Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania p.n.Rekultywacja wraz z odgazowaniem kwatery składowiska odpadów, przeznaczonej do zamknięcia, usytuowanej na działce gruntowej nr ewidencyjny 1458/3 w miejscowości Korczów. Znak postępowania: ZP/ZOŚ/2/2012

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Łąkowa 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6881852, 6882916 , fax. 084 6881847
  • Data zamieszczenia: 2012-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Łąkowa 13 13
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6881852, 6882916, fax. 084 6881847
    REGON: 95031744800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania p.n.Rekultywacja wraz z odgazowaniem kwatery składowiska odpadów, przeznaczonej do zamknięcia, usytuowanej na działce gruntowej nr ewidencyjny 1458/3 w miejscowości Korczów. Znak postępowania: ZP/ZOŚ/2/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n. Rekultywacja wraz z odgazowaniem kwatery składowiska odpadów, przeznaczonej do zamknięcia, usytuowanej na działce Nr 1458/3 w miejscowości Korczów realizowanego w ramach projektu Kompleksowy system gospodarki odpadami w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Korczów - etap II. W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie rekultywacji wraz z odgazowaniem kwatery składowiska odpadów, przeznaczonej do zamknięcia, usytuowanej na działce Nr 1458/3 w miejscowości Korczów, Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę zgodnie z którą wartość wykonania zadania inwestycyjnego ogółem wynosi: 2 212 335,53 PLN 2. Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad rekultywacją wraz z odgazowaniem kwatery składowiska odpadów, przeznaczonej do zamknięcia, usytuowanej na działce Nr 1458/3 w miejscowości Korczów , w branży konstrukcyjno - budowlanej, w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim obejmuje: 1.) Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie składowiska odpadów komunalnych w m. Korczów koło Biłgoraja i dotyczy rekultywacji starej kwatery, którą częściowo zrekultywowano zgodnie z projektem budowlano wykonawczym na modernizację i rozbudowę wysypiska śmieci wraz z rekultywacją obecnie eksploatowanej części w miejscowości Korczów, z 1998 r. Wspomniana rekultywacja została wykonana do połowy wysokości skarpy północno - wschodniej oraz południowo - wschodniej. Na zrekultywowanej skarpie wykonano 4 szt. pionowych studni odgazowania, drenaż oraz repery. Wymagane jest aby wykonywane w ramach przedmiotowego zadania warstwy rekultywacyjne zostały połączone z wcześniej wykonanymi. Obszar przeznaczony do rekultywacji stanowi - 21 679 m2 (2,16 ha). Średnia rzędna dna kwatery rekultywowanej - 207,00 m n.p.m. a rzędna wierzchowiny od 220,20 m n.p.m. do 222,40 m n.p.m. 2.) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: Uformowanie korpusu składowiska w tym: przemieszczanie mas odpadów w obrębie składowiska, formowanie i zagęszczanie nasypów z odpadów, ze spadkami zgodnie z dokumentacja techniczną na zewnątrz w kierunku skarp, ukształtowanie wierzchowiny kwatery musi zapewniać swobodny spływ wód deszczowych, przy zachowaniu prędkości nie rozmywających, docelowy kształt bryły zrekultywowanej kwatery przedstawia dokumentacją techniczną (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ), wykonanie warstw rekultywacyjnych zapewniających odcięcie zdeponowanych odpadów od wód deszczowych, ukierunkowany przepływ biogazu, bezpieczne odprowadzanie wód deszczowych oraz swobodną wegetację roslin: A. warstwy rekultywacyjne wierzchowiny składowiska: wykonanie na zdeponowanych odpadach warstwy wsporczo - wyrównawczej o grubości 0,2 m z piasku, wykonanie warstwy odgazowującej o grubości 0,2 m ze żwiru lub maty drenażowej, wykonanie warstwy wzmacniająco - separacyjnej z geowłókniny polipropylenowej igłowanej, wykonanie warstwy uszczelnienia mineralnego o grubości 0,45 m (poprzez ułożenie 3 warstw po 0,15 m) z mieszaniny gruntów pylastych gliny oraz iłów krakowieckich, wykonanie warstwy oddzielającej warstwę mineralną od warstwy drenażowej z geowłókniny polipropylenowej igłowanej, wykonanie warstwy drenażowej o grubości 0,15 m z pospółki, wykonanie warstwy oddzielającej z geowłókniny polipropylenowej igłowanej, wykonanie warstwy glebotwórczej o grubości 0,6 m z mieszanki osadu ściekowego z gruntem mineralnym - piaskiem w proporcji 1:3 - 1 część osadu i 3 części gruntu mineralnego, B. warstwy rekultywacyjne skarp obciążonych odpadami nowych kwater (południowo - wschodnia i częściowo północno-wschodnia): wykonanie na zdeponowanych odpadach warstwy wsporczo - wyrównawczej o grubości 0,2 m z piasku, wykonanie warstwy odgazowującej o grubości 0,2 m ze żwiru lub maty drenażowej, wykonanie warstwy wzmacniająco - separacyjnej z geowłókniny polipropylenowej igłowanej, wykonanie warstwy uszczelnienia mineralnego o grubości 0,30 m (poprzez ułożenie 2 warstw po 0,15 m) z mieszaniny gruntów pylastych gliny oraz iłów krakowieckich, wykonanie warstwy uszczelniającej poprzez ułożenie geomembrany polietylenowej, wykonanie warstwy drenarsko - wzmacniającej tj. 1) warstwa piasku grubego o grubości - 0,05 m, 2) geosiatka polipropylenowa (georuszt), 3) warstwa pospółki o grubości 0,20 m, 4) geosiatka polipropylenowa (georuszt), 5) warstwa pospółki o grubości 0,10 m, wykonanie warstwy okrywowej zabezpieczającej warstwę drenarsko - wzmacniającą z geotkaniny polipropylenowej, B.1. Wykonanie grobli zgodnie z dokumentacją techniczną - rys. Nr 4 Przekrój podłużny A-A. C. warstwy rekultywacyjne skarp nieobciążonych odpadami nowych kwater (południowo - zachodnia, północno - zachodnia i połowa północno-wschodniej): wykonanie na zdeponowanych odpadach warstwy wsporczo - wyrównawczej o grubości 0,2 m z piasku, wykonanie warstwy odgazowującej o grubości 0,2 m ze żwiru lub maty drenażowej, wykonanie warstwy wzmacniająco - separacyjnej z geowłókniny polipropylenowej igłowanej, wykonanie warstwy uszczelnienia mineralnego o grubości 0,30 m (poprzez ułożenie 2 warstw po 0,15 m) z mieszaniny gruntów pylastych gliny oraz iłów krakowieckich, wykonanie warstwy oddzielającej warstwę mineralną od warstwy drenażowej z geowłókniny polipropylenowej igłowanej, wykonanie warstwy drenażowej o grubości 0,15 m z pospółki, wykonanie warstwy oddzielającej z geowłókniny polipropylenowej igłowanej, wykonanie warstwy glebotwórczej o grubości 0,6 m z mieszanki osadu ściekowego z gruntem mineralnym - piaskiem w proporcji 1:3 - 1 część osadu i 3 części gruntu mineralnego, UWAGA: W przypadku rozbieżności opisu warstw rekultywacyjnych pomiędzy częścią opisową dokumentacji technicznej a w częścią rysunkową jako wiążące do sporządzenia oferty należy traktować warstwy rekultywacyjne zaznaczone w części rysunkowej dokumentacji technicznej na Przekroju podłużnym A-A rys. Nr 4 oraz na Przekroju poprzecznym B-B rys. Nr 5 i Przekroju poprzecznym C-C rys. Nr 6. 3.) Wykonanie odgazowania: wykonanie studni odgazowujących typu wierconego z rur PEHD ? 110 mm z częściową perforacją szczelinową, w obsypce żwirowej, średnica odwiertu ? 300 mm, ilość studni - 6 sztuk, założony promień oddziaływania pojedynczej studni - 30,00 m, zgodnie z rys. Nr 7 w dok. technicznej zakończenie wykonanych studni odgazowujących filtrem z mieszaniny torfu i kompostu o wysokości 0,5 m, filtr zamknąć szczelną pokrywą z kominkiem odgazowującym, w części składowiska, w której zawartość w biogazie substancji palnej będzie wystarczająca, końcówki studni odgazowujących uzbroić w głowice szybu z możliwością ujmowania i przetwarzania biogazu, jeżeli nie będzie można go wykorzystać do potrzeb energetycznych zostanie on spalony w pochodni, w celu stwierdzenia przydatności gazu składowiskowego na potrzeby energetyczne Wykonawca rekultywacji zobowiązany jest przeprowadzić na swój koszt badanie gazu i na jego podstawie zastosować odpowiedniej wielkości i wydajności kontener modułu przygotowania biogazu wyposażony w oświetlenie, ogrzewanie, system zabezpieczenia eksplozymetrycznego, pochodnię gazową, wykonanie rurociągów odprowadzających biogaz z poszczególnych studni odgazowujących do pochodni spalania, o łącznej długości 450,00 mb z rur polietylenowych (PEHD) o średnicy nominalnej 110 mm, na ciśnienie nominalne PN 5. 4.) Wykonanie odwodnienia powierzchniowego i zagospodarowanie wód opadowych: wykonane odwodnienie musi zapewniać spływ wód opadowych z bryły kwatery na teren u podnóża bryły składowiska gdzie będą zbierane drenażem opaskowym i odprowadzane do dwóch rurociągów, a następnie do rowu okalającego składowisko montaż 8 sztuk studzienek kanalizacyjnych inspekcyjnych, systemowych PP o śr. 400 mm z kinetą przelotową dla rur o śr. 200 mm i trzonem z rury karbowanej o wys. do 2,0 m, zamknięcie teleskopem z pokrywą pełną D400 (studzienki - D1, D2, D3, D4, D5, D7, D8, D9), montaż 1 sztuki studzienki kanalizacyjnej inspekcyjnej, systemowej o śr. 400 mm z kinetą zbiorczą dla rur o śr. 200mm i trzonem z rury karbowanej o wys. do 2m, zamknięcie teleskopem z pokrywą pełną D400 (studzienka D6), wykonanie kanału odpływowego z rur kanalizacyjnych, dwuściennych z PP o średnicy 200 mm SN8 w obsypce piasku średniego, na odcinku od studni D6 do wylotu oznaczonego D6a - długość 18,3 m, odprowadzającego wody do rowu opaskowego, wykonanie przejścia w/w rurociągu przez jezdnię asfaltową z odtworzeniem nawierzchni, wykonanie drenażu opaskowego z rur drenarskich dwuściennych PP o średnicy 200 mm, SN 8 łączącego studzienki o długości - 275,20 m 5.) Wykonanie rekultywacji biologicznej: zadarnienie, obsianie okrywy rekultywacyjnej z zastosowaniem mieszanki zadarniającej, wykonanie nawożenia mineralnego w okresie 4 - 6 tygodni po utworzeniu warstwy rekultywacyjnej i 2 - 3 tygodnie przed siewem nasion, w przypadku ew. odkształceń w wyniku osiadania odpadów oraz stagnowania wód opadowych należy taki teren wypełnić ziemią uprawną i odbudować zadarnienie, 6.) Wykonanie zabezpieczenia przed pożarem i wybuchem: wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji rekultywacji przygotować zasady postępowania w zakresie ochrony p.poż. i przeciw wybuchowej w formie instrukcji, wykonawca zobowiązany jest wykonać oznakowanie z użyciem tablic informacyjnych stref zagrożenia wybuchem oraz pomalować obudowy studni gazowych na kolor żółty, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć środki gaśnicze w ilości i rodzaju zgodnym z obowiązującymi przepisami i w uzgodnieniu z miejscową strażą pożarną, 7.) Uwagi końcowe: wykonawca w ramach realizacji rekultywacji zobowiązany jest zapewnić nadzór geodezyjny i geotechniczny z poniesieniem jego kosztów, Szczegółowy opis zadania inwestycyjnego oraz zakres rzeczowy nad którym sprawowany będzie nadzór inwestorski określa: załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ - Dokumentacja techniczna dla obiektu - Rekultywacja wraz z odgazowaniem kwatery składowiska odpadów przeznaczonej do zamknięcia, usytuowanej na działce nr 1458/3 w m. Korczów koło Biłgoraja, oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla rekultywacji kwatery składowiska odpadów komunalnych przeznaczonej do zamknięcia w m. Korczów gm. Biłgoraj załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ - decyzja określająca techniczny sposób zamknięcia I kwatery wydzielonej części składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne. załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ - decyzja pozwolenia na budowę 3. Wymagany Zakres działania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego określa ustawa Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). Inspektor Nadzoru Inwestorskiego ma za zadanie w szczególności: 1)reprezentować inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, harmonogramem robót oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej, 2)sprawdzać jakość wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, urządzeń i innych materiałów, a w szczególności zapobiegać zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, 3)sprawdzać i odbierać roboty budowlane ulegające zakryciu lub zanikające, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywać i uczestniczyć w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania, 4)potwierdzać faktycznie wykonane roboty, należne płatności dla Wykonawcy oraz usunięcia ewentualnych wad, a także kontrolować terminy przebiegu budowy i jej rozliczeń zgodnie z zawartymi przez Zamawiającego umowami. 3.1. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: 1)nadzór nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem, 2)uczestnictwo w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez inwestora, 3)koordynację robót prowadzonych we wszystkich branżach, (art. 27 ustawy - Prawo budowlane) 4)podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu, 5)prowadzenie nadzoru nad realizacją robót zgodnie z Prawem budowlanym, 6)udział w załatwianiu spraw spornych oraz skarg wynikających z realizowanych robót, 7)kontrolowanie przestrzegania zgodności z dokumentacją jakości i kosztów realizowanych robót, 8)informowanie zamawiającego na piśmie o wszelkich uwagach odnośnie realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego, 9)przejęcie od wykonawcy robót budowlanych harmonogramu przedstawiającego realizację inwestycji, 10)przyjmowanie od wykonawcy robót faktur i dokumentów rozliczeniowych, bieżąca ich kontrola, sprawdzanie w zakresie merytorycznym i rachunkowym, potwierdzanie ich zgodności z protokołem odbioru i przekazywanie Zamawiającemu, 11)przeprowadzanie kontroli oraz przebywanie na placu budowy w takich odstępach czasu aby zapewnić bieżącą skuteczność nadzoru, co najmniej dwa razy w tygodniu oraz na każde wezwanie zamawiającego lub kierownika budowy, w okresie faktycznego wykonywania robót zgodnie z harmonogramem wykonawcy robót budowlanych, 12)relacjonowanie w każdym tygodniu - (np. w każdy piątek lub inny uzgodniony z Zamawiającym dzień tygodnia) w siedzibie Zamawiającego przebiegu robót łącznie ze sporządzeniem notatki służbowej z postępu robót, w okresie faktycznego wykonywania robót zgodnie z harmonogramem wykonawcy robót budowlanych, 13)przygotowanie całokształtu spraw związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji do odbioru i dokonaniem odbioru końcowego, w szczególności: stwierdzenie gotowości do odbioru końcowego robót budowlanych od wykonawcy robót, oraz odbiory elementów ulegających zakryciu i robót zanikowych, 14)sprawowanie nadzoru nad kompletnością dokumentacji powykonawczej - jak: inwentaryzacja powykonawcza, atesty i aprobaty techniczne, certyfikaty zgodności wydane przez Instytut Techniki Budowlanej lub Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie, świadectwa badań laboratoryjnych, próby, gwarancje, 15)przygotowanie kompletu dokumentów niezbędnych do dokonania zgłoszenia o zakończeniu budowy, 16)przekazanie kompletnej, sprawdzonej dokumentacji odbiorowej Zamawiającemu, 17)przeprowadzenie procedury uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie, 18)zapewnienie konsultacji i fachowego doradztwa na rzecz zamawiającego, 19)zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje również przygotowanie na wniosek zamawiającego wszelkich informacji związanych z inwestycją a wymaganych przez Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, 20)uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek, 21)dokonanie ostatecznego odbioru inwestycji po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą robót, 22)sporządzenie rozliczenia rzeczowo - finansowego inwestycji, 23)przygotowanie informacji do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych OT, 24)wykonywanie czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót, 25)Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest podejmować także inne, nie wymienione w niniejszej SIWZ działania zabezpieczające w szczególności interes zamawiającego i przyczyniające się do prawidłowego wykonania inwestycji w zakresie robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.biuletyn-publiczny.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach