Gmina Piła ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
- Data zamieszczenia: 2013-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
Pl. Staszica 10 10
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
REGON: 00063833000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy zadaniach pn.: A) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Buczka 11 - Remont węzła sanitarnego w nowej sali sportowej B) Publiczne Przedszkole Nr 2 w Pile, ul. Roosevelta 38A - Remont pomieszczeń bloku żywieniowego z kuchnią C) Żłobek Nr 1 w Pile, ul. Grabowa 7 - Remont w zakresie prac ogólnobudowlanych II oddział, korytarz D) Publiczne Przedszkole Nr 15 w Pile, ul. Grabowa 20 - Budowa placu zabaw - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ogólna charakterystyka zadań podlegających nadzorowi. Zadanie A Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Buczka 11 - Remont węzła sanitarnego w nowej sali sportowej Remont będzie polegał na doprowadzeniu do właściwego stanu technicznego i sanitarnego pomieszczeń poprzez wykonanie nowych okładzin podłóg, ścian, sufitów, wymianę stolarki drzwiowej oraz montaż nowego osprzętu sanitarnego. Wykonawca powinien zapoznać się z dokumentacją techniczną oraz innymi materiałami posiadanymi przez Zamawiającego. Z projektem budowlanym, przedmiarem robót oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót można zapoznać się na stronie internetowej: BIP Piła - Zamówienia Publiczne - Gmina Piła - Nr zamówienia: 35-ZP-2013 (www.bip.um.pila.pl) Zadanie B Publiczne Przedszkole Nr 2 w Pile, ul. Roosevelta 38A - Remont pomieszczeń bloku żywieniowego z kuchnią Remont będzie polegał na doprowadzeniu do właściwego stanu technicznego i sanitarnego pomieszczeń poprzez wykonanie nowych okładzin podłóg, ścian, sufitów, wymianę stolarki oraz montaż nowego osprzętu sanitarnego oraz kuchennego niezbędnego do prawidłowo funkcjonowania pomieszczeń kuchennych. Wykonawca powinien zapoznać się z dokumentacją techniczną oraz innymi materiałami posiadanymi przez Zamawiającego. Z projektem budowlanym, przedmiarem robót oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót można zapoznać się na stronie internetowej: BIP Piła - Zamówienia Publiczne - Gmina Piła - Nr zamówienia: 36-ZP-2013 (www.bip.um.pila.pl) Zadanie C Żłobek Nr 1 w Pile, ul. Grabowa 7 - Remont w zakresie prac ogólnobudowlanych II oddział, korytarz Remont będzie polegał na doprowadzeniu do właściwego stanu technicznego i sanitarnego pomieszczeń poprzez wykonanie nowych okładzin podłóg, ścian, sufitów, wymianę stolarki drzwiowej, przeszkleń wewnętrznych oraz adaptację tarasu,balkonu jako pomieszczenie zabaw dla dzieci niepełnosprawnych, remont tarasów na parterze. Wykonawca powinien zapoznać się z dokumentacją techniczną oraz innymi materiałami posiadanymi przez Zamawiającego. Z projektem budowlanym, przedmiarem robót oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót można zapoznać się na stronie internetowej: BIP Piła - Zamówienia Publiczne - Gmina Piła - Nr zamówienia: 34-ZP-2013 (www.bip.um.pila.pl) Zadanie D Publiczne Przedszkole Nr 15 w Pile, ul. Grabowa 20 - Budowa placu zabaw Budowa będzie polegała na dostawie i montażu gotowych urządzeń zabawowych zgodnie z projektem budowlanego obiektu małej architektury placu zabaw dokumentacją i obowiązującymi przepisami oraz technologią dla danego urządzenia zabawowego. Wykonawca powinien zapoznać się z dokumentacją techniczną oraz innymi materiałami posiadanymi przez Zamawiającego. Z projektem budowlanym, przedmiarem robót oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót można zapoznać się na stronie internetowej: BIP Piła - Zamówienia Publiczne - Gmina Piła - Nr zamówienia: 37-ZP-2013 (www.bip.um.pila.pl) Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty dla poszczególnych zadań wymienionych w punktach A, B, C i D adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Zakres obowiązków i czynności dla Inspektora nadzoru inwestorskiego: 1) pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązująca ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243 poz.1623), 2) zapoznanie się z dokumentacją techniczną każdego zadania, 3) nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wykonywaniem robót nad wszystkimi zadaniami, 4) reprezentowanie interesów Zamawiającego na poszczególnych budowach w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowych, prawa budowlanego oraz umowy na realizację remontu, 5) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z nadzorowanymi robotami, 6) współpraca z nadzorem autorskim, 7) zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, 8) rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji robót, 9) rzeczowe i finansowe rozliczenie robót, 10) kontrolowanie i zatwierdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacjami technicznymi, 11) szacowanie i weryfikowanie oraz uzgadnianie z Zamawiającym robót dodatkowych, zamiennych zaproponowanych przez Wykonawcę w zakresie rzeczowym i finansowym, 12) sporządzenie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, 13) sprawdzenie i zatwierdzanie pod względem merytorycznym kosztorysów robót dodatkowych lub zamiennych, 14) dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, 15) organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów końcowych oraz przygotowanie protokołów odbioru w porozumieniu z Zamawiającym, 16) nadzór i weryfikacja dokumentów wymaganych do zgłoszenia o zakończenia budowy, do Nadzoru budowlanego i innych służb w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie - jeżeli będą takie wymagania, 17) bezpłatne uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych z Wykonawcą robót (min. raz do roku) po zakończeniu robót (okres gwarancji na roboty budowlane - zgodnie z ofertą Wykonawcy wybranego w wyniku postępowania przetargowego na dane zadanie, 18) raz w tygodniu uczestnictwo i prowadzenie narad technicznych z Zamawiającym, Użytkownikiem i Wykonawcą, przygotowanie oraz wykonanie protokołów z tych narad, 19) informowanie pisemnie Zamawiającego o ewentualnych nieprawidłowościach i zagrożeniach mających wpływ na terminowe wykonanie poszczególnych zadań, 20) kontrola prac budowlanych minimum 2 razy w tygodniu na zadaniach A, B, i C i minimum 1 raz w tygodniu na zadaniu D, 21) w razie konieczności przybycie na każde żądanie Zamawiającego, 22) sprawdzenie i zatwierdzenie sporządzonych przed odbiorem końcowym przez Kierownika robót dokumentów potwierdzających posiadanie atestów, certyfikatów i wszelkich dopuszczeń dla materiałów użytych podczas realizacji danego zadania. Każdy dokument musi być opisany nazwą danego zadania i opatrzony pieczątką imienną Kierownika budowy z numerem uprawnień, 23) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji dotyczącej danego zadania, będącej niezbędnym załącznikiem do protokołu odbioru końcowego danego zadania. Warunki płatności 1. Płatnikiem faktur będą poszczególne placówki oświatowe. 2. Wykonawca ma obowiązek wystawienia czterech faktur dla każdej placówki oświatowej osobno. 3. Wykonawca ma prawo wystawić fakturę po wykonaniu pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w poszczególnej placówce oświatowej. 4. Podstawą do wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru końcowego robót budowlanych podpisany przez Strony. Okres rękojmi Okres rękojmi na wykonanie usługi wynosi minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z pracami remontowymi węzła sanitarnego w budynku przedszkola Bajkowe Zacisze przy ul. 3 Stycznia nr 70 w Nowym Tomyślu, dz. nr ewid. 1/6 i 1/8, Gmina Nowy Tomyśl
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy sieci kanalizacji sanitarnej - rurociągu tłocznego PE fi 110 oraz tłoczni ścieków do miejscowości Glinno
Dodano: 2016-07-26 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 160 Sowia Góra - Międzychód - budowa mostu w m. Międzychód rz. Warta
Dodano: 2016-07-26 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na niżej wymienione odcinki: Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła na odcinku Debrzno Wieś - Lipka Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła w m. Krajenka Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła w m. Blękwit Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła na odcinku od granicy gmin Złotów/Zakrzewo do skrzyżowania z DP 1022P Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła na odcinku od m. Żeleźnica do m. Dolnik Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła wraz z budową nowego mostu w m. Skórka
Dodano: 2016-07-14 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu Zmiana przebiegu drogi wojewódzkiej nr 432 Środa Wielkopolska - Września na odcinku Grzymisławice - Obłaczkowo
Dodano: 2016-07-05 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu ba zadaniu Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 185 Obrzycko - Szamotuły
Dodano: 2016-06-28 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 185 Piotrowo - Zielonagóra
Dodano: 2016-06-28 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji przedsięwzięcia pn: Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych i powojskowych na terenie miasta Piły - rozwój strefy przemysłowej Piła południowo-wschodnia (rejon ul. Wawelskiej)- przebudowa i rozbudowa ul. Wawelskiej - od km 0+000,00 (od przejazdu kolejowego linii kolejowej nr 203 Tczew - Kostrzyn) do km ok. 2+000,00.
Dodano: 2016-06-27 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 194 Wyrzysk-Gołańcz w m. Wyrzysk
Dodano: 2016-06-23 - Przedmiot zamówienia obejmuje usługę kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rojowie przy ul. Stefana Czarnieckiego gm. Ostrzeszów wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną.
Dodano: 2016-06-16