Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI PN.:BUDOWA PÓŁNOCNEGO OBEJŚCIA GORLIC WRAZ Z DOSTĘPEM DO GORLICKIEJ STREFY AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ

Powiatowy Zarząd Drogowy w Gorlicach ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Słoneczna 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3524002 , fax. 018 3524002 w. 17
  • Data zamieszczenia: 2015-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Drogowy w Gorlicach
    ul. Słoneczna 7 7
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 018 3524002, fax. 018 3524002 w. 17
    REGON: 49193673500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgorlice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI PN.:BUDOWA PÓŁNOCNEGO OBEJŚCIA GORLIC WRAZ Z DOSTĘPEM DO GORLICKIEJ STREFY AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych polegających na budowie północnego obejścia Gorlic wraz z dostępem do gorlickiej strefy aktywności gospodarczej realizowane w ramach Działania 4.1. Schemat A Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 współfinansowanego przez Unię Europejską. Zakres rzeczowy robót budowlanych nad którymi sprawowany ma być nadzór przedstawia szczegółowo projekt budowlany zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego http://pzdgorlice.pl/przetarg/241 Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1. sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013.1409 z późn.zm.) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; 2. reprezentowania zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją projektu; 3. stała obecność przez inspektora koordynatora (w specjalności drogowej) na terenie budowy w wymiarze czasowym gwarantującym sprawną realizację inwestycji- nie mniej niż 24 godziny tygodniowo 4. kontrolowanie w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej, oraz praktyką inżynierską, bieżącego archiwizowania wszelkich gwarancji, atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp., wykonywanie badań kontrolnych. 5. stała obecność przez pozostałych inspektorów na terenie budowy w wymiarze czasowym gwarantującym sprawną realizację inwestycji; 6. współpraca przy sporządzaniu i rozliczaniu wniosków o płatność 7. udział w przekazaniu placu budowy, odbiorach oraz naradach roboczych organizowanych przez Zamawiającego; 8. organizowanie oraz przewodniczenie co tygodniowych narad na budowie dotyczących postępu prac, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 3 dni 9. organizowanie i przewodniczenie naradom technicznym oraz sporządzania protokołów z tych narad; 10. wyjaśniania wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; współpraca z autorem projektu w zakresie możliwości wprowadzania zmian; 11. monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót; 12. odpowiednio wyprzedzającego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów; 13. kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; 14. udzielanie Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji robót; 15. kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów; 16. nadzorowanie robót wykonywanych przez Wykonawcę robót; 17. nadzorowanie i weryfikacja obmiarów robót wykonywanych przez Wykonawcę robót; 18. zlecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości; 19. dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; 20. sprawdzenie wykonywanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 21. poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę robót; 22. przygotowanie do odbioru końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwa w odbiorze robót; 23. poświadczenie terminu zakończenia robót; 24. dostarczenie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, gwarancji, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót; 25. powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżności między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; 26. prowadzenie bieżącej kontroli zadania i aktualizowania szacunku końcowej wartości zadania; 27. zapewnienie przeprowadzenia i nadzorowanie wymaganych prób i rozruchów technologicznych; 28. weryfikacja kompletności dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcę robót i uczestnictwo w odbiorze końcowym robót; 29. dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego; 30. rozliczenie rzeczowe i finansowe zadania, sporządzenie raportu końcowego i wszelkich wymaganych sprawozdań; 31. uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji, egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych, Zamawiający powiadomi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego o przeglądach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przeglądu; 32. inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, związane bezpośrednio z realizacją inwestycji; 33. pełnienie nadzoru nad realizacją inwestycji obejmuje w szczególności następujące specjalności: - inżynieryjna drogowa, - inżynieryjna konstrukcyjno - budowlana - instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych - inżynieryjna hydrotechniczna. Zestawienie badań kontrolnych: - Badania kontrolne nośności i zagęszczenia gruntu - w ilości 3szt/km dla każdej w-wy + dodatkowo dla każdego ronda - Badania kontrolne nośności i zagęszczenia podbudowy - w ilości 3szt/km dla każdej w-wy + dodatkowo dla każdego ronda - Badania kontrolne ekstrakcji nawierzchni mineralno bitumicznej - w ilości 3szt/km dla każdej w-wy + dodatkowo dla każdego ronda - Badania kontrolne próżni, zagęszczenia oraz grubości nawierzchni - w ilości 3szt/km dla każdej w-wy + dodatkowo dla każdego ronda - Badania kontrolne próżni, zagęszczenia oraz grubości nawierzchni min.-bit. - w ilości 3szt/km dla każdej w-wy + dodatkowo dla każdego ronda - Badania kontrolne równości nawierzchni - w ilości każdy pas drogi na całym odcinku Badania kontrolne nie mogą być wykonywane w tym samym laboratorium, w którym wykonuje badania wykonawca robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie trzy tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: -w pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -w gwarancjach bankowych, -w gwarancjach ubezpieczeniowych, -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto zmawiającego: Powiatowy Zarząd Drogowy w Gorlicach, PEKAO Bank Pekao S.A. O/Gorlice Nr 93 1240 4748 1111 0000 4871 5418 4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (przelew) należy złożyć w oryginale w siedzibie zamawiającego przy ul. Słoneczna 7 (Dziennik podawczy). W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego (Dziennik podawczy) wymaga się, aby wykonawca złożył wadium w odrębnej kopercie oznaczonej określeniem wadium. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu winno zabezpieczać złożoną ofertę w okresie związania ofertą tj.30 dni, licząc od terminu wskazanego w pkt.5, co musi wynikać z treści złożonego dokumentu. Uwaga ! W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza za termin skutecznego wniesienia wadium, przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego ! 5. TERMIN WNIESIENIA WADIUM W KAŻDEJ FORMIE: do dnia 07.07.2015 r. do godz. 13:00 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 10. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgorlice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach