Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego Budowa remizy strażackiej we Wrzosowie

Gmina Dygowo ogłasza przetarg

  • Adres: 78-113 Dygowo, ul. Kolejowa 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2014-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dygowo
    ul. Kolejowa 1 1
    78-113 Dygowo, woj. zachodniopomorskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego Budowa remizy strażackiej we Wrzosowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach przedsięwzięcia pn. Budowa remizy strażackiej we Wrzosowie. Zakres prac obejmuje świadczenie usług Nadzoru Inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych, w tym nadzór inwestorski nad realizacją robót poszczególnych branż oraz ich koordynacją w związku z umową na wykonanie robót. W ramach kontroli realizacji budowy należy zapewnić nadzór inwestorski nad robotami zgodnie z zakresem dokumentacji projektowej w której zakres wchodzi: Projektowany budynek remizy OSP zaprojektowano jako budynek jednokondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym kryty dachem krzywo liniowym, kształt dachu w szczycie posiada widok przekroju hełmu strażackiego z początku XX w. Budynek jest niepodpiwniczony. Garaż posiada wysokość 4,50m w świetle pomieszczenia natomiast pomieszczenia pozostałe wysokość 3,30m w świetle pomieszczenia. Budynek zaprojektowano w konstrukcji murowanej ściany dwuwarstwowej z cegły lub pustaków drążonych silikatowych gr 25 cm izolowaną termicznie styropianem o współczynniku przewodności cieplnej =0,038 W/m*K o identycznych parametrach o gr. 14cm. Zaprojektowano budynek z podłogą na gruncie. Ściany fundamentowe zaprojektowano jako monolityczne wylewane o gr. 25cm ocieplone styrodurem lub materiałem o podobnych parametrach gr. minimalnej 10 cm (np. polistyren spieniony - materiałem ekologicznie obojętnym). Więźba dachowa o układzie dźwigarów krzywoliniowych stężonych w pasie górnym krokwiami. Konstrukcja więźby dachowej jest oparta na wykonawstwie w technologii drewna klejonego łączenie elementów przy pomocy zawieszeń w technologii producenta. Przekrycie sali szkoleniowo treningowej zaprojektowano w technologii dźwigarów klejonych krzywoliniowe ze ściągiem w poziomie oparcia na ścianach. Powierzchnia użytkowa parteru Garaż wozu bojowego nr 1- 57,67 m2, Garaż wozu bojowego nr 2 - 57,67 m2, szatnia 1 -36,18 m2, szatnia 2 - 36,18 m2, WC 1 -5,32 m2 WC 2- 5,32 m2, pomieszczenie gospodarcze - 4,70 m2, komunikacja 1 -16,45 m2, dyspozytornia - 35,25 m2, kotłownia - 34,49 m2, pomieszczenie gospodarcze -4,24 m2, pomieszczenie administracyjne- 24,89 m2, szatnia + WC - 8,47 m2, pomieszczenie kateringowe -16,47 m2, komunikacja2 -7,59 m2, scena - 7,48 m2, sala szkolno-treningowa - 170,73 m2, magazyn podręczny - 13,65 m2, WC (m) - 6,00 m2, WC (k) - 4,92 m2, szatnia - 10,08 m2, wiatrołap - 5,67 m2, Ogółem 569,42 m2 Kubatura budynku- 4192 m3 Wysokość kalenicy nad poz. terenu - 9,00 m Wysokość okapu - 4,82 m ZAKRES ROBÓT - Roboty budowlane- Roboty porządkowe i ziemne, Fundamenty, Izolacje fundamentów, Ściany i elementy konstrukcyjne, Strop nad parterem, Obróbki blacharskie, Ściany działowe, Stolarka okienna, Stolarka drzwiowa, Izolacja poddasza, Tynki wewnętrzne, okładziny, malowanie, Elewacja, Podłoża i posadzki, Ogrodzenie, Utwardzenie placu, Instalacje elektryczne wewnętrzne, zewnętrzna linia zasilania oraz oświetlenie terenu, Zewnętrzne linie zasilające YAKY 5x25 mm2 - 65 m, Kable oświetleniowe YAKY 5x6 mm2 - 322 m, Słupy oświetleniowe 5 m z oprawami 50W - 9 szt., Przewody instalacyjne YDYp 2x1,5 mm2, 3x4,5 mm2, 4x1,5mm2, 5x4mm2, 3x2,5mm2 - 1.851 m, Rozdzielnica wnękowa IP 20 - 1 szt., Oprawy oświetlenia podstawowego - 96 szt., Osprzęt instalacyjny podtynkowy i natynkowy bryzgoszczelny, Instalacja odgromowa przewód DFe fi 8 mm - 346 m, Centralka alarmowa z głośnikami - 1 kpl., Montaż syreny alarmowej. Budowa zjazdu indywidulanego z drogi wojewódzkiej Nr 163 na działkę nr 129/25 - Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm - 32,35m2, Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm - 7,07m2, Obrzeża betonowe 30x8 cm - 4,71 m, Roboty rozbiórkowe - ręczne ścinanie i karczowanie - 18 m2, rozebranie chodników, przejść dla pieszych z kostek betonowych - 30,60 m2, rozebranie krawężników kamiennych - 18m., Oznakowanie zjazdu, Budowa zewnętrznych i wewnętrznych instalacji oraz przyłączy sanitarnych - Przyłącze wodociągowe- rurociągi z rur polietylenowych d=40 mm - 42 m, studnia wodomierzowa - 1 szt., wodomierz skrzydełkowy o średnicy nominalnej 20 mm- 1 szt., Przyłącze kanalizacyjne - rury kanalizacyjne PCV d=160 mm - 33,97 m, studzienki kanalizacyjne z PCV o średnicy 425 mm - 3 szt., Przyłącze kanalizacji deszczowej - rurociągi kanalizacyjne PCV dn 160 mm łączonych na uszczelkę - 93,5 m, rurociągi kanalizacyjne PCV dn 200 mm - 137 m, rurociągi kanalizacyjne PCV dn 250 mm - 18 m, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm z osadnikiem 1,0 m- 3 szt., studzienki kanalizacyjne PCV o średnicy 425 mm - 11 szt., studzienki kanalizacyjne PCV o średnicy 425 mm z osadnikiem 0,5 m, wpusty uliczne - 6 szt., separatory - 2 szt., Instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji - Rurociągi z polibutylenu PB układane w rurze osłonowej w budynkach o średnicy 16 mm woda zimna - 54 m., rurociągi z polibutylenu PB układane w rurze osłonowej w budynkach o średnicy 20 mm woda zimna- 7 m., Rurociągi z polibutylenu PB układane w rurze osłonowej w budynkach o średnicy 25 mm woda zimna - 17 m., Rurociągi z polibutylenu PB układane w rurze osłonowej w budynkach o średnicy 32 mm woda zimna - 5m, Rurociągi stalowe ocynkowane o połączeniach gwintowych o średnicy 32 mm - 2 m Rurociągi z polibutylenu PB układane w rurze osłonowej w budynkach o średnicy 16 mm woda ciepła - 24 m, Rurociągi z polibutylenu PB układane w rurze osłonowej w budynkach o średnicy 20 mm woda zimna-37 m, Rurociągi z polibutylenu PB układane w rurze osłonowej w budynkach o średnicy 32 mm woda zimna - 6m, Rurociągi z polibutylenu PB układane w rurze osłonowej w budynkach o średnicy 16 mm cyrkulacja - 40 m, montaż zaworów przelotowych i zwrotnych o średnicy 15 mm- 18 szt., montaż zaworów przelotowych i zwrotnych o średnicy 32 mm - 2 szt., Baterie umywalkowe lub zlewozmywakowe - 8 szt., Baterie natryskowe z natryskiem przesuwnym - 2 szt., Instalacja kanalizacji sanitarnej: Rurociągi z PCW o średnicy 160 mm - 29 m, Rurociągi z PCW o średnicy 110 mm - 13 m, Rurociągi z PCW o średnicy 75 mm - 6 m, Rurociągi z PCW o średnicy 50 mm - 12 m, Rurociągi z PCW na ścianach o średnicy 50 mm - 15 m, Rurociągi z PCW na ścianach o średnicy 110 mm - 19,5 m, 21.Instalacja centralnego ogrzewania, Kotłownia: instalacja grzejnikowa dwururowa z rozdziałem dolnym o parametrach 75/55oC, pracująca w układzie pompowym z zabezpieczeniem systemu zamkniętego i wbudowanymi odpowietrznikami przy grzejnikach. Jako źródło ciepła kocioł gazowy o mocy 65 kW. Kotłownia oparta na sprzęgle hydraulicznym 80/60 z króćcami 1,25 oraz dwóch niezależnych obiegów grzewczych: z zaworem mieszającym dn 25 dla zasilania grzejników, bez zaworu zasilającego dla zasilania nagrzewnic. Rozprowadzenie wody grzewczej z rur stalowych. Zasilanie obiegu nagrzewnic z rur stalowych. Grzejniki płytowe oraz łazienkowe. Instalacja c.o. zabezpieczona przez naczynie przeponowe oraz zawór bezpieczeństwa. Instalacja gazowa: Rurociągi stalowe o średnicy 15 mm - 3,5 m, Rurociągi stalowe o średnicy 20 mm - 11,5 m, Rurociągi stalowe o średnicy 32 mm - 11,5 m, Rurociągi stalowe o średnicy 40 mm - 8 m, próby szczelności, wykonanie utwrdzenia terenu z kostki betonowej - 1950,96 m2, osłona śmietnikowa - 5,46 m2. W ramach wykonania Przedmiotu umowy Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest w szczególności do: a.na etapie budowy: przekazania placu budowy Wykonawcy oraz nadzór nad organizacją zaplecza budowy, obecności na terenie budowy przez okres realizacji Zadania Inwestycyjnego; sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; kontrolowania w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, bieżącego archiwizowania wszelkich gwarancji, atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp. niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót budowlanych na Zadaniu Inwestycyjnym, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenie kosztów oraz przedstawienia propozycji działań mających na celu ich uniknięcie a także zapobieżenie wystąpieniu podobnych zagrożeń w trakcie dalszej realizacji robót budowlanych; kontrolowania czy Wykonawca przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz czy utrzymuje porządek na terenie budowy; udzielania Wykonawcy wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji robót; udział w naradach na budowie dot. realizacji Zadania Inwestycyjnego, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania (Wykonawca, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, przedstawiciele Zamawiającego, ewentualny Nadzór Autorski); opiniowanie Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót przedstawionego przez Wykonawcę; monitorowania postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym Harmonogramem robót; kontrolowania sposobu składowania i przechowywania materiałów; nadzorowania robót wykonywanych przez Wykonawcę; zlecania Wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości, co do ich jakości; dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; sprawdzenia wykonywanych robót i powiadomienie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawcę; mediacji i rozjemstwa w sporach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, bezstronnego i obiektywnego uczestnictwa w procesie inwestycyjnym dotyczącym realizacji Zadania Inwestycyjnego; przedstawienia Zamawiającemu pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek robót, dla których nie przewidziano cen jednostkowych w umowie z Wykonawcą; przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót; poświadczenia terminu zakończenia robót; dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, gwarancji, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót; powiadamiania Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; prowadzenia bieżącej kontroli Zadania Inwestycyjnego; zapewnienia, przeprowadzenia i nadzorowania wymaganych prób i rozruchów technologicznych; przygotowuje dla Zamawiającego protokół konieczności spisany przy udziale przedstawicieli Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, Zamawiającego oraz Wykonawcy, zawierający opis powstałych problemów technicznych, opis zmian koniecznych w dokumentacji projektowej, opis niezbędnych do wykonania robót dodatkowych. Protokół ten będzie podlegał akceptacji Zamawiającego; przedstawia pisemną opinię dotyczącą kalkulacji kosztów Wykonawcy na wykonanie robót dodatkowych - w zakresie ich ilości i wartości. innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, związanych bezpośrednio z realizacją inwestycji. b. na etapie po zakończeniu budowy: weryfikacji kompletności dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcę i uczestnictwo w odbiorze końcowym robót; dokonania odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego; c. w okresie gwarancji dla Zadań Inwestycyjnych: uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji każdego z Zadań Inwestycyjnych oraz w odbiorze gwarancyjnym a w przypadku stwierdzenia w trakcie przeglądów bądź odbioru wystąpienia wad, także uczestniczenie w odbiorze od Wykonawcy robót związanych z usunięciem ujawnionych wad; Zamawiający powiadomi Inspektora nadzoru Inwestorskiego o terminach przeglądów gwarancyjnych oraz odbiorów robót czy odbioru gwarancyjnego na 7 dni przed wyznaczonym terminem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dygowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach