Gmina Szydłowiec ogłasza przetarg
- Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. Rynek Wielki 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 617 86 30 , fax. 48 617 05 10
- Data zamieszczenia: 2013-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szydłowiec
pl. Rynek Wielki 1 1
26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
tel. 48 617 86 30, fax. 48 617 05 10
REGON: 00052379000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szydlowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji pn. Wykonanie zagospodarowania Placu Rynek wielki i ulicy Radomskiej oraz Skweru Staromiejskiego w Szydłowcu w ramach projektu Odnowa zabytkowych obiektów i przestrzeni publicznej w Szydłowcu, poprawa funkcjonalności i dostępności Infrastruktury kulturalnej i turystycznej dla mieszkańców Mazowsza współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Priorytet V Wzmacnianie Roli Miast w Rozwoju Regionu Działanie 5.2 Rewitalizacja Miast Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. wykonanie zagospodarowania Placu Rynek Wielki i ulicy Radomskiej oraz Skweru Staromiejskiego w Szydłowcu. Usługa nadzoru inwestorskiego będzie pełniona w branżach: - drogowej; - instalacyjno-sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacyjnych; - instalacyjno-elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, instalacji i urządzeń teletechnicznych; - inspektora nadzoru ds. zieleni. Inspektor nadzoru pełnić będzie nadzór inwestorski w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (t.j. Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych. 2. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do zweryfikowania dokumentacji projektowej, do kontrolowania jakości robót oraz materiałów. 3. Inspektor nadzoru będzie współuczestniczył w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 4. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót minimum raz w tygodniu. 5. Do obowiązków Inspektora nadzoru należy między innymi: - analiza dokumentacji technicznej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych, - wyegzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawienia dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji, - współpraca z kierownikiem budowy, autorem projektu oraz osobą odpowiedzialną za realizację inwestycji ze strony Zamawiającego, - weryfikacja, analiza i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę w zawiązku z realizacją zadania, - sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych elementów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, - kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń, - odbiór i sprawdzenie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; dodatkowo powinien uczestniczyć w odbiorach częściowym i końcowym jak również przygotować i brać udział w odbiorach gotowych obiektów, - zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, - sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i jej zatwierdzenie, - sprawdzenie i kontrola prawidłowego oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, - sprawdzenie i uaktualnianie harmonogramu robót Wykonawcy, - opiniowanie i egzekwowanie dotrzymania terminów realizacji robót zgodnie z założonym harmonogramem rzeczowo - finansowym, - weryfikacja i akceptacja Podwykonawców robót budowlanych, - kontrola rozliczeń pomiędzy wykonawcą robót, jego podwykonawcami (np. w zakresie weryfikacji oświadczeń o dokonaniu płatności na rzecz podwykonawcy), - udziału w czynnościach związanych z ujawnieniem i usuwaniem wad w okresie gwarancji. 6. Inspektor nadzoru zapewni czasowe zastępstwo na cały czas swojej nieobecności tak by uniknąć zwłoki w realizacji zadania - informacja o zastępstwie musi być przedłożona Zamawiającemu pisemnie i zaakceptowana. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szydlowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Połączenie drogi w strefie przemysłowej z węzłem A2: Budowa drogi 1KDL w strefie przemysłowej we wsi Chlebnia i Natolin, Gmina Grodzisk Mazowiecki, wraz z odwodnieniem, oświetleniem, zjazdami oraz chodnikiem
Dodano: 2016-07-27 - Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad Kontraktem: Projekt i budowa urządzeń ochrony środowiska - ekranów akustycznych, zlokalizowanych w pasie drogi krajowej nr 60 na odcinku Obwodnicy Gostynina od km 0+000 do km 8+804
Dodano: 2016-07-18 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy nw. zadaniach: Zadanie 1 Budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej na odcinku od Opatkowic do Zdziczowa, Zadanie 2 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majdany - rurociąg główny od OŚ Majdany do studni S101 wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją n/w inwestycji: 1. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Traugutta 24 w Grodzisku Mazowieckim. 2. Przebudowa Zespołu Szkół nr 2 przy ulicy Westfala 3 w Grodzisku Mazowieckim.
Dodano: 2016-07-04 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji polegającej na budowie nowej siedziby Oddziału terenowego Urzędu Dozoru Technicznego w Katowicach przy ulicy Żelaznej, znak spawy: ZP-AN-82/15
Dodano: 2016-06-21 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją n/w inwestycji: 1. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Traugutta 24 w Grodzisku Mazowieckim. 2. Przebudowa Zespołu Szkół nr 2 przy ulicy Westfala 3 w Grodzisku Mazowieckim
Dodano: 2016-06-17 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH REALIZOWANYCH NA PODSTAWIE DOKUMENTACJI dla zadania:Dostosowanie do przepisów higienicznosanitarnych etap III i Etap V budynku nr 14 na terenie Akademii Obrony Narodowej
Dodano: 2016-04-22 - 24/2016 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych Przebudowa przyziemia budynku nr 14 na potrzeby biblioteki Akademii Obrony Narodowej.
Dodano: 2016-04-18 - Sprawowanie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania pn. BUDOWA CENTRUM EDUKACYJNO - MULTIMEDIALNEGO w Piasecznie (szkoła podstawowa i obiekty towarzyszące) wraz z zagospodarowaniem terenu oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i dostarczeniem świadectwa charakterystyki energetycznej budynku
Dodano: 2016-04-14 - Świadczenie usług w zakresie pełnienia obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa przychodni lecznictwa otwartego na terenie Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy (ul. M.C. Coopera, Warszawa, działka nr ew. 7/1)
Dodano: 2016-04-06