Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków w miejscowości Kombornia, Iskrzynia, Wola Komborska.

Gmina Korczyna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-420 Korczyna, ul. Rynek 18a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4354080 , fax. 013 4354096
  • Data zamieszczenia: 2014-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korczyna
    ul. Rynek 18a 18a
    38-420 Korczyna, woj. podkarpackie
    tel. 013 4354080, fax. 013 4354096
    REGON: 37044056000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: korczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków w miejscowości Kombornia, Iskrzynia, Wola Komborska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków w miejscowości Kombornia, Iskrzynia, Wola Komborska. 2. Zakres robót : 1) sieć wodociągowa z rur polietylenowych HDPE100 DN160 SDR11, 2) sieć wodociągowa z rur polietylenowych HDPE100 DN125 SDR11, 3) sieć wodociągowa z rur polietylenowych HDPE100 DN90 SDR11, 4) sieć wodociągowa z rur polietylenowych HDPE100 DN63 SDR11 (sieć + przyłącza), 5) sieć wodociągowa z rur polietylenowych HDPE100 DN40 SDR11, 6) hydrant ppoż. DN80 podziemny, 7) zawór dwustopniowy napowietrzająco-odpowietrzający, 8) studnia z reduktorem ciśnienia DN1500, 9) studnia z punktem czerpalnym DN1200, 10) stacja podnoszenia ciśnienia - podziemna, 11) stacja podnoszenia ciśnienia - kontenerowa, 12) wykonanie przyłączy do budynków wraz z konsolą wodomierzową. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór, określają dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te są udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego www.korczyna.pl zakładka przetargi w ramach postępowania na roboty budowlane Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków w miejscowości Kombornia, Iskrzynia, Wola Komborska, Nr ZPP. 271.24.2013. 4. Zakres działań i czynności inspektora nadzoru inwestorskiego. Do obowiązków inspektora/inspektorów należeć będzie pełny zakres czynności określony przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) w zakresie robót budowlanych wymienionych w pkt. 3.3. SIWZ a w szczególności : 1) reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem budowlanym i wykonawczym, pozwoleniem na budowę, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, postanowieniami umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót oraz aktualnie dostępną wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, prawem obowiązującym w tym zakresie, a w szczególności Prawem budowlanym, Polskimi i Europejskimi Normami, 2) sprawdzaniu posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów atestów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących dostarczonych elementów, materiałów, urządzeń i innych wyrobów oraz dokonania ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem, 3) potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad oraz kontrolowanie rozliczeń budowy, 4) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 5) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownie wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem, 6) bieżąca współpraca z zleceniodawcą w zakresie prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego, 7) sprawdzanie i weryfikowanie kosztorysów na roboty dodatkowe w okresie trwania umowy z wykonawcą, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym protokołu konieczności wykonania wymienionych robót, 8) sporządzanie, z udziałem kierowników robót, protokołów ustaleń z konieczności wykonania robót zamiennych oraz sprawdzanie i weryfikowanie kosztorysów na roboty zamienne, 9) kontrola i nadzór nad przestrzeganiem na budowie przepisów BHP, p.poż. i ochrony środowiska, 10) wskazywanie i zgłaszanie Zamawiającemu ewentualnych braków, usterek, wad i nieprawidłowości w wykonywanych robotach budowlanych, proponowanie sposobu i terminu ich usunięcia oraz nadzór i potwierdzanie ich wykonania, 11) uczestnictwo w radach budowy, w naradach koordynacyjnych oraz pracach komisji powoływanych przez Zamawiającego, 12) nadzór nad dotrzymywaniem terminów wykonania robót budowlanych ustalonych w harmonogramie budowy oraz akceptacja zmian harmonogramu, 13) współuczestniczenie z Zamawiającym i wykonawcą inwestycji w przeprowadzanych przez służby zewnętrzne i nadzór budowlany kontrolach obiektów poprzedzających uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie, 14) współpraca z Zamawiającym w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie wybudowanej sieci, 15) nadzór nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek oraz uczestnictwo w odbiorach robót związanych z usunięciem wad i usterek, 16) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych obiektów w okresie udzielonej przez (Wykonawcę), 36-miesięcznej gwarancji, nadzór nad usuwaniem wad i usterek w okresie gwarancyjnym oraz odbiór usunięcia wad i usterek potwierdzony protokołem odbioru, 17) opracowywanie niezbędnych sprawozdań i udzielanie informacji z postępu robót, 18) współdziałanie z projektantem w czasie trwania realizacji przedmiotu umowy celem rozwiązywania bieżących problemów realizacyjnych, w tym sprawowanie nadzoru w zakresie ewentualnych zmian od zatwierdzonego projektu budowlanego oraz weryfikacja i zatwierdzanie oferowanych przez Wykonawcę materiałów, urządzeń równoważnych, 19) udział przy opracowaniu raportów, sprawozdań okresowych, wniosków o płatność o ile zajdzie taka konieczność, 20) uczestnictwo przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń itp. 21) wykonywaniu czynności związanych z przygotowywaniem zrealizowanej inwestycji do odbioru, dokonaniem odbioru i przekazaniem Zamawiającemu, 22) W ramach czynności o których mowa w ppkt 21) inspektor nadzoru zobowiązany jest w szczególności do: stwierdzenia gotowości do odbioru elementów ulegających zakryciu oraz dokonanie odbiorów robót budowlanych od wykonawcy robót oraz przekazanie inwestycji zamawiającemu; nadzór nad wykonawcą robót w zakresie powiadomienia stosownych organów (zgodnie z właściwością wynikającą z przepisów szczególnych) o zakończeniu budowy, w szczególności nadzór nad terminowym złożeniem dokumentów w organie nadzoru budowlanego celem uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 23) sprawowaniu nadzoru oraz weryfikacja dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja powykonawcza, atesty, próby, gwarancje jakości, analiza laboratoryjna wody, uzyskanie pozytywnego sprawozdania z badań wody stwierdzające, że woda nadaje się do spożycia przez ludzi oraz innych dokumentów wymaganych przepisami prawa).Ww. dokumentację inspektor zobowiązany jest potwierdzić własnoręcznym podpisem. 24) pomoc merytoryczna zamawiającemu z tytułu gwarancji/ rękojmi za wady wykonanej inwestycji, dochodzeniu oraz egzekwowaniu od wykonawcy robót, z którym zawarta była umowa, należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych, 25) udział w pierwszym oraz kolejnych przeglądach w okresie gwarancji/rękojmi za wady. Z przeprowadzonego przeglądu Inspektor nadzoru sporządzi protokół, w którym wyszczególni ewentualne wady i usterki, określi termin ich usunięcia oraz zapewni stosowny nadzór nad tymi robotami, 26) stałej konsultacji w doradztwie fachowym na rzecz zamawiającego, aż do chwili rozliczenia finansowego projektu z Instytucją Zarządzającą RPOWP na lata 2007-2013, 27) kontrola, weryfikacja i zatwierdzanie kosztorysów powykonawczych (gdy będą wymagane do rozliczeń związanych z dofinansowaniem z Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego), 28) Zakres prac, za które odpowiedzialny będzie inspektor nadzoru obejmuje także przygotowanie i dostarczenie zamawiającemu wszelkich informacji związanych z inwestycją, wymaganych przez Instytucję Zarządzającą RPOWP na lata 2007-2013, 29) udział w rozliczeniu finansowym zadania, w tym przygotowanie zestawienia poniesionych wydatków w formie papierowej i elektronicznej, 30) wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane oraz odpowiednich aktów wykonawczych, poleceń Zamawiającego oraz tych, które wynikają z nadzoru autorskiego (uzgodnionych z Zamawiającym). Rozpoczęcie pełnienia nadzoru inwestorskiego - od dnia podpisania umowy, nie później jednak jak od dnia przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę robót budowlanych. Obecność na terenie inwestycji zgodnie z potrzebami wynikającymi z harmonogramu budowy w stopniu zapewniającym skuteczność czynności nadzoru inwestorskiego, a w razie pilnej potrzeby na każde wezwanie Zamawiającego lub kierowników robót Wykonawcy. Należy przyjąć minimum 2 pobyty tygodniowo na placu budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach