Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Poprawa oferty kulturalnej i wzrost dostępności do kultury poprzez renowację grodziska i jego najbliższej okolicy w miejscowości Grudusk, powiat ciechanowski - etap I

Urząd Gminy Grudusk ogłasza przetarg

  • Adres: 06-460 Grudusk, ul. Ciechanowska 54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6715012, 6715206 , fax. 023 6715012
  • Data zamieszczenia: 2012-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grudusk
    ul. Ciechanowska 54 54
    06-460 Grudusk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6715012, 6715206, fax. 023 6715012
    REGON: 00054161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudusk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Poprawa oferty kulturalnej i wzrost dostępności do kultury poprzez renowację grodziska i jego najbliższej okolicy w miejscowości Grudusk, powiat ciechanowski - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Planowany teren inwestycji zlokalizowany jest w miejscowości Grudusk w powiecie ciechanowskim, Województwo Mazowieckie na działce o numerze ewidencji geodezyjnej gruntu 161. Gród z grodziskiem Zielona Góra znajdować się będzie przy ul. Konopnickiej, tuż przy rzece Struga Gruduska i pod dużym wzniesieniem, stanowiącym pierwotnie grodzisko. Działka pod inwestycję posiada rozczłonkowany kształt o orientacji wschód - zachód, poziom terenu posiada płaskie ukształtowanie u podstawy w miejscu podgrodzia podstawy i znaczne wyniesienie ponad miejscowość w miejscu grodu. Na terenie inwestycji występują dwa obiekty kubaturowe, które podlegać będą rozbiórce. Planowane przedsięwzięcie obejmuje w I etapie zagospodarowanie terenu oraz: 1/ rozbiórkę budynku zakładu stolarskiego, budowę: 2/ punktu informacji turystycznej, 3/ chat: snycerza, kowala, chaty dużej, 4/ śmietnika, 5/ bramy głównej, 6/palisady i ogrodzenia, 7/ placu zabaw wraz z wyposażeniem, 8/ nawierzchni utwardzonej, 9/ zieleni, 10/ sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, instalacji elektrycznej. Projektowane założenie nawiązuje do zabudowy historycznej okresu wczesnego średniowiecza wraz z dostosowaniem do aktualnych wymogów i przepisów. Planowane jest utworzenie na jego terenie przestrzeni do ekspozycji historycznych i wydobytych na tym terenie eksponatów archeologicznych. Projekt zakłada budowę podgrodzia oraz grodu na wzniesieniu w formie zbliżonym do stożka (II etap). Obszar wzniesienia na którym zlokalizowany będzie gród główny oraz teren podgrodzia otoczone będą drewnianą, blankowaną palisadą o wysokości około 4 m, stanowiącą element architektury obronnej całego obiektu. Do wczesnośredniowiecznego grodziska wchodzi się poprzez główną bramę z punktem widokowym, wykonaną z drewnianych bali. Nadzór inwestorski wymagany będzie w zakresie: Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego, w tym w zakresie wszystkich branż niezbędnych do przeprowadzenia powyższego zadania oraz wszystkie czynności wynikające z prawa budowlanego i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. 2002r. nr 108 poz. 953). Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie sprawdzać czy wykonywane roboty budowlane są zgodne z dokumentacją projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych a w szczególności do: - reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, STWIORB, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, - dokonanie wpisu do dziennika budowy stwierdzające podjęcie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad określonymi robotami, - sprawdzania postępu robót, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonanie prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów, - żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót wykonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, - sprawdzania i odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu, - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, sprawdzania i zatwierdzenia do zapłaty rachunków i faktur za wykonane roboty, - wykonaniu czynności związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji do odbioru, dokonaniem odbioru z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy i przekazaniu Zamawiającemu stosownych dokumentów, - informowanie Zamawiającego o zdarzeniach mogących wpłynąć na wykonanie robót budowlanych w sposób i zakresie określonym w umowie na roboty budowlane, - niezwłoczne informowanie Zamawiającego w przypadku wyniknięcia nieprzewidzianych przeszkód uniemożliwiających lub poważnie utrudniających prowadzenie lub kontynuowanie robót budowlanych mogących mieć w przyszłości skutki finansowe dla Zamawiającego, - zapewnienie przestrzegania i stosowania Prawa Budowlanego przez Wykonawcę robót, - prowadzenie odbiorów częściowych i końcowych przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, - prowadzenie konsultacji i doradztwa dla Zamawiającego, - potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, - wykonywanie wszelkich innych czynności związanych z właściwym prowadzeniem inwestycji, - dokonanie odbioru od Wykonawcy robót dokumentacji powykonawczej oraz wszelkich atestów na użyte materiały budowlane, - pilnowanie dokonywania stosownych zapisów w dzienniku budowy, - powiadomienia Zamawiającego o gotowości do odbioru częściowego i końcowego, - uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej powołanej przez Zamawiającego, - zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru robót, - przekazanie Zamawiającemu w dniu końcowego odbioru robót sprawdzonego przez siebie kompletu atestów, certyfikatów zastosowanych materiałów oraz protokołów z pomiarów (badania nośności podłoża płytą dynamiczną, pomiary spadków poprzecznych, itp.) i prób (badania laboratoryjne uziarnienia kruszywa, itp.) wykonywanych w trakcie trwania robót, - udział w przeglądach gwarancyjnych, - współpraca z autorami projektu w zakresie przyjętych rozwiązań, dodatkowych robót itp., - współpraca z partnerami projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grudusk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach