Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad 1) budową i wyposażeniem Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Piastowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą (odwodnienie, linia energetyczna) oraz 2) budową drogi dojazdowej do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, ul. J. Poniatowskiego wraz z odwodnieniem (na odcinku od ul. L. Idzikowskiego do PSZOK) w Piastowie w ramach działania 2.2 Gospodarka Odpadami Komunalnymi, oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, projekt nr: POIS.02.02.00-00-0036/17

Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza przetarg

  • Adres: 05-820 Piastów, ul. 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 723 01 05 , fax. 22 723 01 05
  • Data zamieszczenia: 2019-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Piastowa
    ul. 11 Listopada 2
    05-820 Piastów, woj. mazowieckie
    tel. 22 723 01 05, fax. 22 723 01 05
    REGON: 52703200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piastow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad 1) budową i wyposażeniem Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Piastowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą (odwodnienie, linia energetyczna) oraz 2) budową drogi dojazdowej do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, ul. J. Poniatowskiego wraz z odwodnieniem (na odcinku od ul. L. Idzikowskiego do PSZOK) w Piastowie w ramach działania 2.2 Gospodarka Odpadami Komunalnymi, oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, projekt nr: POIS.02.02.00-00-0036/17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: pełnieniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w trakcie realizacji inwestycji pn.: 1) budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Piastowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą (odwodnienie, linia energetyczna) oraz 2) budowa drogi dojazdowej do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, ul. J. Poniatowskiego wraz z odwodnieniem (na odcinku od ul. L. Idzikowskiego do PSZOK) w Piastowie w ramach działania 2.2 Gospodarka Odpadami Komunalnymi, oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, projekt nr: IS.02.02.00-00-0036/17 Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski w branżach: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz w zakresie i w sposób okreslony w umowie. Obowiązki inspektora nadzoru obejmują w szczególności: reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie, dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowanie w imieniu Zamawiającego do Projektanta o dokonanie w niej zmian lub uzupełnień, nadzorowanie prac drogowych, sanitarnych, elektrycznych i innych, których wykonanie określa dokumentacja projektowa, sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzanych przez Wykonawców robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z umów zawartych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, współpracę z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót, kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami, dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji zadania harmonogramem robót, rozstrzyganie – w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby ich wykonania, sprawdzanie wykonania robót zanikowych, uczestniczenie w próbach technicznych instalacji i urządzeń, kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, potwierdzanie gotowości do odbioru robót, uczestniczenie w czynnościach odbioru robót, dokonanie rozliczenia końcowego inwestycji, dojazd i pobyt na placu budowy minimum raz w tygodniu, a jeśli zajdzie taka konieczność, to częściej na wezwanie Zamawiającego, informowanie na bieżąco Zamawiającego o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót™ wynikających z zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu robót, organizowanie zebrań, spotkań bądź narad z udziałem poszczególnych uczestników procesu inwestycyjnego – w razie potrzeb, nie rzadziej niż raz w miesiącu, informowanie Zamawiającego o terminach odbioru robót, których obowiązek spoczywa na zleceniobiorcy (ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń, instalacji itp.) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia odbioru przez wykonawcę robót, wszelkich innych czynności wynikających z funkcji pełnienia nadzoru. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót oraz w projekcie umowy. Link do ogłoszenia o zamówieniu na wykonanie robót budowlanych: http://bip.piastow.pl/budowa-i-wyposazenie-punktu-selektywnej-zbiorki-odpadow-komunalnych-w-piastowie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 11.2.2: ppkt 1 – 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie następujące dokumenty oraz oświadczenia: formularz ofertowy (według załączonego druku, załącznik nr 1 do SIWZ), oświadczenie określone w pkt. 11.1 niniejszej SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24. ust. 5 pkt. 1, 2, 4, 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ), zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy, załącznik własny Wykonawcy), pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy, załącznik własny Wykonawcy), pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy, załącznik własny Wykonawcy), Pełnomocnictwa, powinny być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach