Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Janów.

Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Przemysłowa 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6142403, 6146084 , fax. 48 6142403
  • Data zamieszczenia: 2013-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o.o.
    ul. Przemysłowa 15 15
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 48 6142403, 6146084, fax. 48 6142403
    REGON: 14151169400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kgkkozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Janów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Janów. 2. Zakres praw i obowiązków inspektora nadzoru określony jest w art. 25 i 26 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (j.t Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac wynikających z umowy z wybranym wykonawcą robót; b) współpraca z kierownikiem budowy, geodetą i autorem projektu; c) sprawdzanie jakości wykonanych robót, kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem i z zawartą umową z Wykonawcą, żądanie dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem; d) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót; e) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy; f) wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisami do Dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń; g) żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływałaby zagrożenia bądź powodowałaby niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; h) kontrola jakości i terminowości wykonania i finansowego zaangażowania robót; i) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót; j) w razie potrzeby wzywanie projektanta na budowę, kierowanie do niego pytań i zastrzeżeń do projektu; k) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji; l) bieżące reprezentowanie Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji; m) bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umową i dokumentacją projektową; n) kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej w tym m.in. kosztorysów powykonawczych i powykonawczej dokumentacji geodezyjnej; o) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej; p) skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. q) sprawdzanie finansowego zaangażowania robót wraz z kosztorysami powykonawczymi. 3. Szczegółowy zakres i opis inwestycji robót budowlanych określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy składający oferty muszą wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu do złożenia oferty. 3. Wykonawca może wnieść wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca winien dokonać przelewu na konto Zamawiającego w banku: Bank BPH S.A. 04 1060 0076 0000 3310 0019 9206 z dopiskiem WADIUM - NADZÓR JANÓW. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. a także w przypadku gdy Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kgkkozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach