Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych pod nazwą: Odnowa Centrum wsi Moszczenica z placem targowym. Zadanie realizowane przy wsparciu finansowym Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013

Gmina Moszczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 38-321 Moszczenica, Moszczenica 524
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3541300 , fax. 018 3541085
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moszczenica
    Moszczenica 524
    38-321 Moszczenica, woj. małopolskie
    tel. 018 3541300, fax. 018 3541085
    REGON: 49189247500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszczenica.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych pod nazwą: Odnowa Centrum wsi Moszczenica z placem targowym. Zadanie realizowane przy wsparciu finansowym Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych pod nazwą: Odnowa Centrum wsi Moszczenica z placem targowym. Zadanie realizowane przy wsparciu finansowym Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Szczegółowy zakres robót budowlanych zgodnie z dokumentacją, z którą należy zapoznać się przed złożeniem oferty, dostępną w pokoju nr 12 w siedzibie Zamawiającego u Kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej - Pan Stanisław Tapek tel. 018 354 13 00 wew. 116 Przedmiotem zamówienia jest - pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności: -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych -budowa dróg Inspektor Nadzoru budowlanego winien posiadać przygotowanie zawodowe upoważniające go do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń, z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową, posiadających aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa /Ustawa z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, art.12.ust.1, pkt.4/ Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, na podstawie art.45 ust.2 ustawy nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Komisja w oparciu o dostarczone dokumenty oceni złożone oferty stosując kryterium spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: 1/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - potwierdzającego, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność tożsamą z rodzajem niniejszego zamówienia 2/ aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz 3/ właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. 4/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 5/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6/ wypełniony formularz ofertowy i podpisany przez osobę /osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych oferenta/ 7/ zaakceptowany projekt umowy 8/ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust.1 PZP zał. nr 2 9/ pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia /jeśli dotyczy/ 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1/ wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. o przez podobne zamówienia należy rozumieć wykonanie przez Oferenta minimum 2 usług, których przedmiotem było pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy robotach budowlanych w zakresie: - układania chodników, placów z kostki brukowej wraz z podbudową - o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 i wartości co najmniej 100.000 zł z uwzględnieniem podatku VAT /wymagana 1 referencja lub protokół odbioru robót/ - w zakresie wykonywania dróg, placów z podbudową z kruszyw i nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, o powierzchni min. 1000 m2 i wartości co najmniej 100. 000 zł z uwzględnieniem podatku VAT /wymagana 1 referencja lub protokół odbioru robót/ - wykonania ogrodzeń segmentów o powierzchni nie mniejszej niż - 100 m i wartości co najmniej 40. 000 zł z uwzględnieniem podatku VAT /wymagana 1 referencja lub protokół odbioru robót/ - sprawowania nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu przyłączy energetycznych i montażu instalacji elektrycznych w budynkach o wartości min. 20.000 zł - sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami wodno-kanalizacyjnymi o wartości min. 20.000 zł 2/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń, maszyn i pojazdów, jakimi dysponuje wykonawca: o zamawiający nie wymaga aby Wykonawca wykazał narzędzia, urządzenia, maszyn i pojazdy, jakimi dysponuje 3/ wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . Potencjał kadrowy. Wymaga się aby osoba na stanowisko Inspektora Nadzoru posiadała uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych o budowy dróg z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową, posiadających aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa /Ustawa z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, art.12.ust.1, pkt.4/ Do wykazu należy dołączyć wymagane uprawnienia oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Jeżeli w powyższym wykazie Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1, 2 , 3 oraz 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: i) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert j) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert k) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert l) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.1 ppkt. 4- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt.3 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1 ppkt.1-5 oraz 8 muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 6. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale VI SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. 7.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Oferenta dokonana będzie komisyjnie poprzez sprawdzenie dokumentów i oświadczeń w zakresie kompletności, aktualności. 8. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z w/w warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzącego postępowanie spowoduje wykluczenie oferenta z dalszego postępowania zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP 9. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1/ wykonawców, którzy wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania 2/ wykonawców w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego 3/ wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , 4/ osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 5/ spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazanego za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 6/ spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 7/ spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 8/ osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 9/ podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 10/ wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1-3 10. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców , którzy: 1/ wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji 2/ złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3/ nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 4/ nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moszczeica.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach