Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pn. Przebudowa dworców kolejowych w Sieradzu.

PKP S.A. - Oddział Gospodarowania Nieruchomościami ogłasza przetarg

  • Adres: 01-246 Warszawa, ul. Armatnia 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4745560 , fax. 022 4745117
  • Data zamieszczenia: 2012-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PKP S.A. - Oddział Gospodarowania Nieruchomościami
    ul. Armatnia 14 14
    01-246 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4745560, fax. 022 4745117
    REGON: 00012680103765
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkp-nieruchomosci.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PKP S.A.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pn. Przebudowa dworców kolejowych w Sieradzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach branż architektoniczno-konstrukcyjnych, sanitarnych, elektroenergetycznej, teletechnicznej oraz drogowej dla projektu wykonywanego w systemie projektuj i buduj pn.: Przebudowa dworca kolejowego w Zgierzu Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi ma być pełniony nadzór określony jest w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z póżn. zm.) i obejmuje w szczególności: 1.Bieżącą koordynację, weryfikację oraz akceptację wykonywanych przez Wykonawcę prac projektowych oraz robót budowlanych w poszczególnych branżach budowlanych będących przedmiotem niniejszej umowy 2.Osobisty pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz projektu, czas pracy inspektora powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót. 3.Zorganizowanie i prowadzenie procesu przekazania placu budowy, 4.Wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót, 5.Uzgodnienie z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów) jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji, 6.Wydawanie wykonawcy poleceń do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego, 7.Organizowanie przynajmniej raz w miesiącu i prowadzenie Rady Budowy, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie. Organizowanie Roboczych narad w zależności od potrzeb, jednakże nie rzadziej niż co 2 tygodnie, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami, 8.Kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 9.Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót. 10.Potwierdzanie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne, dokumentację projektową, specyfikacje techniczne, przepisy BHP i p/poż. 11.Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac (przedłużeniu lub skróceniu) zaopiniowanie ich i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu, 12.Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i badaniach oraz odbiorach końcowych i przekazywania ich do użytkowania. 13.Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, 14.Wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę 15.Prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu. 16.Żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 17.Wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej, 18.Koordynowanie prowadzenia nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdzanie konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzanie wykonania nadzoru, 19.Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, 20.Udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego (w ramach tych czynności inspektor zobowiązany jest do stwierdzenia gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru), 21.Udzielanie opinii i sprawdzanie dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wykonalności, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla robót, technologii robót, zastosowania materiałów, 22.Potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, 23.Kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych zamówień uzupełniających lub dodatkowych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów i sprawdzanie oraz opisywanie faktur w szczególności: przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, ( zamówienia dodatkowe, uzupełniające, zamienne) warunkujących jednak zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy, 24.Sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające po uprzednim zaakceptowaniu ich przez zamawiającego, 25.Kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy i Ksiąg Obmiaru, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót, 26.Prawidłowe przechowywanie wszystkich dokumentów budowy, 27.Sprawdzanie posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia placu budowy przez cały okres budowy, 28.Dokonanie końcowego rozliczenia inwestycji w terminie 15 dni od daty końcowego odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkp-nieruchomosci.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach