Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Piotrkowie Kujawskim

Miasto i Gmina Piotrków Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 88230 Piotrków Kujawski, Kościelna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 655 123, , fax. 542 655 112
  • Data zamieszczenia: 2018-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Piotrków Kujawski
    Kościelna 1
    88230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 655 123, , fax. 542 655 112
    REGON: 910866666
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Piotrkowie Kujawskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski dotyczący realizacji zadania pn.Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Piotrkowie Kujawskim w zakresie: - nadzoru przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków w miejscowości Piotrków Kujawski wraz z robotami rozbiórkowymi oraz rozruchem technologicznym; - nadzoru przebudowy odcinka kolektora doprowadzającego ścieki do oczyszczalni ścieków. Kody i nazwy Wspólnego Słownika Zamówień: 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego; 71631300-3 - usługi technicznego nadzoru budowlanego. 3. Prace do wykonania w zakresie planowanej inwestycji polegają na kompleksowemu nadzorowi inwestorskiemu nad następującymi pracami inwestycyjnymipn.:Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Piotrkowie Kujawskim tj.; Budowa oczyszczalni ścieków Docelowa przepustowość oczyszczalni Qdśr.= 2 x 376m3/d = 752 m3/d, Qd max=2 x 476 m3/d =952 m3/d. Podstawowe elementy oczyszczalni: 1. Stacja przyjmowania ścieków dowożonych • Szybkozłącze do odbioru • Wstępne podczyszczenie ścieków dowożonych • Pomiar przepływu ścieków dowożonych • Moduł rejestracyjny z wydrukiem danych 2. Zbiorniki uśredniające ścieków dowożonych • Układ napowietrzania / mieszania • Porcjowe dozowanie ścieków 3. Wstępne podczyszczenie ścieków • Krata hakowa 4. Pompownia główna • Stacja pomp zatapialnych 5. Oczyszczanie mechaniczne ścieków • Automatyczny sito skratkowe z praską i płukaniem skratek • Automatyczny piaskownik poziomy z przenośnikiem śrubowym piasku • Separator zawiesiny łatwo opadalnej 6. Oczyszczanie biologiczne ścieków • Selektor (pięć komór) – warunki beztlenowe stosowane dla procesu. Dzięki temu osad odwodniony posiada znacznie lepsze parametry dla celów rolniczego wykorzystania • Komora denitryfikacji/nitryfikacji • Osadniki wtórne pionowe – separacja osadu od ścieków 7. Pomieszczenie dmuchaw • Stacja dmuchaw • Układ dystrybucji powietrza 8. Komora pomiarowa ścieków oczyszczonych • Przepływomierz elektromagnetyczny 9. Zbiornik magazynowy osadu nadmiernego • Układ napowietrzania osadu • Układ do zagęszczania osadu 10. Stacja mechanicznego odwadniania osadu • Prasa taśmowa z zagęszczaczem • Stacja flokulantu • Przenośnik śrubowy osadu 11. Stacja wapnowania osadu • Silos wapna • Przenośnik śrubowy wapna 12. Sterowanie procesem technologicznym - działanie oczyszczalni będzie całkowicie zautomatyzowane poprzez zastosowanie sterowania z możliwością zdalnej kontroli pracy poprzez złącze telefoniczne systemu SMS. Dodatkowo obiekt wyposażono w wizualizacje pracy urządzeń. 13. Wykonawca nie później niż na 30 dni przed upływem gwarancji jakości lub rękojmi przekaże Zamawiającemu oprogramowanie oraz klucz dostępu lub hasła umożliwiające Zamawiającemu lub użytkownikowi oczyszczalni ścieków na wprowadzanie modyfikacji, zmiany parametrów pracujących lub wymienionych urządzeń w oprogramowaniu sterującym oczyszczalnią. 14. Wymiana odcinka kolektora doprowadzającego ścieki do oczyszczalni. 15. Roboty rozbiórkowe oraz zagospodarowanie terenu oraz drogi dojazdowej do oczyszczalni. 16. Sporządzenie oraz przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 17. Sporządzenie operatu wodnoprawnego oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego Decyzji – pozwolenia wodnoprawnego na oczyszczalnię będącą przedmiotem zamówienia. Wykonawca PRZEKAŻE Zamawiającemu w/w decyzję najpóźniej w dniu przystąpienia do prac odbioru końcowego. 18. Przekazanie w najpóźniej w dniu przystąpienia do prac odbioru końcowego wszystkich niezbędnych dokumentów, prób, badań do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian kolorów elewacji budynku, koloru blachodachówki, kolorów ścian wewnątrz budynku, koloru płytek ściennych i podłogowych, koloru zakładanych podłóg, koloru stolarki okiennej i drzwiowej, koloru dostarczanych mebli w stosunku do projektu budowlanego i wykonawczego. 20. Wykonawca przed przystąpieniem do prac wykończenowych i montażowych wystąpi do Zamawającego z wnioskiem o ostateczne zatwierdzenie koloru montowanych materiałów i wyposażenia celem ich zatwierdzenia. 21. Zamawiający dokona ostatecznego zatwierdzenia montowanych materiałów i urządzeń w terminie 14 dni od dnia orzymania wniosku, o którym mowa w pkt. 20. 22. Przeprowadzenie badań, w tym akredytowanych, potwierdzających zgodność jakości ścieków z obowiązującymi przepisami oraz pełne bezpieczeństwo jakości osadów, 23. Kompletne wyposażenie oczyszczalni ścieków w instrukcje i urządzenia BHP i P-poż., 24. Wykonanie kompletu wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz warunkami eksploatacji oczyszczalni ścieków dokumentów, w tym: ◦ instrukcja BHP, ◦ instrukcja eksploatacji, ◦ instrukcja stanowiskowa, ◦ dokumentacja techniczno-rozruchowa urządzeń z zaznaczonymi konkretnymi typami zastosowanych napędów, reduktorów, rozwiązań technicznych, itp., ◦ wypełnione karty gwarancyjne maszyn i urządzeń, ◦ karty eksploatacyjne maszyn i urządzeń prowadzone od momentu pierwszego ich uruchomienia, zawierające m.in. (dziennik rozruchu, sprawozdanie z rozruchu i próby eksploatacyjnej, protokoły przekazania do rozruchu mechanicznego, hydraulicznego i technologicznego, protokoły szkoleń załogi, mierniki badań i pomiarów). 25. Przeszkolenie personelu Zamawiającego i Użytkownika obiektu, w zakresie zasad poprawnej eksploatacji i działania urządzeń, przyjętych prób bezpieczeństwa oraz systemu kontroli i pomiarów, w zakresie dozoru i eksploatacji, 26. Wykonanie na własny koszt czasowego przyłącza energetycznego a także montaż liczników zużycia wody i energii oraz pokrycia kosztów dostawy wody i energii dla własnych potrzeb w okresie realizacji robót. 27. W przypadku korzystania z innych usług Zamawiającego ich zakres i sposób rozliczenia będzie przedmiotem odrębnej umowy. 28. Zapewnienie dozoru mienia na terenie robót na własny koszt. 29. Opracowanie i uzyskanie wszelkich innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, 30. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt budowlano - wykonawczy 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 3) Opis i wykaz parametrów urządzeń i materiałów równoważnych 4) Przedmiar robót. 5) Decyzja nr: 293/2016 z dnia 28.10.2016r. znak: GB.III.6740.1.293.2016 zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę – stanowiąca Załącznik nr 13 do SIWZ. 6) Zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 07 października 2016 roku – stanowiące Załącznik nr 14 do SIWZ 31. Dokumentacje techniczne dotyczące inwestycji objętej usługą nadzoru, dostępne są na stronie Zamawiającego www.bip.piotrkówkujawski.pl. Poniżej bezpośredni link do przetargu o udzielenie zamówienia na zadanie pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Piotrkowie Kujawskim. http://www.bip.piotrkowkujawski.pl/?a=5544 Całkowity koszt robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Piotrkowie Kujawskim prawdopodobnie wyniesie : 9.209.067,13 zł. brutto ( zgodnie z ofertą Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona. 4. Do obowiązków i uprawnień Inspektora Nadzoru należy: 1) uczestnictwo w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót, 2) kontrolowanie nadzorowanego obiektu pod względem zgodności wykonanych prac z zatwierdzoną dokumentacją projektową przez Wykonawcę robót, oraz sztuką budowlaną w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru lecz nie rzadziej jak 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego. Z przeprowadzonej kontroli należy dokonać wpisu do dziennika budowy oraz zdać sprawozdanie Zamawiającemu, 3) stawianie się na budowę w ciągu 24 godzin od czasu powiadomienia przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót. Powiadomienie między stronami odbywa się faksem lub drogą elektroniczną, co należy zwrotnie potwierdzić, 4) w przypadku nieobecności przez okres dłuższy niż 5 dni kalendarzowych zapewnienie zastępstwa,koordynowanie i zarządzanie realizacją umów z Wykonawcą robót oraz reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności Wykonania robót z dokumentacją projektową, STWiORB, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej, normami i zapisami umowy z Wykonawcą robót, w tym z harmonogramami rzeczowo - finansowymi, warunkami programów instytucji finansujących ze szczególnym uwzględnieniem dofinansowania zadania ze środków Unii Europejskiej, założeniami finansowymi umów oraz z zasadami rozliczeń z uwzględnieniem obowiązujących wytycznych w zakresie rozliczania i kwalifikowania kosztów, 5) nadzór Inwestorski nad robotami w rozumieniu Prawa budowlanego, winien być prowadzony przez osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane oraz wiedzę i doświadczenie gwarantujące prawidłowe wykonanie umowy, 6) sprawdzenie i zatwierdzenie w terminie 7 dni od dnia otrzymania planu organizacji robót budowlanych sporządzanego przez Wykonawcę robót lub wniesienie stosownych uwag co do ich treści, 7) sprawdzanie i zatwierdzanie harmonogramu rzeczowo - finansowego sporządzanego przez Wykonawcę, kontrolowanie postępu robót w stosunku do zatwierdzonych harmonogramów, wzywanie Wykonawcy do aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego w przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy nimi, a rzeczywistym postępem robót lub w przypadku stwierdzenia niezgodności harmonogramów z umową, zatwierdzanie aktualizacji harmonogramu lub wniesienie do nich uwag w terminie 7 dni od dnia otrzymania projektu zaktualizowanego harmonogramu, 8) wezwanie Wykonawcy do opracowania programów naprawczych w przypadku stwierdzenia zagrożenia terminu zakończenia przedmiotu umowy, zakończenia danego etapu robót lub niedotrzymania innych terminów podanych w harmonogramie rzeczowo – finansowym, wniesienie uwag do przedłożonych projektów programów naprawczych lub ich zatwierdzenie w terminie 7 dni od dnia otrzymania, 9) przeprowadzenie regularnych inspekcji terenu budowy, sprawdzających: jakość wykonanych robót, w tym kontrolę poprawnego wyznaczania w terenie obiektów budowlanych przez uprawnionych geodetów, terminowość robót oraz jakość zastosowanych materiałów zgodnie z ofertą Wykonawcy, dokumentacją projektową, STWiORB, umowami, programem robót, programami naprawczymi, harmonogramem rzeczowo – finansowym, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych niezgodnych ze złożonymi ofertami i dokumentacją projektową, wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 10) udzielanie Wykonawcy wszelkich niezbędnych informacji i wyjaśnień dotyczących prowadzonych robót, 11) zatwierdzanie materiałów budowlanych, urządzeń oraz dostaw, jakie mają być wbudowane zgodnie z dokumentacją projektową, sprawdzanie jakości i prawidłowości dokumentów, zezwoleń, aprobat technicznych i deklaracji zgodności, certyfikatów, znaków zgodności, itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych, wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, zatwierdzenie harmonogramu dostaw urządzeń i materiałów na plac budowy ze szczególnym uwzględnieniem ich kompletności, sposobu i czasu magazynowania oraz zgodności z ofertą Wykonawcy, dokumentacją projektową, STWiORB, 12) żądanie od Wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów innych niż określone w STWiORB, jeśli budzą one uzasadnione wątpliwości co do ich jakości, 13) wezwania Wykonawcy do usunięcia materiałów niezaakceptowanych przez Inspektora Nadzoru lub wadliwych, niezgodnych z ofertą Wykonawcy, dokumentacją projektową, STWiORB, umową, 14) wezwania Wykonawcy do ponownego wykonania robót, jeżeli materiały lub jakość wykonanych robót nie spełniają wymagań zawartych w dokumentacji projektowej, ofercie Wykonawcy, STWiORB, umowie, 15) żądanie od Wykonawcy usunięcia wad lub nieprawidłowości w robotach budowlanych w terminie nie krótszym niż 14 dni. Jeżeli dla ustalenia wystąpienia wad i ich przyczyn niezbędne jest dokonanie prób, badań, odkryć, ekspertyz, Inspektor Nadzoru, po akceptacji Zamawiającego zażąda od Wykonawcy dokonanie tych czynności na koszt Wykonawcy, 16) kontrola Wykonawcy w zakresie informowania o rozpoczęciu i zakończeniu robót wszystkich dysponentów/administratorów sieci/obiektów/urządzeń i innych instytucji zgodnie z dyspozycją wydaną w uzgodnieniach znajdujących się w dokumentacji technicznej, 17) kontrola Wykonawcy w zakresie zapewnienia realizacji robót zgodnie z odpowiednimi wymaganiami BHP, ppoż., przepisami prawa pracy i ochrony zdrowia oraz wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z przepisami, 18) współpraca z projektantami w zakresie sprawowanego przez nich nadzoru autorskiego oraz innymi jednostkami sprawującymi nadzór nad wykonywanymi robotami, uzyskiwanie od projektantów zgody na zmiany w zakresie projektu oraz powiadamianie Zamawiającego i projektantów w każdym przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów lub braków w dokumentacjach projektowych, 19) wezwanie Wykonawcy do niezwłocznego usunięcia z terenu budowy Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, z którym nie została zawarta umowa o podwykonawstwo zaakceptowana przez Zamawiającego, a także wezwanie Wykonawcy do niezwłocznego usunięcia z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie, jest niekompetentna, niedbała w swojej pracy lub stwarza zagrożenie dla bezpieczeństwa, zdrowia lub ochrony środowiska, w szczególności narusza zasady bhp oraz przepisy ppoż., 20) wezwanie Wykonawcy do niezwłocznego usunięcia Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy od wykonywania robót, jeżeli sprzęt techniczny, osoby i kwalifikacje, którymi dysponuje nie spełniają warunków lub wymagań określonych umową naroboty, nie dają rękojmi należytego wykonania robót budowlanych, dostaw lub usług lub dotrzymania terminów realizacji tych robót, 21) wprowadzanie na plac budowy Podwykonawców zatwierdzonych przez Zamawiającego, 22) w przypadku odstąpienia od umowy na roboty przez którąś ze stron Inspektor Nadzoru po wyborze przez Zamawiającego kolejnego Wykonawcy robót wprowadzi go do realizacji kontraktu i będzie kontynuował swoje obowiązki, 23) wezwanie Wykonawcy do doprowadzenia terenu budów do należytego stanu w przypadku takiej konieczności, 24) kontrola prawidłowości oznakowania robót oraz zapewnienia sprawnej komunikacji w okresie prowadzonych robót, 25) sprawdzenie pod kątem spełnienia wymagań SIWZ na roboty budowlane i akceptacja zmiany personelu Wykonawcy robót na stanowiskach kierownika budowy i kierownika robót branżowych w terminie 7 dni od dnia przedłożenia propozycji zmiany, 26) weryfikacja w uzgodnieniu z Zamawiającym rysunków roboczych Wykonawcy zawierających zmiany, zatwierdzenia robót zamiennych lub dodatkowych, 27) zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę, 28) wyrażanie zgody na wykonywanie robót budowlanych poza normalnymi godzinami pracy, 29) propozycja i/lub weryfikacja propozycji zgłoszonej przez Wykonawcę lub Zamawiającego dotyczącej, np. robót zamiennych, dodatkowych jeżeli zajdzie konieczność ich wykonania lub udzielenia dla prawidłowej realizacji Projektu. Przy sprawdzaniu i akceptacji protokołu konieczności Inspektor nadzoru przygotuje i przedłoży Zamawiającemu w ciągu 5 dni opinie na temat konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub potrzeby zaniechania wykonania niektórych robót, zawierającą w szczególności: uzasadnienie faktyczne i prawne ich wykonania. Wszystkie protokoły konieczności podlegają zaakceptowaniu przez Zamawiającego, 30) ocenianie i rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym wszelkich roszczeń, problemów narastających podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, w tym ocenianie zasadności roszczeń Wykonawcy, kontroladokumentacji Wykonawcy uzasadniającej żądania zmiany, np. terminu, zakresu umowy, sporządzania pisemnej opinii do żądania Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia roszczenia, 31) prowadzenie rokowań związanych z zawieraniem, zmianą, rozwiązaniem umów, negocjowanie warunków umów i porozumień zawieranych przez Gminę w ramach projektu, 32) monitorowanie ważności wszystkich polis ubezpieczeniowych i gwarancji wymaganych od Wykonawcy robót, 33) organizowanie i prowadzenie rad budowy tak często jak będzie to konieczne dla prawidłowego postępu robót; Inspektor nadzoru będzie sporządzał protokoły z rad budowy, 34) wydawanie Wykonawcy robót, kierownikowi budów i /lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz, dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 35) żądanie od Wykonawcy, kierownika budowy i/lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania wpisem do Dziennika budowy dalszych robót budowlanych w przypadku gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bezpieczeństwa, stwarzając zagrożenie dla życia i zdrowia osób znajdujących się na terenach budów bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub ze zgłoszeniami robót budowlanych, a także w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych, mogących wpłynąć na pogorszenie jakości robót, 36) wydawanie w uzgodnieniu z Zamawiającym poleceń, Wykonawcy Robót, kierownikowi budowy i/lub kierownikowi robót, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących wstrzymania określonego zakresu robót na okres, który uzna za konieczny, jednak nie dłuższy niż 6 miesięcy, 37) sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, w porozumieniu z Zamawiającym, niezwłocznie nie później jednak niż 3 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru. Inspektor potwierdza odbiór robót Protokołem odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, sprawdzenie i odbieranie części robót, w porozumieniu z Operatorem wraz ze sprawdzeniem dokumentów rozliczeniowych i dokumentów odbiorowych w terminie 14 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru części robót. Inspektor potwierdza odbiór części robót Protokołem odbioru częściowego i zatwierdza rozliczenie, 38) zapewnienie nadzoru nad wszystkimi przeprowadzonymi próbami i testami, sprawdzeniami i odbiorami technicznymi a także obecność Inspektora w czasie mechanicznych i technologicznych rozruchów urządzeń i wyposażenia, 39) sprawdzenie jakości i ilości robót zgłoszonych do odbioru końcowego i dokonanie komisyjnego odbioru końcowego przedmiotu umowy przy udziale Operatora, upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i innych zaproszonych osób w terminie 30 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy. Do obowiązków Inspektora nadzoru należy sprawdzenie dokumentów rozliczeniowych i dokumentów odbiorowych w terminie 14 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy. Inspektor potwierdza odbiór robót Protokołem odbioru końcowego przedmiotu umowy i zatwierdza rozliczenie zadania oraz potwierdza faktycznie wykonane roboty oraz usunięcie wad, 40) udział w czynnościach rozruchu technologicznego wybudowanego obiektu oraz sieci kanalizacji sanitarnej i w czynnościach przekazania ich do użytkowania i eksploatacji Operatorowi, 41) wstrzymanie wykonywania robót, poza robotami mającymi na celu ochronę życia i własności w przypadku rozwiązania /odstąpienia od Umowy na Roboty budowlane, żądanie zabezpieczenia przerwanych robót, wyznaczenie w porozumieniu z Zamawiającym terminu opuszczenia terenu budowy przez Wykonawcę wraz z całą procedurą przekazania, inwentaryzacji i rozwiązania umowy, 42) sprawdzenie jakości i ilości robót przerwanych i robót zabezpieczających, dokonanie odbioru robót przerwanych w terminie 14 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót przerwanych oraz zabezpieczających lub w terminie 14 dni od daty odstąpienia / rozwiązania Umowy na Roboty. Inspektor nadzoru potwierdza odbiór robót Protokołem odbioru robót przerwanych i robót zabezpieczających, 43) ustalenie zasad przekazania Zamawiającemu majątku (materiały, sprzęty) znajdującego się na terenie budowy lub wydanie poleceń Wykonawcy ich usunięcia w terminie 14 dni od daty odstąpienia od Umowy na Roboty budowlane lub jej rozwiązania, 44) weryfikacja i ocena kompletności oraz zgodności dokumentacji odbiorowej i powykonawczej ze stanem istniejącym oraz uregulowaniami prawnymi oraz współpraca przy otrzymywaniu pozwolenia na użytkowanie, 45) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót, 46) uczestnictwo w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany, przedstawicieli instytucji zarządzającej WRPO i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji decyzji podczas tych kontroli, 47) udział w przeglądach gwarancyjnych prowadzonych zgodnie z warunkami umowy przez cały okres trwania gwarancji, 48) nadzorowanie skompletowania 3 egzemplarzy dokumentacji powykonawczej przez Wykonawcę robót, 49) udział przy realizacji robót związanych z pracami przygotowanie stosownej dokumentacji, zgodnie z udzielonym pozwoleniem na prowadzenie przez gestorów sieci, dróg i cieków wodnych. 5. Zamawiający nie ustala kluczowych części zamówienia, które muszą zostać wykonane osobiście przez Wykonawcę. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.500,00 zł –(słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert a dowód zapłaty wadium dołączyć do oferty. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: BS Piotrków Kujawski nr 07 9551 0002 0000 0101 2003 0011 z dopiskiem : „Wadium w przetargu nieograniczonym na: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Piotrkowie Kujawskim. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kasie Urzędu Miasta i Gminy Piotrków Kujawski a kopię dołączyć do oferty. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w pkt 7 nin. Rozdziału , w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w pkt 1 musi być wystawione na Miasto i Gminę Piotrków Kujawski. 5. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 6. Zwrot wadium: 6.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 7.1. niniejszego rozdziału. 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zatrzymanie wadium 7.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Inne postanowienia dotyczące wadium 8.1. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppkt.6.1. nin. Rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności cenę ofertową, wykaz odnośnie doświadczenia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów dołącza zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale). 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach. 4. Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz osób 5. Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacje z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp tj: (załącznik nr 7 do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo ( jeśli dotyczy). Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. 8. Załącznik nr 6 do SIWZ - zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - jeśli dotyczy 9. Dowód zapłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach