Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg
- Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 7426930 , fax. 95 7426979
- Data zamieszczenia: 2012-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
ul. Rynek 1 1
66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
tel. 95 7426930, fax. 95 7426979
REGON: 21096684600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy remoncie sali gimnastycznej w Gimnazjum nr 1 w Międzyrzeczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad remontem sali gimnastycznej w Gimnazjum nr 1 w Międzyrzeczu, który obejmuje wymianę istniejącej nawierzchni boiska sportowego na systemową sportową nawierzchnię Lumaflex Duo Omnisports Reference lub równoważną oraz roboty remontowe sali i zaplecza. 2. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje nadzór inwestorski: a)Robót branży budowlanej, b)Robót branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 3. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: a)monitorowanie postępu prac; b)sprawowanie nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 Prawa budowlanego; c)współpracę z nadzorem autorskim, wyjaśnianie wątpliwości i zastrzeżeń do projektu, wprowadzanie zmian nie powodujących zwiększenia kosztu r.b.m. - nie mających wpływu na zasadnicze rozwiązania konstrukcyjne, technologiczne i nie powodujących pogorszenia użyteczności obiektu, wzywanie nadzoru autorskiego na budowę oraz uznawanie i potwierdzanie pobytów płatnych na karcie nadzoru; d)pobyty na budowie inspektorów nadzoru, zgodnie z technologią wykonywania robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, (nie rzadziej niż 1 razy w tygodniu, a w miarę potrzeb częściej bądź na każde wezwanie Zamawiającego), weryfikacja dobranego sprzętu do realizacji inwestycji; e)rozliczanie wykonawców z realizacji robót, sprawdzanie i akceptowanie faktur, kalkulacji szczegółowych, kosztorysów częściowych do faktur, naliczanie kar i odszkodowań; f)opiniowanie wniosków na roboty dodatkowe i zamienne wraz ze sprawdzaniem stosownych kosztorysów; g)opiniowanie wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń, i technologii; h)przygotowanie oraz udział w odbiorach częściowych i w końcowym; i)w przypadku zgłoszenia przez Użytkownika usterek w okresie gwarancyjnym, Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego udziału w przeglądzie oraz nadzór nad prawidłowością usunięcia usterek; j)przekazanie Zamawiającemu dokumentów z odbiorów częściowych, prób, atestów na zabudowane materiały i nadzór nad naniesieniem w dokumentacji projektowej przez projektanta i kierownika budowy zmian i uzupełnień, wynikłych w trakcie realizacji; k)w razie konieczności wykonania robót dodatkowych, nieprzewidzianych lub zamiennych, przygotowanie wspólnie z kierownikiem budowy protokołu konieczności, określenie szacunkowej wartości robót oraz sprawdzenie kosztorysu ofertowego; l)prowadzenie i kontrola rozliczeń budowy oraz przygotowanie dokumentów przekazania na majątek trwały (OT); m)pełnienie nadzoru nad wykonaniem dokumentacji powykonawczej; n)wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej z realizacji budowy w wersji drukowanej i elektronicznej. Dokumentację tą należy wykonać w 2 egzemplarzach. Wykonaną dokumentację z realizacji budowy Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu. 4. Szczegółowy opis robót budowlanych podlegających nadzorowaniu określają opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które Zamawiający udostępni zainteresowanym do wglądu. Dokumenty te znajdują się również na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.bip.miedzyrzecz.pl/site.php?pobierzSiwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pod nazwami: 1) Przebudowa dróg gminnych wraz z odwodnieniem w miejscowościach Sidłów, Gardzko i Ogardy 2) Przebudowa drogi wiejskiej wraz z odwodnieniem w Gminie Strzelce Krajeńskie w miejscowości Gilów 3) Przebudowa dróg gminnych wraz z odwodnieniem w miejscowości Brzoza
Dodano: 2016-07-22 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji inwestycji pod nazwą: Zintegrowana przebudowa dróg gminnych z uwzględnieniem poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w powiązaniu z siecią dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie. Etap VII - Remont ulicy Zachodniej oraz ulicy Północnej w Strzelcach Krajeńskich realizowana w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
Dodano: 2016-05-17 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, tj. sprawowanie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Strzelcach Krajeńskich o sale dydaktyczne w celu rozpoznawania i rozwijania zawodowych predyspozycji uczniów
Dodano: 2016-04-15 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj mikroinstalacji prosumenckich w ramach projektu pn. Budowa mikroinstalacji prosumenckich na terenie gminy Międzyrzecz
Dodano: 2015-07-29 - Inżynier Kontraktu w zakresie zarządzania, kontroli i nadzoru wykonania robót budowlanych dotyczących modernizacji sanitariatów w budynkach Technikum Leśnego oraz wykonania izolacji termicznej podłóg i posadzek na gruncie w Sali Gimnastycznej Technikum Leśnego im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynków Technikum Leśnego im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie
Dodano: 2015-06-08 - Inżynier Kontraktu w zakresie zarządzania, kontroli i nadzoru wykonania robót budowlanych dotyczących modernizacji sanitariatów w budynkach Technikum Leśnego oraz wykonania izolacji termicznej podłóg i posadzek na gruncie w Sali Gimnastycznej Technikum Leśnego im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynków Technikum Leśnego im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie
Dodano: 2015-05-15 - Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją zadania: Rozbiórka i budowa nowego mostu wraz z mostem objazdowym przez rz. Wartę w m. Skwierzyna w ciągu drogi woj nr 159 Nowe Polichno-Skwierzyna w km 13+423
Dodano: 2015-05-12 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego i przyrodniczego nad budową dziesięciu przystani rzecznych nad Odrą w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Odra dla turystów 2020 - lubuskie przystanie
Dodano: 2015-03-17 - Usługa pełnienia ogólnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa (modernizacja) budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego położonego przy ul. Podgórnej 7 w Zielonej Górze
Dodano: 2015-03-16 - Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją zadania: Rozbiórka i budowa nowego mostu wraz z mostem objazdowym przez rz. Wartę w m. Skwierzyna w ciągu drogi woj nr 159 Nowe Polichno-Skwierzyna w km 13+423.
Dodano: 2015-02-06