, 6) zarekomendowanie zwrotu zobowiązań wynikających z umowy z Wykonawcą robót. C) Dodatkowo do zadań inspektora nadzoru należeć będzie: 1) organizowanie, w porozumieniu z Zamawiającym, cyklicznych narad koordynacyjnych dotyczących budowy (co najmniej raz na dwa tygodnie w miesiącu, a jeśli zajdzie potrzeba lub na życzenie Zamawiającego, raz w tygodniu) oraz przygotowanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót, sporządzanie protokołów spotkań, 2) zapewnienie we własnym zakresie dla pracy swojego zespołu pomieszczeń biurowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania Przebudowa nabrzeża Starówka w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-06-15 - Nadzór inwestorski na zadaniach inwestycyjnych drogowych realizowanych w roku 2016
Dodano: 2016-06-15 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.:Przebudowa ul. Słowackiego w Świnoujściu - Etap II
Dodano: 2016-05-12 - Nadzór inwestorski na zadaniach inwestycyjnych Gminy Miasto Świnoujście obejmujących: poprawę funkcjonalności Stadionu Miejskiego w Świnoujściu przy ul. Jana Matejki 22, poprzez budowę infrastruktury lekkoatletycznej, budowę Centrum Kultury i Sportu przy ul. Matejki, budowę publicznego ciągu pieszego - przejścia na plażę na przedłużeniu ul. Uzdrowiskowej.
Dodano: 2016-03-01 - sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi - B/NADZÓR INWESTORSKI/2016
Dodano: 2016-02-24 - usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlano - montażowych dla inwestycji pod nazwą: KANALIZOWANIE RUCHU TURYSTYCZNEGO W ZLEWNI DRAWY - POLE BIWAKOWE W ZŁOCIEŃCU w ramach projektu LIFE13 NAT/PL/000009 LIFEDrawaPL Active protection of water - crowfoots habitats and restoration of wildlife corridor in the River Drawa basin in Poland/Czynna ochrona siedlisk włosieniczników i udrożnienie korytarza ekologicznego zlewni rzeki Drawy w Polsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu finansowego LIFE+ oraz NFOŚiGW
Dodano: 2015-09-23 - Wykonanie usług nadzoru inwestorskiego II nad robotami budowlanymi poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją działań realizowanych w ramach projektu pn. Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty, KIK/48
Dodano: 2015-07-20 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania p.n. Poprawa dostępności do portu morskiego w Darłowie z sieci dróg krajowych i wojewódzkich poprzez budowę dróg dojazdowych (odcinek drogi - wylot z ronda przy ul. Lotników Morskich w kierunku nabrzeży portowych wraz z placem manerwowo - składowym)
Dodano: 2015-07-01 - Wykonanie usług nadzoru nad robotami budowlanymi poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją działań realizowanych w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty, KIK/48
Dodano: 2015-04-16 - NADZÓR INWESTORSKI NA ZADANIU INWESTYCYJNYM PN.: ETAP I ROZBUDOWY CMENTARZA KOMUNALNEGO W ŚWINOUJŚCIU
Dodano: 2015-03-31