Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na inwestycji Remont budynku położonego przy ul. Wolińskiej 7b w Kamieniu Pomorskim, ze zmianą sposobu użytkowania oraz termomodernizacją budynku.

Powiat Kamieński ogłasza przetarg

  • Adres: 72-400 Kamień Pomorski, ul. Mieszka I 5B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3823120 , fax. 091 3823121
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kamieński
    ul. Mieszka I 5B 5B
    72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3823120, fax. 091 3823121
    REGON: 81177215000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkamienski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na inwestycji Remont budynku położonego przy ul. Wolińskiej 7b w Kamieniu Pomorskim, ze zmianą sposobu użytkowania oraz termomodernizacją budynku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. Remont budynku położonego przy ul. Wolińskiej 7b w Kamieniu Pomorskim, ze zmianą sposobu użytkowania oraz termomodernizacją budynku w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej - instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie instalacji co i gazowych, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim zawierają: dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlano - wykonawczych, przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, z którymi należy zapoznać się przed złożeniem oferty. Dokumenty te zostały opublikowane na stronie internetowej ww.bip.powiat.kamieński.pl w zakładce Zamówienia publiczne, Przetarg na remont budynku położonego przy ul. Wolińskiej 7b w Kamieniu Pomorskim, ze zmianą sposobu użytkowania oraz termomodernizacją budynku. Do obowiązków inspektora nadzoru będzie należało m.in.: ? Inspektor nadzoru jest przedstawicielem Zamawiającego na budowie, upoważnionym do podejmowania decyzji dotyczących realizacji robót związanych z prowadzoną inwestycją, zgodnie z przepisami prawa budowlanego. ? Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę , przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej . ? Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie . ? Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania . ? Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad , a także kontrolowanie rozliczeń budowy . ? Inspektor Nadzoru uczestniczyć będzie w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad oraz kontrolować będzie usunięcie przez Wykonawcę tych wad. ? Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będą również czynności związane z ujawnieniem i koniecznością usunięcia przez Wykonawcę wad stwierdzonych w okresie rękojmi i gwarancji. ? O wszystkich przypadkach opóźnień realizacji Inspektor Nadzoru powinien na bieżąco informować Zamawiającego. ? Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do obecności na placu budowy minimum 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 140 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie niżej podane warunki: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru dla przedmiotowego zadania w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji co i gazowych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. c) udokumentują pełnienie - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu remontu lub budowie nowego budynku o kubaturze min. 7500 m3 i wartości brutto min. 2 000 000,00 zł. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży w ofercie oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 6 niniejszej siwz. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej siwz. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotnej społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) wykaz zawierający imiona i nazwiska osób, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru dla przedmiotowego zadania w poszczególnych specjalnościach wraz z ich uprawnieniami określonymi przepisami Prawa budowlanego - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz e) zaświadczenia z właściwych Izb Samorządu Zawodowego potwierdzające ich przynależność do danej Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. f) Wykaz zadań wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, spełniających warunki określone w punkcie 5c niniejszej siwz, zawierający następujące dane: nazwę, adres i telefon zamawiającego, nazwę i adres budowy, opis nadzorowanych robót wraz z ich zakresem, terminem rozpoczęcia i zakończenia realizacji nadzorowanych robót , wartości brutto zrealizowanych robót, dla których wykonawca pełnił nadzór inwestorski. - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz g) Dokumenty potwierdzające, że nadzór inwestorski był pełniony należycie, np. referencje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkamienski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach