Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. „Termomodernizacja budynków na obszarze Gminy Poddębice”

Gmina Poddębice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, Łódzka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 436782580 , fax. 43678 39 95
  • Data zamieszczenia: 2019-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Poddębice
    Łódzka 17/21
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 436782580, fax. 43678 39 95
    REGON: 73093438700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. „Termomodernizacja budynków na obszarze Gminy Poddębice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający powierza Inspektorowi Nadzoru, nadzór przy realizacji projektu inwestycyjnego polegającego na : „Termomodernizacji budynków na obszarze Gminy Poddębice” w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania prac w oparciu o opracowaną przez wykonawcę dokumentacją robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, audytem energetycznym oraz programem funkcjonalno -użytkowym, właściwymi przepisami prawnymi i technicznymi, w ustalonym w umowie z wykonawcami robót terminie, aby osiągnąć cel jakiemu przedsięwzięcie ma służyć. Inspektor Nadzoru ma obowiązek pełnić swoją funkcję z zachowaniem szczególnej staranności i dbałości o interes Zamawiającego tak, aby całość prac zrealizowana została z dużą starannością wykonania i o wysokim standardzie wykończenia, zapewniającym długotrwałe, bezpieczne i ekonomiczne użytkowanie. Przedmiotem zamówienia jest: Części I: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku Hali Sportowej przy Gimnazjum w Poddębicach, ul. Polna 36, 99-200 Poddębice W ramach przedmiotu zamówienia będzie realizowana: a)modernizacja (remont) systemu centralnego ogrzewania wraz z zamontowaniem grzejników z zaworami termostatycznymi i podpionowymi, wykonanie robót instalacyjnych, przygotowawczych i demontażowych, zastosowanie zaworów trójdrożnych z siłownikami dla potrzeb sterowania i zarządzania energią cieplną w budynku; b)docieplenie ścian zewnętrznych Hali Sportowej przy Gimnazjum ul. Polna 36 w Poddębicach oraz budynku zaplecza (oprócz ściany ryglowej); c)modernizacja (remont) systemu ogrzewania ciepłej wody użytkowej; d)docieplenie stropodachu zaplecza; e)wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; f)docieplenie stropodachu Hali Sportowej ul. Polna 36 w Poddębicach; Do obowiązków Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia należy sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz.1202) nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wykonawcę robót budowlanych w tym; 1)reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją robót niewymagających pozwolenia na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej; 2)udział w przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót budowlano-montażowych; 3)sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlano - montażowych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art.10 oraz powiadamianie wykonawcy tych robót o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 4)organizowanie w razie potrzeby w porozumieniu z Zamawiającym i obowiązkowe uczestnictwo w cyklicznych naradach koordynacyjnych na terenie budowy oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni, jak również przygotowywanie notatek w celu umożliwienia podjęcia decyzji o każdym zagadnieniu które będzie wpływało na postęp robót; 5)sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych; 6)kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów; 7)przygotowywanie do odbioru częściowych robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót budowlano -montażowych dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorach robót; 8)poświadczenie terminu zakończenia robót budowlano - montażowych; 9)dostarczanie Zamawiającemu wszelkich raportów, certyfikatów, aprobat technicznych itp. przygotowanych przez wykonawcę robót budowlano - montażowych po zakończeniu robót oraz sprawdzanie ich autentyczności; 10)powiadomienie Zamawiającego o ewentualnych roszczeniach wykonawcy robót budowlano - montażowych oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy, rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w trakcie realizacji robót; 11)pomoc Zamawiającemu w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i rozliczeń osób trzecich powstałych przy realizacji inwestycji; 12) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek , bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych, w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją robót niewymagających pozwolenia na budowę; 13)przygotowywanie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego oraz instytucje finansujące, lub procedury wdrażania projektu, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych; 14)nadzorowanie i potwierdzanie wykonywanych przez wykonawcę robót budowlano - montażowych pod względem technicznym i jakościowym, 15)sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu podpisanych protokołów odbiorów robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac; 16) sprawdzanie gotowości do odbioru i pomoc Zamawiającemu w organizacji odbioru końcowego robót budowlano - montażowych ; 17) sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego; 18) egzekwowanie od wykonawcy robót budowlano - montażowych inwentaryzacji powykonawczej robót; 19) prowadzenie dokumentacji budowy oraz przygotowywanie komunikatów dotyczących postępów robót i sytuacji na budowie przeznaczonych do publikacji na stronie internetowej Zamawiającego; 20) weryfikowanie kompletności dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez wykonawcę robót budowlano - montażowych; 21) kontrolowanie i sprawowanie nadzoru nad wykonawcą robót budowlano - montażowych w zakresie bhp; 22) udział na każde wezwanie Zamawiającego w kontrolach realizacji inwestycji; 23) poświadczenie usunięcia przez wykonawcę robót budowlano - montażowych wad; 24) zalecanie wykonawcy robót budowlano - montażowych wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości; 25) wspieranie i świadczenie pomocy Zamawiającemu w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów z wykonawcą robót budowlano - montażowych; 26) wykonywanie wszystkich innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego, niewymienionych powyżej, a będących jednocześnie niezbędnymi dla prawidłowej realizacji i rozliczenia zadania inwestycyjnego oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego; 2.Wykonawca będzie kontrolował budowę ...... razy w tygodniu, a w razie potrzeby na każde żądanie Zamawiającego, przy czym: a)przez pobyt rozumie się sprawowanie nadzoru inwestorskiego na terenie budowy; b)pobyty powinny odbywać się nie rzadziej niż 1 razy w tygodniu, każdy musi być potwierdzony wpisem do dziennika budowy; c)czas reakcji Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego oraz dotyczący czynności których mowa w ust.1, powinien nastąpić nie później niż w następnym dniu roboczym, po zgłoszeniu chyba, że Zamawiający postanowi inaczej lub wyznaczy konkretny termin. Części II: Pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku OSP/Centrum Społeczno-Kulturalne w Niewieszu Kolonii 39, 99-200 Poddębice. W ramach przedmiotu zamówienia będzie realizowana: a)docieplenie stropodachu; b)docieplenie ścian zewnętrznych; c)modernizację (remont) instalacji oświetlenia. Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy: sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz.1202) nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wykonawcę robót budowlano-montażowych w tym; 1)reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją robót niewymagających pozwolenia na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej; 2)udział w przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót budowlano-montażowych; 3)sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlano - montażowych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art.10 oraz powiadamianie wykonawcy tych robót o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 4)organizowanie w razie potrzeby w porozumieniu z Zamawiającym i obowiązkowe uczestnictwo w cyklicznych naradach koordynacyjnych na terenie budowy oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni, jak również przygotowywanie notatek w celu umożliwienia podjęcia decyzji o każdym zagadnieniu które będzie wpływało na postęp robót; 5)sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych; 6)kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów; 7)przygotowywanie do odbioru częściowych robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót budowlano -montażowych dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorach robót; 8)poświadczenie terminu zakończenia robót budowlano - montażowych; 9)dostarczanie Zamawiającemu wszelkich raportów, certyfikatów, aprobat technicznych itp. przygotowanych przez wykonawcę robót budowlano - montażowych po zakończeniu robót oraz sprawdzanie ich autentyczności; 10)powiadomienie Zamawiającego o ewentualnych roszczeniach wykonawcy robót budowlano - montażowych oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy, rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w trakcie realizacji robót; 11)pomoc Zamawiającemu w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i rozliczeń osób trzecich powstałych przy realizacji inwestycji; 12) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek , bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych, w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją robót niewymagających pozwolenia na budowę; 13)przygotowywanie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego oraz instytucje finansujące, lub procedury wdrażania projektu, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych; 14)nadzorowanie i potwierdzanie wykonywanych przez wykonawcę robót budowlano - montażowych pod względem technicznym i jakościowym, 15)sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu podpisanych protokołów odbiorów robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac; 16) sprawdzanie gotowości do odbioru i pomoc Zamawiającemu w organizacji odbioru końcowego robót budowlano - montażowych ; 17) sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego; 18) egzekwowanie od wykonawcy robót budowlano - montażowych inwentaryzacji powykonawczej robót; 19)prowadzenie dokumentacji budowy oraz przygotowywanie komunikatów dotyczących postępów robót i sytuacji na budowie przeznaczonych do publikacji na stronie internetowej Zamawiającego; 20)weryfikowanie kompletności dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez wykonawcę robót budowlano - montażowych; 21) kontrolowanie i sprawowanie nadzoru nad wykonawcą robót budowlano - montażowych w zakresie bhp; 22)udział na każde wezwanie Zamawiającego w kontrolach realizacji inwestycji; 23)poświadczenie usunięcia przez wykonawcę robót budowlano - montażowych wad; 24)zalecanie wykonawcy robót budowlano - montażowych wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości; 25)wspieranie i świadczenie pomocy Zamawiającemu w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów z wykonawcą robót budowlano - montażowych; 26)wykonywanie wszystkich innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego, niewymienionych powyżej, a będących jednocześnie niezbędnymi dla prawidłowej realizacji i rozliczenia zadania inwestycyjnego oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego; 2.Wykonawca będzie kontrolował budowę ...... razy w tygodniu, a w razie potrzeby na każde żądanie Zamawiającego, przy czym: a)przez pobyt rozumie się sprawowanie nadzoru inwestorskiego na terenie budowy; b)pobyty powinny odbywać się nie rzadziej niż 1 razy w tygodniu , każdy musi być potwierdzony wpisem do dziennika budowy; „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podlegający nadzorowi został zawarty w audytach energetycznych i PFU załączonych w wersji elektronicznej – Zał. Nr 11 do SIWZ.”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część I: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku. Część II: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: E. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: E.1) Formularz ofertowy dla danej części zamówienia - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. E.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych dla danej części zamówienia. E.3) Oświadczenie Wykonawcy aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym przez Zamawiającego o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału udziału w postępowaniu dla danej części zamówienia. E.4) Oświadczenie Wykonawcy aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym przez Zamawiającego o niepodleganiu wykluczeniu – wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia dla danej części zamówienia. E.5) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia dla danej części zamówienia – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach