Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji pn. Wykonanie zagospodarowania Placu Rynek wielki i ulicy Radomskiej oraz Skweru Staromiejskiego w Szydłowcu w ramach projektu Odnowa zabytkowych obiektów i przestrzeni publicznej w Szydłowcu, poprawa funkcjonalności i dostępności Infrastruktury kulturalnej i turystycznej dla mieszkańców Mazowsza współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Priorytet V Wzmacnianie Roli Miast w Rozwoju Regionu Działanie 5.2 Rewitalizacja Miast Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

Gmina Szydłowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. Rynek Wielki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 617 86 30 , fax. 48 617 05 10
  • Data zamieszczenia: 2013-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szydłowiec
    pl. Rynek Wielki 1 1
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 48 617 86 30, fax. 48 617 05 10
    REGON: 00052379000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szydlowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji pn. Wykonanie zagospodarowania Placu Rynek wielki i ulicy Radomskiej oraz Skweru Staromiejskiego w Szydłowcu w ramach projektu Odnowa zabytkowych obiektów i przestrzeni publicznej w Szydłowcu, poprawa funkcjonalności i dostępności Infrastruktury kulturalnej i turystycznej dla mieszkańców Mazowsza współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Priorytet V Wzmacnianie Roli Miast w Rozwoju Regionu Działanie 5.2 Rewitalizacja Miast Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. wykonanie zagospodarowania Placu Rynek Wielki i ulicy Radomskiej oraz Skweru Staromiejskiego w Szydłowcu. Usługa nadzoru inwestorskiego będzie pełniona w branżach: - drogowej; - instalacyjno-sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacyjnych; - instalacyjno-elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, instalacji i urządzeń teletechnicznych; - inspektora nadzoru ds. zieleni. Inspektor nadzoru pełnić będzie nadzór inwestorski w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (t.j. Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych. 2. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do zweryfikowania dokumentacji projektowej, do kontrolowania jakości robót oraz materiałów. 3. Inspektor nadzoru będzie współuczestniczył w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 4. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót minimum raz w tygodniu. 5. Do obowiązków Inspektora nadzoru należy między innymi: - analiza dokumentacji technicznej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych, - wyegzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawienia dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji, - współpraca z kierownikiem budowy, autorem projektu oraz osobą odpowiedzialną za realizację inwestycji ze strony Zamawiającego, - weryfikacja, analiza i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę w zawiązku z realizacją zadania, - sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych elementów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, - kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń, - odbiór i sprawdzenie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; dodatkowo powinien uczestniczyć w odbiorach częściowym i końcowym jak również przygotować i brać udział w odbiorach gotowych obiektów, - zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, - sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i jej zatwierdzenie, - sprawdzenie i kontrola prawidłowego oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, - sprawdzenie i uaktualnianie harmonogramu robót Wykonawcy, - opiniowanie i egzekwowanie dotrzymania terminów realizacji robót zgodnie z założonym harmonogramem rzeczowo - finansowym, - weryfikacja i akceptacja Podwykonawców robót budowlanych, - kontrola rozliczeń pomiędzy wykonawcą robót, jego podwykonawcami (np. w zakresie weryfikacji oświadczeń o dokonaniu płatności na rzecz podwykonawcy), - udziału w czynnościach związanych z ujawnieniem i usuwaniem wad w okresie gwarancji. 6. Inspektor nadzoru zapewni czasowe zastępstwo na cały czas swojej nieobecności tak by uniknąć zwłoki w realizacji zadania - informacja o zastępstwie musi być przedłożona Zamawiającemu pisemnie i zaakceptowana.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szydlowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach