Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Rewitalizacja przestrzeni miejskiej centrum miasta Głuchołazy

Burmistrz Głuchołaz ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4092100 , fax. 077 4092101
  • Data zamieszczenia: 2011-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Głuchołaz
    Rynek 15 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 077 4092100, fax. 077 4092101
    REGON: 00052454200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Rewitalizacja przestrzeni miejskiej centrum miasta Głuchołazy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane przy realizacji zadania pn. Rewitalizacja przestrzeni miejskiej centrum miasta Głuchołazy Zakres nadzoru budowlanego obejmuje : - roboty drogowe, - roboty instalacyjne, - roboty elektryczne, - roboty budowlane, - udział w prowadzeniu procedury na wybór wykonawcy robót z wcześniejszą weryfikacją i sprawdzeniem projektu i kosztorysów inwestorskich, - przygotowanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej - sporządzanie raportów monitoringowych z przebiegu realizacji robót co najmniej 2 razy w miesiącu oraz dodatkowo na życzenie Inwestora, - udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy, - kontrola realizacji robót w zakresie zgodności z projektem, technologią wykonania i harmonogramem rzeczowo-finansowym, oraz warunkami zawartych umów, - kontrola finansowa realizacji robót, - prowadzenie dokumentacji budowy : protokoły rad budowy, prowadzenie dziennika budowy, protokoły robót zanikających lub ulegających zakryciu, protokoły robót zamiennych, protokoły konieczności, - rozstrzyganie i rozwiązywanie problemów natury technicznej wynikłych w trakcie realizacji robót, - przekazywanie informacji o stwierdzonych niezgodnościach w trakcie prac, - kompletowanie dokumentacji /zdjęcia, filmy, slajdy/ w czasie całego okresu realizacji prac, - kompletowanie dokumentów niezbędnych do końcowego odbioru prac, - udział w odbiorach poszczególnych elementów i etapów prac oraz w odbiorze końcowym realizowanego zadania zgodnie z art. 56 ustawy Prawo budowlane, - sporządzenie rozliczenia końcowego z realizowanego zadania, - Wy/inspektorzy poszczególnych branż w zależności od postępu robót/ zobowiązany jest do co najmniej dwóch pobytów w tygodniu na budowie po 2-godziny oraz jeden pobyt w tygodniu po 1-godzine w siedzibie Zamawiającego, w przypadkach koniecznych na wezwanie telefoniczne poza w/w ustaleniami, - procedurę odbiorów częściowych wykonanych robót należy rozpocząć w terminie 3-ch dni od zgłoszenia ich przez Wykonawcę natomiast odbiór prac nie może trwać dłużej jak pięć dni, - procedurę odbioru końcowego robót należy rozpocząć 10 dni po zgłoszeniu gotowości przez Wykonawcę i odbiór robót nie powinien trwać dłużej jak 14 dni, - wykonywanie innych czynności i zadań nie wymienionych w niniejszym zakresie, które okażą się konieczne dla realizacji inwestycji. Orientacyjny opis prac planowanych do nadzorowania : a) dot. przebudowy ul. Apteczna i Wita Stwosza z ciągiem pieszo - jezdnym. - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych drogi, - rozbiórka elementów dróg, chodników i ogrodzeń , - roboty ziemne - regulacja pionowa urządzeń obcych i montaż studzienek ściekowych, - podbudowy, - nawierzchnie jezdni z kostki kamiennej, - nawierzchnie chodników z kostki kamiennej i betonowej, - oznakowania docelowe, - oświetlenie uliczne, kablowe, - kanalizacja deszczowa odwodnienia drogi, - elementy małej architektury, b) dot. przebudowy ul. Plac Basztowy, ul. Basztowej z parkingiem i części ul. Korfantego. - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych drogi, - rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń, - roboty ziemne, - regulacja pionowa urządzeń obcych i montaż studzienek ściekowych, - podbudowy , - nawierzchnie z kostki granitowej, bazaltowej, płyt sjenitowych i kamienia polnego, - nawierzchnie chodników z kostki kamiennej i betonowej, - oznakowania docelowe, - sieć wodociągowa i kanalizacja sanitarna, - oświetlenie uliczne, kablowe, - kanalizacja deszczowa odwodnienia drogi, - elementy małej architektury, c) dot. przebudowy ul. Batorego i placu pomiędzy ulicami Batorego i Korfantego. - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych drogi, - rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń, - roboty ziemne, - regulacja pionowa urządzeń obcych i montaż studzienek ściekowych, - podbudowy , - nawierzchnie jezdni z kostki kamiennej, - nawierzchnie chodników z kostki kamiennej i betonowej, - oznakowania docelowe, - sieć wodociągowa i kanalizacja sanitarna, - oświetlenie uliczne, kablowe, - kanalizacja deszczowa odwodnienia drogi, - elementy małej architektury, - rozbiórka budynku szaletu miejskiego, d) dot. przebudowy ul. Tadeusza Kościuszki (na odcinku staromiejskim). - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych drogi, - rozbiórka elementów dróg, - roboty ziemne, - regulacja pionowa urządzeń obcych i montaż studzienek ściekowych, - podbudowy , - nawierzchnie jezdni z kostki kamiennej, - nawierzchnie chodników z kostki kamiennej i betonowej, - krawężniki kamienne, granitowe, - oznakowania docelowe, - sieć wodociągowa i kanalizacja sanitarna, - oświetlenie uliczne, kablowe, - kanalizacja deszczowa odwodnienia drogi, - elementy małej architektury, e) dot. przebudowa ul. Ligonia i ul. Góry Św. Anny wraz z ciągiem pieszo-jezdnym i chodnikiem od ulicy Ligonia do ulicy Batorego. - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych drogi, - rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń, - roboty ziemne, - regulacja pionowa urządzeń obcych i montaż studzienek ściekowych, - podbudowy , - nawierzchnie jezdni z kostki kamiennej, - nawierzchnie chodników z kostki kamiennej i betonowej, - oznakowania docelowe, - oświetlenie uliczne, kablowe, - kanalizacja deszczowa odwodnienia drogi, - elementy małej architektury, Szczegółowy zakres prac do wykonania zawiera dokumentacja techniczna oraz przedmiary i kosztorysy. Wykonawca w kosztach powinien uwzględnić : - koszty dojazdów i pobytów na budowie 2. Miejsce realizacji zamówienia (lokalizacja): województwo opolskie, powiat nyski, gmina Głuchołazy, miejscowość Głuchołazy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2011
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach