Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pt.: Składowisko odpadów komunalnych w miejscowości Kłoda - wykonanie uszczelnienia wokół sektora nr I sztuczną barierą geologiczną

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2012-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pt.: Składowisko odpadów komunalnych w miejscowości Kłoda - wykonanie uszczelnienia wokół sektora nr I sztuczną barierą geologiczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na zadaniu Składowisko odpadów komunalnych w miejscowości Kłoda - wykonanie uszczelnienia wokół sektora nr I sztuczną barierą geologiczną. Zakres obowiązków i czynności dla Inspektora nadzoru: 1. Nadzór nad wykonywaniem robót. 2. Uczestnictwo w odbiorach częściowych robót oraz w odbiorze końcowym inwestycji. 3. Prowadzenie i uczestnictwo w naradach technicznych,przygotowanie protokołów z tych narad. 4. Współpraca z projektantem. 5. Sprawdzenie i zatwierdzenie protokołów zaawansowania robót. 6. Sprawdzenie i zatwierdzenie kosztorysów powykonawczych, zamiennych, dodatkowych. 7. Rozliczenie wykonanej inwestycji w części stanowiącej przedmiot zamówienia. 8. Wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją budowy. 9. Informowanie Zamawiającego o ewentualnych nieprawidłowościach i zagrożeniach. 10.Sporządzanie pisemnych sprawozdań miesięcznych o postępie rzeczowo-finansowym robót budowlanych składanych do 5-tego dnia roboczego następnego miesiąca wraz z dokumentacją zdjęciową i raportem o wizytach na budowie inspektora nadzoru. 11. Sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej. 12. Uczestnictwo w czynnościach związanych z inspekcjami gwarancyjnymi, odbiorowymi oraz innymi, mogącymi powstać w okresie udzielonej przez Wykonawcę rękojmi i gwarancji na roboty tj. 36 miesięcy. Wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca powinien zapoznać się z obiektem, dokumentacją techniczną oraz innymi materiałami posiadanymi przez Zamawiającego. Z projektem budowlanym wraz z częścią kosztorysową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót można zapoznać się na stronie internetowej: BIP Piła - Zamówienia Publiczne - Gmina Piła - Nr zamówienia 35-ZP-2012 (www.bip.um.pila.pl) 2. Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Warunki płatności: Zamawiający dopuszcza rozliczenie usługi na podstawie częściowych faktur. Wynagrodzenie będzie płatne miesięcznie w wysokości: wynagrodzenie umowne podzielone przez ilość miesięcy trwania umowy podstawowej, po złożeniu raportu i podpisaniu comiesięcznego protokołu odbioru usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach