Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego z elementami inwestora zastępczego dla wykonania zadania: pt. Modernizacja i rozbudowa składowiska odpadów komunalnych we Włodawie w celu utworzenia Zakładu Zagospodarowania Odpadów.

Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, Al. J. Piłsudskiego 41
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 572 24 46 , fax. 82 5722454
  • Data zamieszczenia: 2010-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie
    Al. J. Piłsudskiego 41 41
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 82 572 24 46, fax. 82 5722454
    REGON: 06001227800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzcwlodawa.bip.mbnet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego z elementami inwestora zastępczego dla wykonania zadania: pt. Modernizacja i rozbudowa składowiska odpadów komunalnych we Włodawie w celu utworzenia Zakładu Zagospodarowania Odpadów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego z elementami inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja i rozbudowa składowiska odpadów komunalnych we Włodawie w celu utworzenia Zakładu Zagospodarowania Odpadów polegających na: 1) do obowiązków inspektora nadzoru należy w szczególności pełen zakres czynności określonych w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - ( tekst jednolity Dz. U. Z 2006 r. Nr 156, poz. 1217), nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót , dokonywanie rozliczeń merytorycznych i finansowych wykonanych prac zakupów i dostaw inwestorskich w imieniu Zamawiającego. a)wykonaniu czynności zastępstwa inwestycyjnego przy zorganizowaniu i przeprowadzeniu postępowania przetargowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na wyłonienie wykonawcy robót budowlano- montażowych i dostawców sprzętu i urządzeń, b) wykonaniu czynności zastępstwa inwestycyjnego i nadzoru inwestorskiego w trakcie przeprowadzania robót budowlano- montażowych, dostaw inwestorskich wraz z rozliczeniem inwestycji ze szczególnym uwzględnieniem rozliczenia środków pochodzących z dofinansowania, o których mowa w ust. 5. W ramach projektu przewiduje się realizację następujących działań: 1. Modernizacja składowiska odpadów we Włodawie Zakład realizowany będzie w oparciu o istniejące składowisko odpadów komunalnych we Włodawie. Zasięgiem swym obejmować będzie cały powiat włodawski oraz część powiatów: bialskiego i parczewskiego. W skład projektowanego Zakładu wejdą następujące elementy: a) budynek sortowni odpadów z wiatą magazynową oraz sortownią surowców wtórnych z sitem do oddzielania frakcji drobnej organicznej o wydajności 50 ton na dobę, b) budynek myjni pojemników, środków transportowych i surowców wtórnych, c) wiata do rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych, d) boksy na surowce wtórne, e) budynek socjalny, f) pryzmy energetyczne, g) stanowisko kompostera frakcji organicznej, h) system instalacji odwadniająco-nawilżającej, i) kwatera na odpady zawierające azbest, 2. Zintegrowany system obsługi zakładu zagospodarowania odpadów komunalnych we Włodawie Docelowy system komputerowy będzie obsługiwał Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w lokalizacji obecnie funkcjonującego Składowiska Odpadów Komunalnych we Włodawie, a także podmiot zarządzający ZZO w zakresie administracji i księgowości. System będzie realizował: - prowadzanie księgowości i i zarządzanie finansami podmiotu zarządzającego Zakładem Zagospodarowania Odpadów Komunalnych, - zarządzanie personelem podmiotu zarządzającego oraz personelem ZZO, - zarządzanie majątkiem a w szczególności środkami trwałymi ZZO, w tym instalacjami przetwarzającymi odpady oraz pojazdami przeznaczonymi do transportu odpadów. - obsługę procesu zarządzania i monitorowania odpadów, a w szczególności przetwarzania i składowania odpadów, - zarządzanie procesem zbierania odpadów, - zarządzanie kontaktami z klientem, - tworzenie raportów dla zbiorczego zestawienia danych o rodzajach i ilości odpadów, o sposobach gospodarowania nimi oraz o instalacjach i urządzeniach służących do odzysku i unieszkodliwiania odpadów. W ramach projektu osiągnięte zostaną następujące produkty projektu: - Liczba bezpośrednio utworzonych nowych miejsc pracy (EPC): 30 szt. - Liczba wybudowanych kompostowni : 1 szt. - Liczba zmodernizowanych składowisk: 1 szt. - Liczba wybudowanych sortowni: 1 szt. - Powierzchnia przebudowanych/zmodernizowanych składowisk odpadów: 5,96 ha - Liczba zakupionych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów: 3.000 szt. - Liczba zakupionych samochodów wysokiego zgniotu: 6 szt. - Liczba wybudowanych kwater składowania azbestu: 1 szt. 1. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu dokonania wyceny oferty należy zapoznać się z projektem budowlanym inwestycji, zestawieniem zakupowanego sprzętu, którego dotyczy niniejsze postępowanie: a) wartość robót budowlanych wg kosztorysu inwestorskiego wynosi 6 986 850, 59 zł, b) wartość wyposażenia ( dostaw inwestorskich) wg zestawienia wynosi 7 369 898,00 zł, 3. Zamawiający zastrzega, że wszystkie prace związane z realizacją niniejszego zamówienia, które dadzą się przewidzieć, a nie były uwzględnione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca winien wykonać w ramach oferowanej ceny ryczałtowej. 4. Realizacja inwestycji jest współfinansowana z niżej wymienionych źródeł: - Umowa nr 16/09 - UDA- RPLU. 06.01.00-06-050/09-00-0293 o dofinansowania Projektu w ramach Osi Priorytetowej VI Środowisko i czysta energia, Działania 6.1 Ochrona i kształtowanie środowiska, Kategoria II: Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 - koszty własne Międzygminnego Związku Celowego z siedzibą we Włodawie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 000 złotych (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z poźn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: Kredyt Bank S.A Oddział Chełm Filia Włodawa 11 1500 1373 1213 7005 1794 Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, że wpłata dotyczy wadium. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium. 1. Wadium w formie poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale w siedzibie (pokój nr 24), w terminie nie późniejszym, niż termin składania ofert. Wykonawca winien uzyskać potwierdzenie złożenia wadium. 2. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, z treści dokumentu musi wynikać, że gwarancja jest bezwarunkowa i na pierwsze żądanie, obejmująca okres związania ofertą tj. 30 dni. 3. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. W przypadku przełożenia gwarancji niezgodnej z ust. 6 lub zawierającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł wadium. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 12. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzcwlodawa.bip.mbnet.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach