Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową chodników i zjazdów w ul. Średniej w Ozorkowie

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2012-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową chodników i zjazdów w ul. Średniej w Ozorkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych polegających na przebudowie chodników i zjazdów w ul. Średniej w Ozorkowie. 2. Zakres nadzorowanych robót budowlanych obejmuje wykonanie: 1) rozebranie chodników z płyt betonowych o wym. 50 x 50 x 7; 2) rozebranie nawierzchni zjazdów z betonu lub trylinki gr. 15,00 cm; 3) transport gruzu samochodem samowyładowczym na odl. 1,0 km; 4) koryta wykonywane mechanicznie gł. 10,00 cm, pod warstwy konstrukcyjne zjazdów; 5) roboty ziemne z transportem urobku na odl. do 5,00 km; 6) obrzeża betonowe o wym. 100 x 20 x 6, na podsypce piaskowej, jako obramowanie chodników i zjazdów; 7) chodnik z kostki brukowej betonowej gr. 6,00 cm, szarej, na podsypce cementowo - piaskowej; 8) warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15,00 cm, na zjazdach; 9) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, czerwonej, gr. 8,00 cm, na podsypce cementowo - piaskowej; 10) regulacja pionowa studzienek. 3. Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobowiązany będzie do czynnego udziału w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych. 4. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych ma przebiegać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), i obejmuje w szczególności: a) przejęcie od Zamawiającego kompletnej dokumentacji technicznej w zakresie umożliwiającym prawidłowe sprawowanie nadzoru inwestorskiego; b) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy inwestycji terenu budowy; c) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; d) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; e) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, f) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych, g) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót; h) potwierdzanie ilości wykonanych robót; i) potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze; j) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji k) wykonywanie innych niezbędnych czynności koniecznych dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego. 5. Zamawiający informuje, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu Wykonawcy na roboty budowlane. 6. Nadzór inwestorski sprawowany będzie przez cały okres realizacji zadania do chwili spisania protokołu końcowego, oraz przez cały czas trwania gwarancji określonej w umowie z Wykonawcą robót budowlanych . Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Uwaga w związku z ograniczeniami technicznymi formularza w pkt II.2) wskazano czas realizacji zamówienia dla nadzorowanych robót budowlanych, natomiast czas realizacji zamówienia na usługę nadzoru inwestorskiego wynosi: Termin rozpoczęcia: od dnia rozpoczęcia robót budowlanych nadzorowanej inwestycji. Termin zakończenia - do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach