Gmina Repki ogłasza przetarg
- Adres: 08-307 Repki, ul. Parkowa 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7875029 , fax. 025 7875066
- Data zamieszczenia: 2010-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Repki
ul. Parkowa 7 7
08-307 Repki, woj. mazowieckie
tel. 025 7875029, fax. 025 7875066
REGON: 71158205500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.repki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n. Ochrona i poprawa stanu środowiska zlewni rzeki Bug poprzez budowę oczyszczalni przydomowych na terenie gminy Repki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji p.n. Ochrona i poprawa stanu środowiska zlewni rzeki Bug poprzez budowę oczyszczalni przydomowych na terenie gminy Repki Zakres inwestycji obejmuje: dostarczenie i zamontowanie na terenie gminy Repki - 423 szt. (I etap - 123 szt., II etap - 300 szt.), przydomowych oczyszczalni ścieków o przepustowości 0,6 m3 na dobę - 1,5 m3 na dobę - 421 szt, 1 szt. o przepustowości od 3,0 do 4,5 m3 na dobę i 1 szt. o przepustowości 6 m3 na dobę - pracujących na bazie niskoobciążonego osadu czynnego, z przyłączeniem kanalizacji sanitarnej z budynków mieszkalnych, odprowadzeniem wód oczyszczonych ze studni chłonnej, montażem studni chłonnej i pompowni ścieków surowych oraz oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym w miejscowościach położonych na terenie gminy Repki.W ramach inwestycji Wykonawca zobowiązany jest także wykonać: - dokonanie próby szczelności zbiornika i przewodów, przeprowadzenie rozruchu hydraulicznego i technologicznego oraz wykonanie pomiarów parametrów oczyszczonych ścieków z dwudziestu losowo wybranych oczyszczalni przez odpowiednie instytucje posiadające odpowiednie uprawnienia do przeprowadzania tego typu czynności i badań i przekazania wyników Zamawiającemu, przeszkolenie użytkowników, uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Szczegółowy zakres robót zadania objętego nadzorem zawierają przedmiary robót stanowiące załączniki nr 6.1 - 6.423 do SIWZ. Do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie wykonywanie zadań inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie praw i obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) a w szczególności: a) reprezentowanie interesów Zamawiającego - inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robot z dokumentacja projektową, w szczególności z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami prawa, w tym m.in. przepisami techniczno-wykonawczymi, w zakresie bhp i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) udział w czynnościach przekazywania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy, przygotowanie niezbędnych dokumentów, c) sprawowanie kontroli nad realizowanymi robotami w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, d) sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania budownictwie, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu. e) zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót. f) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora dokumentacji projektowej, g) branie udziału w komisjach powoływanych do oceny lub rozstrzygania spraw dotyczących realizacji zadań w toku ich trwania, h) potwierdzanie dokonanych czynności w czasie pobytu na budowie stosownym wpisem do dziennika budowy, i) kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym sprawdzanie i potwierdzanie ilości i wartości faktycznie wykonanych robót, j) sprawdzenia i akceptacji faktur wykonawcy robót oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robot budowlanych k) bieżącej kontroli terminowości wykonywanych robót l) sprawdzanie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów robót, (sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej, w tym powykonawczej dokumentacji geodezyjnej m) uczestniczenie w odbiorach częściowym i końcowym robót n) przygotowanie niezbędnych dokumentów do odbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami o) nadzór nad usuwaniem ewentualnych wad i usterek stwierdzonych podczas odbiorów robót oraz w okresie gwarancji i rękojmi, p) nadzór budowy powinien odbywać się w takich odstępach czasu , aby była zapewniona skuteczność nadzoru , jednak nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia pisemnego lub ustnego Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy jest niedopuszczalne. 2) Bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji inwestycji p.n. Ochrona i poprawa stanu środowiska zlewni rzeki Bug poprzez budowę oczyszczalni przydomowych na terenie gminy Repki 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej. 5) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt - transport w celu dotarcia na budowę lub na miejsce narad. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zamówienia tj. rezygnację z budowy oczyszczalni na nieruchomościach, których właściciele złożą rezygnację z udziału w projekcie oraz w przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie oczyszczalni przydomowej na nieruchomości. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio ustalone (pomniejszone) na podstawie kosztorysu powykonawczego wykonania inwestycji . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.repki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzorów inwestorskich w branży sanitarnej w latach 2016 ÷ 2017 r. przy rozbudowie Szkoły Podstawowej nr 306 ul. Tkaczy 27 w celu utworzenia oddziałów przedszkolnych oraz budowie żłobka przy ul. Obrońców Tobruku realizowanych przez Wydział Inwestycji Urzędu Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-27 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU DLA ZADANIA BUDOWA ULICY PROMIENNEJ W MARKACH
Dodano: 2016-07-27 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU DLA ZADANIA BUDOWA OŚWIETLENIA ULIC NA TERENIE MIASTA MARKI
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie roli Inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn. Projekt wymiany rozdzielnicy głównej dla obiektu biurowego UKNF zlokalizowanego przy ul. Niedźwiedziej 6E w Warszawie oraz Budowie przyłącza elektroenergetycznego- stacji transformatorowej 15/04 kV dla budynku biurowego UKNF zlokalizowanego przy ul. Niedźwiedziej 6E w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą Modernizacja rowu melioracyjno-komunalnego R-10 w mieście Marki (etap II)
Dodano: 2016-07-25 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branżach: sanitarnej i elektrycznej w ramach zadania Przystosowanie wieży antenowej systemu DB-110 do posadowienia kopuły na lotnisku Łask.
Dodano: 2016-07-15 - pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży kolejowej, telekomunikacyjnej i elektrycznej nad robotami realizowanymi w ramach inwestycji drogowej pn. Budowa trasy północno - zachodniej miasta Płocka na odcinku od węzła Boryszewo w ulicy Otolińskiej do węzła Bielska.
Dodano: 2016-07-08 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 719 relacji Warszawa - Pruszków - Żyrardów - Kamion na odcinku: od ulicy Partyzantów do ulicy Bohaterów Warszawy wraz z przebudową magistrali wodociągowej Dn 600 mm L=1227,0 m w Al. Jerozolimskich w pasie drogi wojewódzkiej nr 719 na odcinku od ul. Topiel do ul. Przeciętnej na terenie miasta Pruszków, powiatu pruszkowskiego, województwa mazowieckiego - nr postępowania 100/16.
Dodano: 2016-07-04 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi na lotnisku wojskowym w Łasku, w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej oraz teletechnicznej oraz na lotnisku wojskowym w Inowrocławiu w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, elektrycznej oraz teletechnicznej w ramach inwestycji budowlanej pod nazwą Budowa infrastruktury niezbędnej do instalacji radiolokacyjnych systemów lądowania GCA-2000.
Dodano: 2016-06-24