Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. Przebudowa ulicy Mazowieckiej w Płońsku.

Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Płocka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 622 691 , fax. 023 663 13 40
  • Data zamieszczenia: 2019-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk
    ul. Płocka 39
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 236 622 691, fax. 023 663 13 40
    REGON: 13037784700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. Przebudowa ulicy Mazowieckiej w Płońsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej i zieleni oraz jako inżynier ds. materiałowych – technolog w ramach zadania pn. Przebudowa ulicy Mazowieckiej w Płońsku. W okresie realizacji inwestycji do Wykonawcy niniejszego zamówienia, jako Inspektora nadzoru inwestorskiego, będzie w szczególności należało: a) reprezentowanie Zamawiającego (Inwestora) codziennie na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, przedmiarami, przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych elementów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, d) sprawdzenie i odbiór robót, wynikających z harmonogramu robót budowlanych, e) kontrola ilości i wartości wykonywanych robót, wynikających z obowiązującego harmonogramu oraz terminowość ich wykonania, f) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilości, jakości). W czasie każdorazowego pobytu na budowie Inspektor nadzoru inwestorskiego ma obowiązek bieżącego zapoznania się z dokonanymi wpisami w dzienniku budowy i ustosunkowania się do nich, g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz stwierdzonych i usuniętych wad, a także kontrolowanie rozliczeń robót, h) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii wraz z akceptacją autora projektu budowlanego, i) udział w naradach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia spraw budowy w toku jej trwania, a także w komisjach dokonujących odbiorów robót, j) branie udziału w kontrolach przeprowadzanych przez uprawnione organy i instytucje a w szczególności w kontroli przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany, k) sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną, normami europejskimi, europejskimi zezwoleniami technicznymi) dotyczących materiałów budowlanych. Dokonywanie oceny materiałów i wyrobów na placu budowy przed ich wbudowaniem w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości wyrobu przewidzianego do wbudowania, Inspektor nadzoru inwestorskiego ma obowiązek żądania od Wykonawcy robót budowlanych odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany wadliwego materiału/wyrobu z równoczesnym powiadomieniem Zamawiającego o zaistniałym fakcie, l) sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawcę robót, dokumentów i zaświadczeń wymaganych przez Zamawiającego niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, m) ścisła współpraca z projektantem w zakresie wyjaśnień i rozwiązywania problemów i wątpliwości związanych z projektem technicznym i zawartych w nim rozwiązań, n) udzielanie Wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, o) kontrola zgodności prowadzonych robót budowlanych z obowiązującymi dla przedsięwzięcia decyzjami administracyjnymi oraz innymi uzgodnieniami, p) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad BHP, q) stwierdzenie i poświadczenie terminu zakończenia robót, r) przygotowanie zbiorczego zestawienia czynności personelu Wykonawcy wraz z raportem miesięcznym i zbiorczego zestawienia czynności personelu Wykonawcy z całości zrealizowanego nadzoru wraz z raportem końcowym (sporządzonym zgodnie z załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia), s) sporządzanie fotorelacji z postępu prac na placu budowy i przedstawianie jej Zamawiającemu raz w tygodniu (np. w poniedziałek). Wykonywane zdjęcia będę mogły zostać wykorzystane przez Zamawiającego do innych czynności, np. sprawozdawczości do jednostki dofinansowującej lub w celach promocyjnych, t) inne zadania wynikające z przepisów prawa. W trakcie trwania okresu gwarancyjnego na roboty budowlane Wykonawca niniejszego zamówienia, jest zobowiązany w szczególności do: a) dokonywania systematycznych przeglądów zrealizowanych robót co 12 m-cy, b) nadzorowania realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania, c) oceny wykonanych robót w okresie gwarancyjnym, d) potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, e) realizacji innych zadań wynikających z przepisów prawa. Zakres przedmiotu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Przebudowa ulicy Mazowieckiej w Płońsku. W zakres zadania wchodzi nadzór nad wykonaniem robót rozbiórkowych, robót ziemnych, wykonaniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, budową skrzyżowania bezkolizyjnego, kanalizacji deszczowej, oświetlenia, urządzeniem zieleni, wykonaniem oznakowania pionowego i poziomego na odcinku zadania inwestycyjnego. 1. Branża drogowa: Podstawowe parametry techniczne: Kategoria techniczna drogi – L Kategoria ruchu KR 3 Szerokość nawierzchni jezdni – 7,00 m Rondo: promień wyspy centralnej – 9,50 m; promień pierścienia zewnętrznego 17,50 m., szerokość jezdni na rondzie 5,00 m Obciążenie nawierzchni – 115 kN Konstrukcja jezdni: · 5 cm warstwa ścieralna – SMA 11S · 8 cm warstwa wiążąca – BA 0/16 · 10 cm podbudowa – BA 0/20 · 15 cm kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,50 mm · 25 cm piasek – warstwa odsączająca Pierścień ronda: · 21 cm kostka granitowa kolorowa · 3 cm podsypka cementowo – piaskowa · 20 cm podbudowa z AC 22P · 25 cm podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm Ścieżka rowerowa: · 8 cm kostka betonowa kolorowa bezfazowa · 3 cm podsypka cementowo – piaskowa · 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,50 mm Chodnik/opaska bezpieczeństwa: · 6 cm kostka betonowa szara · 2 cm podsypka cementowo – piaskowa · 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,50 mm Parking: · 8 cm kostka betonowa kolorowa · 3 cm podsypka cementowo – piaskowa · 15 cm podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,50 mm 2. Sieć kanalizacji deszczowej Odcinek od ulicy Mazowieckiej na północ od rowu: istniejący kanał deszczowy Ø300 mm bez zmian, przebudowa istniejących wpustów deszczowych (dostosowanie do nowej lokalizacji krawężników), wykonanie dwóch nowych wpustów oraz studni. Odcinek ulicy Mazowieckiej na południe od rowu: wybudowanie 2 nowych kanałów deszczowych równoległych do istniejącego kanału deszczowego; do pierwszego kanału zostaną przyłączone wszystkie istniejące-przebudowywane wpusty deszczowe oraz wpusty nowoprojektowane (bez dwóch wpustów w pobliżu ronda) drugi kanał będzie połączony z kanałem istniejącym Ø1000 mm przy rondzie w kanale odprowadzającym ścieki deszczowe z ul. H. Forda oraz na początku kanału projektowanego, jako odciążenie kanału istniejącego Ø500 mm. 3. Oświetlenie uliczne Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego: Napięcie zasilania 3x230/400V Typ słupów: stal ocynkowana, przekrój okrągły, dostosowany do zastosowanej oprawy świetlnej typu LED h=11 Typ wysięgnika: regulowany wysięgnik do lampy ulicznej – adapter na słup Ø48 z regulacją kąta pochylenia lampy o średnicy końcowej do Ø64 mm. Regulacja położenia co 5° Ilość słupów: 50 szt. Typ przewodów: YAKY 4x35mm2 Długość trasy: 1849 m Długość linii kablowej: 2057 m Montaż opraw oświetlenia ulicznego: Napięcie zasilania 230V Ilość opraw: 54 szt. Technologia opraw i źródła światła: LED Moc opraw: 100-110 W Strumień świetlny > 10000 lm Skuteczność oprawy > 100 lm/W Temperatura barwowa ≈ 4000 K Współczynnik oddawania barw CRI > 70 Materiał obudowy: aluminium + szkło hartowane Klasa szczelności: IP66 4. Kolizja z infrastrukturą teletechniczną Przebudowa istniejącej infrastruktury (z powodu kolizji z projektowanym rondem) poprzez demontaż kolidujących i budowę nowych studni kablowych oraz zmianę przebiegu kanalizacji pierwotnej. 5. Zieleń Przewiduje się posadzenie 599 sztuk krzewów (w tym 35 szt. tawuły Dauglasa odm. Menziesa, 236 szt. tawuły japońskiej Goldflame, 328 szt. róży okrywowej Gloed) oraz 72 szt. drzew (21 szt., klonu zwyczajnego, 33 szt. jarzębu mącznego Sorbus aria, 9 szt. dębu szypułkowego kolumnowego Querqus Rorbur Fastigata Koster oraz 9 szt. jesionu wyniosłego Fraxinuse Excelsior)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach