Przetargi.pl
Pełnienie funkcji INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO w ramach przedsięwzięcia pod nazwą Poprawa dostępności obszaru turystycznego Dolina Zielawy oraz gmin partnerskich na pograniczu Polski, Białorusi i Ukrainy

Wójt Gminy Rossosz ogłasza przetarg

  • Adres: 21-533 Rossosz, ul. Lubelska 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-83 378 45 57 , fax. 0-83 378 45 66
  • Data zamieszczenia: 2014-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Rossosz
    ul. Lubelska 8 8
    21-533 Rossosz, woj. lubelskie
    tel. 0-83 378 45 57, fax. 0-83 378 45 66
    REGON: 00108510000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rossosz.bip.lublin.pl, gmina@rossosz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO w ramach przedsięwzięcia pod nazwą Poprawa dostępności obszaru turystycznego Dolina Zielawy oraz gmin partnerskich na pograniczu Polski, Białorusi i Ukrainy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO obejmować będzie poniższy szczegółowy zakresie usługi: 1. INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO będzie reprezentował inwestora na budowie w sprawach związanych z realizacją inwestycji i będzie odpowiedzialny za realizację projektu zgodnie z dokumentacjami projektowo-technicznymi i pozwoleniami na budowę oraz będzie zobowiązany do; 1.1. Nawiązania stałej i ścisłej współpracy z osobami pełniącymi funkcje MENAGERA PROJEKTU w niniejszym przedsięwzięciu. 1.2. Systematycznego monitorowania przebiegu realizacji inwestycji w poszczególnych gminach partnerskich uczestniczących w projekcie i systematycznego gromadzenia dokumentów, informacji i danych oraz sporządzania i przekazywania MENAGEROWI PROJEKTU i Zamawiającemu - LIDEROWI, sprawozdań i innych niezbędnych danych dotyczących realizowanej inwestycji w wymaganych terminach. 1.3. Zapewnienia uprawnionym podmiotom oraz MENAGEROWI PROJEKTU i Zamawiającemu prawa do pełnego wglądu we wszystkie zgromadzone przez INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO dokumenty dotyczące przedmiotowej inwestycji, w tym także dokumentacji elektronicznej, przez cały okres jej przechowywania wraz z umożliwieniem tworzenia ich uwierzytelnionych kopii i odpisów. 1.4. Udzielania niezbędnej pomocy MENAGEROWI PROJEKTU podczas sporządzania wszelkich sprawozdań i wniosków okresowych i końcowych o płatność do instytucji dofinansowującej projekt. 1.5. Udzielania niezbędnej pomocy MENAGEROWI PROJEKTU w prowadzeniu promocji projektu i udostępnianiu informacji o realizacji projektu opinii publicznej oraz pełnienia bezpośredniego nadzoru nad ustawianiem we właściwych miejscach odpowiednich tablic informacyjnych o zrealizowanej inwestycji w każdej z gmin partnerskich. 1.6. Przygotowania do archiwizacji posiadanych dokumentów i korespondencji dotyczącej przebiegu procesu realizacji inwestycji. 2. Do obowiązków INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO z zakresu prowadzenia procesu inwestycyjnego na terenie gmin partnerskich z Polski będzie należało: 2.1. Udzielanie niezbędnej pomocy w przeprowadzeniu postępowania przetargowego na Wykonawcę robót budowlanych, w tym przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą robót budowlanych dokona sprawdzenia pod względem zgodności z opracowana dokumentacja techniczną oraz pod względem merytorycznym i rachunkowym przedstawionego kosztorysu ofertowego wybranego w postępowaniu przetargowym Wykonawcy robót budowlanych. 2.2. Nawiązanie ścisłej współpracy w przedmiocie realizowanej inwestycji z ustanowionymi przez Wykonawcę robót budowlanych Kierownikami poszczególnych budów i rodzajów robót. 2.3. Opracowanie wspólnie z Wykonawcą robót budowlanych i jego Kierownikami budów i robót Harmonogramu cyklu realizacji inwestycji oraz jego uzgodnienie z MENAGEREN PROJEKTU i inwestorem LIDEREM, a następnie systematyczne monitorowanie zgodności postępu prac budowlanych z opracowanym Harmonogramem. 2.4. Pełnienie stałego nadzoru nad przebiegiem cyklu realizacji budowy oraz zgodnością wykonywanych prac z zawartymi umowami, a także uzyskanymi pozwoleniami na budowę dróg oraz z dokonanymi zgłoszeniami robót budowlanych do starostw, a także z dokumentacją projektową oraz ze sztuką budowlaną i z przepisami Prawa budowlanego Dz. U. 2013, poz. 1409 j. t., oraz innymi obowiązującymi przepisami dotyczącymi realizacji przedmiotu inwestycji. 2.5. Prowadzenie stałej kontroli jakości wykonywanych robót wraz ze sprawdzaniem jakości przeznaczonych do wbudowania materiałów i wyrobów budowlanych oraz wyrażaniem zgody na ich wbudowanie, przy jednoczesnym niedopuszczaniu do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 2.6. Systematyczne sprawdzanie wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych oznakowań odcinków dróg, na których będą lub są prowadzone przedmiotowe prace budowlane. 2.7. Sprawowanie stałego nadzór nad przestrzeganiem przez uczestników procesu budowlanego przepisów ppoż. oraz Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, przepisów ochrony środowiska i ruchu drogowego w obrębie miejsc wykonywania robót budowlanych, które powinny zapewniać bezpieczeństwo zarówno uczestnikom procesu inwestycyjnego jak i osobom postronnym, które nawet gdyby przypadkowo znalazły się na terenie lub w pobliżu terenu wykonywania robót budowlanych. W przypadku stwierdzenia zagrożenia podejmowanie natychmiastowych działań zmierzających do likwidacji powstałego zagrożenia i przyczyny jego powstania. 2.8. Systematyczne kontrolowanie wpisów dokonanych w Dziennikach budów przez Kierowników budów i robót i inne uprawnione osoby oraz rozwiązywaniu wszelkich problemów związanych z realizacją robót budowlanych na poszczególnych budowach, łącznie z rozpatrywaniem ewentualnych roszczeń Wykonawców robót budowlanych, jak i innych uczestników procesu budowlanego, a także opracowanie i przedstawienie MENAGEROWI PROJEKTU i Zamawiającemu propozycji rozwiązania każdego zaistniałego zdarzenia. 2.9. Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Organy Nadzoru Budowlanego i inne organy uprawnione do kontroli oraz opracowanie wspólnie z MENAGEREM PROJEKTU i przedstawianie Zamawiającemu propozycji wykonania zaleceń nałożonych w wyniku tych kontroli, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego pełnienie nadzoru nad ich wykonaniem. 2.10. Systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji inwestycji w poszczególnych gminach oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zmianach w Harmonogramach poszczególnych robót, a także o wszystkich niezgodnościach z zatwierdzonymi projektami budowlanymi, oraz o wszelkich innych stwierdzonych nieprawidłowościach, które mogą mieć wpływ na proces realizacji inwestycji. 2.11. Systematyczne dokonywanie kontroli jakości wykonania robót i dokonywanie odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających wraz z wyrażaniem zgody na ich zakrycie oraz sprawdzanie dokumentów rozliczeń częściowych, dokonywanie ich weryfikacji i uzgadnianie z władzami poszczególnych podmiotowych gmin, a także ich opiniowanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu. 2.12. Udzielanie niezbędnej pomocy MENAGEROWI PROJEKTU w organizowaniu w miarę potrzeb narad z udziałem wszystkich uczestników procesu budowlanego oraz aktywne uczestniczenie w tych naradach. 2.13. Przygotowaniem poszczególnych budów i niezbędnej dokumentacji do odbioru końcowego zrealizowanej inwestycji, łącznie ze sprawdzeniem wykonanych stałych oznakowań dróg oraz monitorowanie i prowadzenie działań zmierzających do uzyskania wszelkich wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do zakończenia całego procesu inwestycyjnego. 2.14. Aktywne uczestniczenie w odbiorach końcowych poszczególnych dróg wykonanej inwestycji i przekazanie uprawnionym przedstawicielom danej gminy zakończonej inwestycji wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającą natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania. 2.15. Sprawdzanie i akceptowanie składanych przez Wykonawców robót budowlanych Kosztorysów powykonawczych i różnicowych, a także sprawdzanie, opisywanie i akceptowanie do wypłaty składanych faktur/rachunków za wykonane roboty budowlane. 2.16. Udzielenie niezbędnej pomocy MENAGEROWI PROJEKTU w sporządzeniu dokumentacji rozliczeniowej końcowej wraz z uzgodnieniem jej z władzami zainteresowanej gminy oraz jej zaopiniowanie i uzgodnienie z Zamawiającym - LIDEREM. 2.17. Nadzorowanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych wszelkich ewentualnych wad i usterek stwierdzonych przez Komisję odbiorową podczas odbioru końcowego wykonanych robót, łącznie z przeprowadzeniem odbioru wykonanych prac naprawczych. 2.18. Wykonawca będzie zobowiązany również do świadczenia usługi i bycia w pełnej dyspozycji na wezwanie Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi, w tym uczestniczenia w corocznych przeglądach w okresie gwarancji wbudowanych dróg, na których pełnił obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, łącznie z nadzorowaniem i odbieraniem wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych drogowych w ramach gwarancji napraw stwierdzonych wad i usterek oraz uczestniczenie w pogwarancyjnym przeglądzie wybudowanych w/w dróg łącznie z dokonaniem zaopiniowania wykonanych przeglądów wraz z nadzorowaniem i odbieraniem od Wykonawcę robót budowlanych drogowych wykonanych napraw w ramach pogwarancyjnego przeglądu. 2.19. Udzielenie niezbędnej pomocy MENAGEROWI PROJEKTU w dokonaniu rozliczenia końcowego całej inwestycji w gminach partnerskich obszaru turystycznego DOLINA ZIELAWY oraz opracowanie propozycji wysokości naliczonych ewentualnych koniecznych kar umownych lub odszkodowań należnych Zamawiającemu od danego Wykonawcy robót budowlanych. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonaną usługę na okres min. 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia WADIUM w jednej z kilku form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w wysokości 3.000,00 zł /trzy tysiące złotych/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rossosz.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach