Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Przebudowa dróg gminnych w Gminie i Mieście Rudnik nad Sanem

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem ogłasza przetarg

  • Adres: 37-420 Rudnik, Rynek 40
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8761002, 8761069 , fax. 015 8761119
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
    Rynek 40 40
    37-420 Rudnik, woj. podkarpackie
    tel. 015 8761002, 8761069, fax. 015 8761119
    REGON: 83040946500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Przebudowa dróg gminnych w Gminie i Mieście Rudnik nad Sanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, polegającymi na przebudowie dróg gminnych w Gminie i Mieście Rudnik nad Sanem obejmującej ulice: Stróżańską, Konopnickiej (Przędzel - Borowina - Stróża - Rudnik), Targową, Piaskową, Czarnieckiego, Batorego i Orzeszkowej. 2. Zakres rzeczowy robót budowlanych objętych nadzorem: 1) Przebudowa drogi gminnej klasy L nr 102703 R Przędzel - Borowina - Stróża - Rudnik (ul. Stróżańska i ul. Konopnickiej), od km 0+000,00 do 6+819,02 o długości 6 819,02 mb. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (o grubości: 3 cm - warstwa wiążąca, 4 cm - warstwa ścieralna, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm) dla kategorii ruchu KR 1. Budowa chodników o łącznej długości 3 513,01 mb oraz poboczy utwardzonych 8 024,02 mb wraz z inwentaryzacją powykonawczą. 2) Przebudowa drogi gminnej klasy L nr 102724 R ul. Targowa, od km 0+000,00 do 0+819,27 o długości 819,27 mb. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (o grubości: 3-4 cm - warstwa wiążąca, 4 cm - warstwa ścieralna, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm) dla kategorii ruchu KR 1. Budowa chodników o łącznej długości 1 146,30 mb wraz inwentaryzacją powykonawczą. 3) Przebudowa drogi gminnej klasy L nr 102718 R ul. Piaskowa, od km 0+000,00 do 0+324,19 o długości 324,19 mb. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (o grubości: 4 cm - warstwa wiążąca, 4 cm - warstwa ścieralna, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm) dla kategorii ruchu KR 1 wraz inwentaryzacją powykonawczą. 4) Przebudowa dróg gminnych klasy L nr 102708 R, 102709 R, 102710 R, 102711 R, 102716 R, ul. Batorego i ul. Czarnieckiego, od km 0+000,00 do 0+360,00 i od km 0+000,00 do 1+337,40 o łącznej długości 1 800,00 mb. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (o grubości: 3 cm - warstwa wiążąca, 3 cm - warstwa ścieralna, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm) dla kategorii ruchu KR 1. Budowa poboczy utwardzonych 3 864,00 mb wraz z inwentaryzacją powykonawczą. 5) Przebudowa drogi gminnej klasy L nr 102711 R ul. Orzeszkowej, od km 0+000,00 do 0+154,50 o długości 154,50 mb. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (o grubości: 4 cm - warstwa wiążąca, 4 cm - warstwa ścieralna, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm) dla kategorii ruchu KR 1 wraz inwentaryzacją powykonawczą. 3. Przedmiotowa dokumentacja dotycząca robót budowlanych: specyfikacja istotnych warunków zamówienia, specyfikacje techniczne, przedmiary robót oraz dokumentacja projektowa, dostępna jest na stronie: http://www.rudnik.pl/index.php?id=przetarg_drogi2009 lub w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 5. 4. Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru należą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2006, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) Prawo Budowlane dotyczące nadzoru inwestorskiego, a w szczególności: 1) opiniowania pod względem technicznym umów i aneksów do umów z Wykonawcą, 2) kontroli zgodności wykonanych robót z dokumentacją budowlaną, 3) sprawdzania postępu robót i dokonywania odbiorów częściowych, 4) dokumentowania czynności nadzoru wpisami do dziennika budowy, 5) uzgadniania z Zamawiającym, Wykonawcą i autorem projektu robót zamiennych i dodatkowych, 6) udziału w pracach komisji i naradach koordynacyjnych, 7) sprawdzania i odbioru robót zanikających (ulegających zakryciu), 8) odbioru prób montażowych i sporządzania protokołów branżowych, 9) sprawdzania kosztorysów i zatwierdzania do zapłaty rachunków i faktur za wykonane roboty, 10) sprawdzania kompletności operatu powykonawczego, 11) udziału w odbiorze końcowym i przekazaniu do użytkowania, 12) udziału w komisjach usterkowych poodbiorowych oraz w okresie rękojmi i gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub stosowne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących i aktualnych przepisów oraz posiadać co najmniej 5 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru. Ponadto wymaga się aby wyżej wymienione osoby były czynnymi członkami właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy muszą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy p.z.p oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p - według wzoru z Załącznika nr 2. 2. Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wykonawca musi obligatoryjnie złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi obligatoryjnie złożyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach