Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Remont ulicy Szarych Szeregów nr 1805G w Bytowie

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, ul. Leśna 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8222529 , fax. 059 8222529
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Leśna 1 1
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 059 8222529, fax. 059 8222529
    REGON: 77098319900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdpbytow.pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Remont ulicy Szarych Szeregów nr 1805G w Bytowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pn: Remont ulicy Szarych Szeregów nr 1805G w Bytowie. Remontem objęty jest odcinek ulicy o długości 630 mb. Remont ulicy polega na ułożeniu na odcinku od skrzyżowania z ulicą Drzymały do skrzyżowania z drogą nr 1726G na istniejącej nawierzchni bitumicznej o szerokości jezdni 6,9 m warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm. Na pozostałym odcinku należy na istniejącej nawierzchni bitumicznej o szerokości 6 m ułożyć warstwę wyrównawczo - wiążącą z betonu asfaltowego o średniej grubości 5 cm oraz warstwę ścieralną grubości 4 cm z betonu asfaltowego. Na poszerzeniach należy wykonać pełną konstrukcję jezdni. Istniejący chodnik z płyt betonowych należy rozebrać i wykonać nowy o szerokości 2 m na podsypce piaskowej i cementowo - piaskowej z kostki betonowej brukowej grubości 6 cm. Istniejące parkingi i zjazdy należy wykonać z kostki betonowej brukowej o grubości 8 cm układanej na podsypce cementowo - piaskowej, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm oraz warstwie podsypki z piasku grubości 10 cm. Na długości 55 mb należy ułożyć ściek z elementów prefabrykowanych betonowych na ławie betonowej grubości 15 cm. Ponadto należy wykonać wymianę 3 sztuk wpustów ulicznych i wykonać regulację pionową studni sanitarnych, włazów kanałowych, zaworów wodociągowych, gazowych itp. Zakres robót do wykonania został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej wraz z przedmiarem i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Dokumenty te dostępne są w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zarządu Dróg Powiatowych w Bytowie http://bip.zdpbytow.pomorskie.pl - załącznik do SIWZ nr 7 w przetargu nieograniczonym pn: Remont ulicy Szarych Szeregów nr 1805G w Bytowie. Wartość robót budowlanych według kosztorysu inwestorskiego wynosi netto 502.671,10 zł i brutto 613.258,74 zł. Zakres działania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego określa Rozdział 3 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (tj. z 2006 roku Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). Inspektor Nadzoru jest przedstawicielem Zamawiającego wobec wykonawcy robót budowlanych, w granicach posiadanego umocowania określonego w umowie. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien współpracować z Zamawiającym zapewniając sprawną, zgodna z dokumentacja projektową obsługę realizacji zadania, jego odbioru oraz rozliczenia tj. sprawdzania kompletności wszystkich dokumentów wykonawcy robót budowlanych przygotowanych do odbioru końcowego i ich zgodności z dokumentacją projektową, potwierdzanie dokumentów Zamawiającego związanych z pozyskaniem i rozliczeniem środków finansowych na realizację zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) dysponują lub będą dysponować osobą zdolną do wykonania zamówienia tzn; uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca do wypełnionego i podpisanego formularza oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ - składa następujące oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie ,powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ten dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. c) Dokument potwierdzający uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ten dokument może być złożony przez dowolnego spośród Wykonawców. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej w ppkt b niniejszego rozdziału SIWZ składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców składających ofertę wspólną, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy z wyłączeniem pełnomocnictw, które należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonych kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdpbytow.pomorskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach