Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową drogi powiatowej Nr 5164 E - ul. 1 Maja w Aleksandrowie Łódzkim

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2012-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową drogi powiatowej Nr 5164 E - ul. 1 Maja w Aleksandrowie Łódzkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad przebudową drogi powiatowej Nr 5164 E- ul. 1 Maja w Aleksandrowie Łódzkim. 2. W ramach świadczonej usługi, nadzór inwestorski sprawowany będzie nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania Przebudowa drogi powiatowej Nr 5164 E - ul. 1 Maja w Aleksandrowie Łódzkim zakres robót obejmuje: 1) Rozebranie chodników z płyt betonowych o wym. 50x50x7 cm na podsypce piaskowej z wywiezieniem materiału z rozbiórki 65,00 m2 2) Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych n zimno, średnia grubość warstwy wiążącej 3,0 cm, odwiezienie destruktu na odl. 5,0 km (od ul. Wierzbińskiej do drogi krajowej nr 2) 75,60 m3 3) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm, grubość warstwy 15,0 cm, pod wszystkimi zjazdami 330,00 m2 4) Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej, grubość warstwy 4,0 cm - warstwa ścieralna 2 646,00 m2 5) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (Holland) szarej, grubości 8,0 cm na podsypce cementowo - piaskowej grub. 4,0 cm z wypełnieniem spoin piaskiem 330,00 m2 6) Wykonanie chodników z kostki brukowej prostokątnej o grubości 6,0 cm, na podsypce cementowo - piaskowej grub. 4,0 cm, spoiny wypełnione piaskiem 800,00 m2 7) Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 6 x 25 cm na podsypce cementowo - piaskowej grub. 3,0 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową 680,00 m2 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl. pn: Przebudowa drogi powiatowej Nr 5164 E - ul. 1 Maja w Aleksandrowie Łódzkim. 4. Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobowiązany będzie do czynnego udziału w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych. 5. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych ma przebiegać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623z późn. zm.), i obejmuje w szczególności: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; b) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; c) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych, e) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót; f) potwierdzanie ilości wykonanych robót; g) potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze; h) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji i) wykonywanie innych niezbędnych czynności koniecznych dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego. 6. Zamawiający informuje, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu Wykonawcy na roboty budowlane. 7. Nadzór inwestorski sprawowany będzie przez cały okres realizacji zadania do chwili spisania protokołu końcowego, oraz przez cały czas trwania gwarancji określonej w umowie z Wykonawcą robót budowlanych . 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia z podaniem zakresu zamówienia. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pt. 6 stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 13. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach