Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad przebudową dróg leśnych Nadleśnictwa Lubaczów nr 220/733, 08-2, 08-8 oraz drogi gminnej Aleja Lipowa

Nadleśnictwo Lubaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Słowackiego 20
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6321972, 6321201 , fax. 016 6329004
  • Data zamieszczenia: 2014-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Lubaczów
    ul. Słowackiego 20 20
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6321972, 6321201, fax. 016 6329004
    REGON: 65001649500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Lasów Państwowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad przebudową dróg leśnych Nadleśnictwa Lubaczów nr 220/733, 08-2, 08-8 oraz drogi gminnej Aleja Lipowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad przebudową dróg leśnych Nadleśnictwa Lubaczów nr 220/733, 08-2, 08-8 oraz drogi gminnej Aleja Lipowa. Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie w szczególności: a: pełny zakres obowiązków określonych w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, Poz. 1623, z późn. zmianami) oraz przepisów wykonawczych. b: posiadanie dokładnej znajomości dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych, a także przez wykonawcę z podwykonawcą. c: sprawowanie na bieżąco kontroli terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo- finansowym, d: sprawowanie na bieżąco kontroli robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo-techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej, e: w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego- podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, odbiorów robót po zgłoszeniu przez wykonawcę robót gotowości do odbioru, f: dbanie o interesy Zamawiającego, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, g: oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji, h: podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za podjęte decyzje, w sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego i postępem robót, a ponadto udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznych wykonania i odbioru robót z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy, i: organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nie uzasadnionej przerwy w realizacji robót przez wykonawcę lub podwykonawcę, j: kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, k: żądanie usunięcia przez wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad, l: dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach wskazanych w umowie na wykonanie robót budowlanych, m: udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzanie gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia ewentualnych wad, n: potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez wykonawcę i zapłaty mu wynagrodzenia, o: niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, p: 1.udział w czynnościach przekazania wykonawcy zadania terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, p: 2. obecność na placu budowy minimum 3 razy w tygodniu potwierdzone wpisem w dzienniku budowy, q: uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, r: rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych, s: sprawdzanie wykonanych robót, powiadamianie wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, t: poświadczenie terminu zakończenia robót, u: kontrolowanie zabezpieczenia przez wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, v: rozliczenie umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, w: kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, x: uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób , pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją, y: koordynowanie robót w poszczególnych branżach, z: kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez wykonawcę robót budowlanych i dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszystkich okoliczności mających znaczenie dla prowadzenia właściwego procesu budowlanego, aa: przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem Inspektora Nadzoru obejmuje cztery odcinki dróg zgodnie z poniższym opisem: Odcinek nr 1.Przedmiot inwestycji: PRZEBUDOWA DROGI BUDOMIERZ NR 220-733 o długości 1876,46 mb Zamierzenie budowlane polega na: Wytyczeniu podstawowych elementów drogi Wycince drzew krzewów znajdujących się w pasie planowanych robót i na trasie drogi Karczowaniu pozostałych korzeni i krzewów Zdjęcie warstwy humusu na poboczach i bliskim sąsiedztwie drogi w zasięgu planowanych robót drogowych Remoncie poprzez ich wymianę i odmuleniu przepustów w ciągu drogi i pod zjazdami na drogi boczne. Wykonanie konstrukcji nawierzchni Odtworzeniu lub odmuleniu rowów odpływowych i chłonnych Wykonaniu odpływów bocznych rowów - w miejscach bezodpływowych Oczyszczeniu wskazanych istniejących rowów poprzecznych Umocnieniem dna i skarp rowów odpływowych przy wlotach/wylotach przepustów. Wykonanie wlotów przepustów w ciągu drogi i pod zjazdami. 2. Stan istniejący obiektu Teren objęty projektem stanowi cześć pasa istniejącej drogi leśnej o szerokości jezdni 3,0 do 3,50 m. Teren przylegający do drogi okalają lasy, których pojedyncze drzewa wrastają w istniejące rowy . Nawierzchnia w części istniejącej drogi wykonana jest z materiału, który w skutek intensywnej eksploatacji został zniszczony i nie nadaje się do przenoszenia ruchu generowanego wywozem drewna. Na części drogi występuje szczątkowa nawierzchnia tłuczniowa, na części asfaltowa. W ciągu drogi zlokalizowane są zjazdy na drogi boczne i działowe. Stan nawierzchni zjazdów jest porównywalny z przedmiotowa droga na w/w odcinkach. Po obu stronach drogi znajdują się ciągi rowów odpływowo-odparowujących, które w skutek destrukcji rowów zostały w znacznej części zatarte. 3. Projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni, zjazdu, mijanek i placów manewrowych: warstwa ścieralna bet. asf. gr. 4 cm warstwa wiążąca bet. asf. gr. 5cm górna warstwa podbudowy z kruszywa frakcji 0/31,5 gr 10cm wg PN-S-06102 dolna warstwa podbudowy z kruszywa 31,5/63 gr. po zagęszczeniu 25cm wg PN-S-06102 warstwa piasku na zjazdach i mijankach 10cm wyprofilowane i zagęszczone podłoże - grunt dowieziony, piasek. Odcinek nr 2. Przedmiot inwestycji: PRZEBUDOWA DROGI BUDOMIERZ NR 08-2 o długości 3108,80 mb Zamierzenie budowlane polega na: Wytyczeniu podstawowych elementów drogi Wycince drzew krzewów znajdujących się w pasie planowanych robót i na trasie drogi Karczowaniu pozostałych korzeni i krzewów Zdjęcie warstwy humusu na poboczach i bliskim sąsiedztwie drogi w zasięgu planowanych robót drogowych Remoncie poprzez ich wymianę i odmuleniu przepustów w ciągu drogi i pod zjazdami na drogi boczne. Wykonanie konstrukcji nawierzchni Odtworzeniu lub odmuleniu rowów odpływowych i chłonnych Wykonaniu odpływów bocznych rowów - w miejscach bezodpływowych Oczyszczeniu wskazanych istniejących rowów poprzecznych Umocnieniem dna i skarp rowów odpływowych przy wlotach/wylotach przepustów Wykonanie wlotów przepustów w ciągu drogi i pod zjazdami. 2. Stan istniejący obiektu Teren objęty projektem stanowi cześć pasa istniejącej drogi leśnej o szerokości jezdni 3,0 do 3,50m. Teren przylegający do drogi okalają lasy, których pojedyncze drzewa wrastają i kolidują ze skrajnią drogową oraz z rowami przylegającymi do poboczy. Nawierzchnia w części istniejącej drogi wykonana jest z materiału, który w skutek intensywnej eksploatacji został zniszczony i nie nadaje się do przenoszenia ruchu generowanego wywozem drewna. Na części drogi występuje nawierzchnia tłuczniowa, W ciągu drogi zlokalizowane są zjazdy na drogi boczne i działowe. Stan nawierzchni zjazdów jest porównywalny z przedmiotową droga na w/w odcinkach. Po obu stronach drogi znajdują się ciągi rowów odpływowo-odparowujących, które w skutek destrukcji rowów zostały w znacznej części zatarte. 3. Projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni, zjazdu, mijanek i placów manewrowych: warstwa ścieralna bet. asf. gr. 4 cm warstwa wiążąca bet. asf. gr. 5cm górna warstwa podbudowy z kruszywa frakcji 0/31,5 gr 10cm wg PN-S-06102 dolna warstwa podbudowy z kruszywa 31,5/63 gr. po zagęszczeniu 25cm wg PN-S-06102 warstwa piasku 10cm wyprofilowane i zagęszczone podłoże - grunt rodzimy Odcinek nr 3. Przedmiot inwestycji: Przebudowa drogi leśnej nr 08-8 położonej na terenie Nadleśnictwa Lubaczów, leśnictwo Budomierz o dł. 930 mb. Zamierzenie budowlane polega na: o Oczyszczeniu /przeprofilowaniu/ mechanicznym istniejącej nawierzchni /naw. tłuczniowa mocno skorodowana/ o wykonanie konstrukcji nawierzchni o oczyszczenie skarp, poboczy z istniejących z zarośli, o odmulenie i pogłębienie istniejących i nowych rowów przy przepustach pod zjazdami o przebudowie przepustów pod zjazdami o wykonanie poboczy gruntowych 2. Istniejący stan zagospodarowania terenu Istniejąca droga posiada nawierzchnie z kruszywa. Stan nawierzchni jest bardzo zły. Na całym odcinku objętym zgłoszeniem wyjeżdżone zostały koleiny oraz lokalne zaniżenia terenu w których gromadzi się woda po jakichkolwiek opadach i zalegając utrudnia ruch pojazdów. 3. Projektem zagospodarowania objęto istniejący pas drogowy tj. ślad drogi oraz teren sąsiedni w przypadku lokalizacji mijanek i zjazdów. W ramach projektowanego zagospodarowania projektuje się drogę o szerokości 3,5m z obustronnymi poboczami ziemnymi/gruntowymi. Projektowana konstrukcja jezdni, zjazdu i mijanek: - górna warstwa nawierzchni z kruszywa frakcji 0/31,5 gr 10cm wg PN-S-06102 - dolna warstwa podbudowy z kruszywa 31,5/63 gr. po zagęszczeniu 25cm wg PN-S-06102 - Warstwa odsączająca /wzmacniająca/ gr. 10cm - Wzmocnienie geosyntetykiem - Grunt rodzimy /stara nawierzchnia tłuczniowa, grunt rodzimy/ Odcinek nr 4. Przedmiot inwestycji: Przebudowa drogi gminnej - Aleja Lipowa położonej na terenie gminy Lubaczów o dł. 761mb. Zamierzenie budowlane polega na: o Oczyszczeniu (przeprofilowaniu) mechanicznym istniejącej nawierzchni (naw. tłuczniowa mocno skorodowana) o wykonanie warstwy odsączającej z piasku o wykonanie wzmocnienia geotkaniną o wykonanie warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego - jezdnia drogi, o wykonanie warstwy nawierzchni z tłucznia kamiennego - jezdnia drogi, o oczyszczenie skarp, poboczy z istniejących z zarośli, o odmulenie i pogłębienie istniejących rowów przy przepuście o wykonanie poboczy gruntowych 2. Istniejący stan zagospodarowania terenu Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnie częściowo z kruszywa. Stan nawierzchni jest bardzo zły. Na całym odcinku wyjeżdżone zostały koleiny oraz lokalne zaniżenia terenu w których gromadzi się woda po jakichkolwiek opadach i zalegając utrudnia ruch pojazdów. 3. Projektem zagospodarowania objęto istniejący pas drogowy tj. ślad drogi. W ramach projektowanego zagospodarowania projektuje się drogę o szerokości 4,0m z obustronnymi poboczami ziemnymi/gruntowymi o szerokości min. 1,5m. Projektowana konstrukcja jezdni, zjazdu: - górna warstwa nawierzchni z kruszywa frakcji 0/31,5 gr 10cm wg PN-S-06102 - dolna warstwa podbudowy z kruszywa 0/63 gr. po zagęszczeniu 25cm wg PN-S-06102 - Warstwa odsączająca gr. 10cm - Wzmocnienie geosyntetykiem - Grunt rodzimy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 500.00 PLN (słownie: pięćset 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 20-02-2014 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. I oddz. w Lubaczowie 93124025841111000039445436; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy pzp (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lubaczow/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach